KoosVogels als afstudeerproject voor de Hogeschool voor Journalistiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Jouw definitie van links en rechts blijft ook een bijzonderequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Al doorgespit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef waht het volgende:
Deze reeks biedt ook voldoende verdachte figuren: Topicreeks: Verenigde Staten van Amerika
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Woon in North Carolina en het enigste probleem dat je hier op de straat hebt zijn die wilde dieren.
Wel zo'n militair figuur. Dat is alvast twee punten voor deze meneer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef Zith het volgende:
Is het Sine Pari?
[..]
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
The Dutch translation team.quote:The Dutch translation team has finished the second part (out of three) of Book 2.
mini loempia's eten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doet
Nope, niks, nada, ik kán het nieteens, ik post zoals ik post, ik val meteen door de mand.quote:
Heb jij zeker onder je bookmarks?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is 1 van de Breivik fanboy sites btw
http://breivikreport.blogspot.nl/
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit nu al het grappigste topic van 2015.
Breivik en Angus invullen in vakje van Google.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij zeker onder je bookmarks?
Alleen vandaag geldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?
Hij wil alleen zichzelf netjes wegwerken:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
Tedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
quote:Hoe dan ook, het grootste moslimwapen is hun vruchtbaarheid. Terwijl wij in Europa opgescheept zitten met infertiele mannen en omhooggevallen feministen, fokken de nog niet gedomesticeerde Arabische mannen vrolijk door.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |