Prem is gewoon wisselvallig, dus de ene keer ben ik het wel met hem eens, en zijn onderbouwing, en andere keren vind ik weer dat hij teveel doorslaat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben ik aanhanger van Prem. Ik was de enige gast die voor hem klapte bij DWDD.
De POL SC is het Gomorra van FOK!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is best een redelijke omschrijving van de POL SC.
Die woont in Tejas toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op StefanP.
Exact. En dan uitgerekend hier zo'n Breivikje. Hilarischquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal flikkers en linkse autisten hier op FOK! Wat een forum.
Denk dat het wel iemand zal zijn die hier een tijdje heeft rondgelopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef Kreator het volgende:
Is vast een kutnewbie met 12 posts. NIemand kent em.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef Chewie het volgende:
Extreem vervelend links heeft het ook ontdekt
http://www.joop.nl/wereld(...)amoordenaar_breivik/
WAARHEIDquote:fanatiek christelijke Nederlander
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op StefanP.
Bedoel je flikker en linkse autist samengebundeld in één personage (en daar dan een hele groep van), of een aparte groep flikkers en een aparte groep linkse autisten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal flikkers en linkse autisten hier op FOK! Wat een forum.
Misschien is hij nog actief bedoel je?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef Dingflofbips het volgende:
Waarom moet het eigenlijk een ex-fokker zijn?
Kan best zijn dat hij verhuisd is. In South Carolina delen ze waarschijnlijk zijn afkeer van negers nog iets meer dan in Texas.quote:
StefanP heeft de TU afgerond, niettemin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan best zijn dat hij verhuisd is. In South Carolina delen ze waarschijnlijk zijn afkeer van negers nog iets meer dan in Texas.
Woont in de VS, is ongelovig, heeft eugenetische denkbeelden, schrijft over hogere geboortecijfers van moslims.quote:
Mussert ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
StefanP heeft de TU afgerond, niettemin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |