Die heeft juist veel affiniteit met Saoedie-Arabië. Dat kan ie' Abdoellah niet aandoenquote:
dat ookquote:
Tyrhraustur? Geboortedatum klopt niet, mits naar waarheid ingevuld. 29-10-1983 ipv 1978.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou zeer goed kunnen idd, die kwam altijd met dat soort praatjes...
Samen met iemand die Tyrhauser oid heette...
Deze dude zou echter in 2006 gepost hebben.
Said?quote:
Onder meer, ja. Laatst was hier een identiek figuur, maar dat bleek geen kloon van 'm te zijn. Wel razendsnel geband, trouwens.quote:
Onder welk account postte je destijds dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat ook
en in de titel staat zo prominent EX fokker terwijl dat EX volgens mij nergens uit blijkt
Je weet het maar nooit, misschien istie wel heel genuanceerd met zijn internetpersonalityquote:
Kingstown is teruggefloten door Specsavers en Yvonne. Die willen eerst 10 delen van dit topic vol hebben, vanwege de postcount.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of hij ligt nu kassiewijle te wezen omdat hij te veel weet...
Nee, die heeft een winkel in Noord-Frankrijkquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Staal het volgende:
Is Kingstown een manifest aan het schrijven?!
Of hij is aan het trollen en bereidt een geniale rickroll voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Staal het volgende:
Is Kingstown een manifest aan het schrijven?!
Nee, das zijn zwagerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die heeft een winkel in Noord-Frankrijk
Die is wel wat radicaler geworden op een gegeven moment. Maar die woont volgens mij in een compleet andere staatquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of hij is aan het trollen en bereidt een geniale rickroll voor.
Het gaat niet om mij idiootquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder welk account postte je destijds dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |