Dan krijg je als reactie wie niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:59 schreef Individual het volgende:
'Ex-Geenstijler is apostel van Breivik' op geenstijl posten en dan popcorn erbij pakken.
Ik speelde ook op een mud (multi user dungeon) in 1993quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
Het zijn de voorlopers van grafische MMORPG's, vooral eind jaren 80/begin jaren 90. Het zijn leuke spellen, zeker als je de Infocom spellen nog hebt gespeeld (Zork etc). Niets raars aan.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij hbo-er claimde te zijn en aangezien hij nogal van overdrijven hield dmv onder meer foto's te posten van zijn auto voor huizen die vele malen groter waren dan het huisje waar hij daadwerkelijk woonde... Zeg ik: nee, gewoon een hbo-ertje.
Was?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij was dan ook erg diep in het IQ / rassen / eugenics verhaaltje voor een tijd.
twitter:Kingstownn twitterde op woensdag 14-01-2015 om 09:56:43@SimenSaetre According to my sources your article is referring to userprofile Scandum. Can you confirm this? reageer retweet
twitter:SimenSaetre twitterde op woensdag 14-01-2015 om 10:43:13@Kingstownn Sorry, can't comfirm. Please contact me by email, sims@morgenbladet.no reageer retweet
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
twitter:Kingstownn twitterde op woensdag 14-01-2015 om 09:56:43@SimenSaetre According to my sources your article is referring to userprofile Scandum. Can you confirm this? reageer retweet
Ja dus. Denk ik.twitter:SimenSaetre twitterde op woensdag 14-01-2015 om 10:43:13@Kingstownn Sorry, can't comfirm. Please contact me by email, sims@morgenbladet.no reageer retweet
Moet ook wel een kneus zijn. Elk weldenkend mens zou niet zo in het nieuws komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
Wat een kneusje. Dat VS-topic zit vol met drogredenen, hij spreekt zichzelf tegen en hij verkondigt onwaarheden.
Nou hup mailen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
twitter:SimenSaetre twitterde op woensdag 14-01-2015 om 10:43:13@Kingstownn Sorry, can't comfirm. Please contact me by email, sims@morgenbladet.no reageer retweet
quote:Eventually, a pale 36-year-old appeared, in a t-shirt and crocs.
Dit was wel grappig:quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die Scandum was toch maar tot 2005 actief, niet echt veel speciaals als ik zijn topics doorlees.....
Anticlimax inderdaad.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef Scandum het volgende:
Ik zou een streng eugenetica beleid invoeren waar mensen met een IQ beneden de 120 en/of ernstige genetische defecten zich niet mogen voortplanten. Mensen die het toch flikken om zwanger te worden gaan meteen onder het mes voor een mooie abortus en permanente sterilisatie.
Mensen die zo achterlijk, crimineel, of gehandicapt zijn dat ze de maatschapij alleen maar geld kosten worden doormiddel van euthasie uit hun lijden verlost.
Grenzen opengooien voor mensen met een IQ van boven de 130.
Meer geld naar genetische manipulatie, en kijken hoe we de tot nu toe redelijk achterlijke mensen soort kunnen verbeteren.
Wereld wijde oproep aan genien om die arme domme Nederlandertjes die geen kindjes mogen krijgen een handje te helpen.
Gratis zelfmoord pillen voor depressieve mensen, zit geen enkel land op te wachten.
Of dit een betere wereld opleverd weet ik niet, maar zijn we in iedergeval wel van alle domme mensen af![]()
Welke sources heb je het nu over, de users hier?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
Toch zijn er genoeg mensen die er zulke denkbeelden op na houden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder spelfouten was dit geloofwaardiger.
Vaak zijn het ook mensen met de ballen verstand van onderwerpen als genetica, evolutie en biologie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die er zulke denkbeelden op na houden.
Hij zal het ook vast echt zelf geloven allemaal.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die er zulke denkbeelden op na houden.
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:39 schreef LXIV het volgende:
Hmmm. Even de postgeschiedenis van hem doorgenomen. Heb wel wat contact met hem gehad, maar zelfs ik kon hem eigenlijk niet serieus nemen! Zelfs niet als ik dat graag wilde.
Verder vraag ik me af of ik hem IRL gekend heb, want qua locatie en leeftijd zou dat wel heel goed kunnen.
Pareltje inderdaad. Hij vergeet echter: afschieten op 65 67 jarige leeftijd, want dan draag je niet meer bij aan de maatschappij en kost je alleen maar.quote:
Doorgaans hebben de grootste voorstanders van allerhande selectie op basis van IQ zelf nou niet echt een bijzonder hoog IQ. Of het zijn van die 'hoogbegaafde' types.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder spelfouten was dit geloofwaardiger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |