SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Maar als ik mensen zeg dat ik het wel snap en ik nogal wat te kort kwam in de relatie (nee dit gaat niet over mijn penis) zeggen ze dat ik mezelf onderdompel in zelfmedelijden.quote:
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
Ik vond het ook heel vies, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.
dat vind ik ook niet zo'n probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
eerste keer dat ik hem voelde zitten was in 4 HAVO pasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik alleen shandy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet zo'n probleem
Je blijft me verbazenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op mijn 18e voor het eerst gedronken
Ik had in Alice geen nirvana-fan gezocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft Alice in Wonderland geupdate naar onze tijd.
[ afbeelding ]
behoorlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeft. Maar wat jij net aanhaalt is wel over the top, ja
.
Op mijn dertiende wel Breezer op een verjaardag of Smirnoff Ice. Eén of twee, meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.
Mocht op mijn 15e wel eens een biertje drinken thuis, that's it.
Nou, zo ziet de gemiddelde tiener er toch niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ook shirts van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Jeugdzorg inschakelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
behoorlijk.
Sowieso is die vader helemaal achterlijk.
Zo erg zal het ook nog niet zijn toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Was groep 8 dat ik voor het eerst wat heb gedronken..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.quote:
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.
Owja, hehequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
gelijk helemaal losquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
Zozoquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Jij kwam van de biblebelt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaanquote:
Neeeee. Nu ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Over eerste keren gesproken: Denk net terug aan mijn eerste zoen
Ja die gaan dan helemaal los.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaan
Hehe, die was ook in dezelfde weken voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
bekken deden we in de 6e klas lagere school (groep 8) al tijdens zoenspelletjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
mijn kinderen heb ik er nog nooit over gehoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Nee, snap ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel cute shirt.
Zou er zelf niet in lopen, maar toch.
Pls.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Fascination het volgende:
Eerste zoen nog niet gehad.Kijk ernaar uit.
Ahhhh, wat was dat kut zeg. Over haar heen gebogen, terwijl we op bed lagen, maar net in zo'n positie dat mijn armen snel vermoeid raakten. (I don't lift, bruh)quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Dacht dat na "onstabiele" kutwijven kwam of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Ongelooflijke, irritante, gore, onstabiele hoerenverbinding
zit ik wel serieus over te denken jaquote:
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Als je dan toch niet heel veel kan posten, doe het met inhoud, hier hebben we niks aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Had gekund. Niet het geval, all is wellquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat na "onstabiele" kutwijven kwam of zo.
Ik zou het denk ik maar doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit ik wel serieus over te denken ja![]()
Kinderen zijn ook al eerder uig huis geplaatst geweest.
Godver, ik zie je echt met je tong over haar hele gezicht gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerWat een drama. Deed maar wat.
Zo moet het toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik zie je echt met je tong over haar hele gezicht gaan.
Bedankt voor deze MIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e echt de allerlaatstequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerWat een drama. Deed maar wat.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls don'tquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een hondje?
Nu weet ik wat ik verkeerd doe.
Houden jullie wel eens lan parties?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef netchip het volgende:
Nog nooit gezoend, nooit gerookt, nooit gedronken, nooit drugs gebruikt en nog nooit seks gehad.Niemand van mijn vrienden, trouwens.
En jullie zijn allen 12?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef netchip het volgende:
Nog nooit gezoend, nooit gerookt, nooit gedronken, nooit drugs gebruikt en nog nooit seks gehad.Niemand van mijn vrienden, trouwens.
denk t idd ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik maar doen. De situatie die jij schetste is echt niet gezond.
Ik was ook 13. Net.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hondjes zijn liefquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een hondje?
Nu weet ik wat ik verkeerd doe.
Haha, nee. Maar ik ga gewoon nooit uit, en m'n vrienden ook niet. Dus ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Houden jullie wel eens lan parties?
MIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga gewoon nooit uit, en m'n vrienden ook niet. Dus ja.
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?quote:
Beetje fappen en fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanradenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja laten we tong zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?
Beetje tv-kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voelt zo vies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Je leven vullen met seks is moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Ik las endeldarm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
Even de make up erafquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Bij Fas in de endeldarmquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
GMTAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Fas heeft mij verpest. Sorry.
Hey, zal ik je wat verklappen? Allebei, de eerste keer, is suuuuuuuuuuperkutquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef netchip het volgende:
[..]
Beetje tv-kijken.
Denk trouwens wel dat na m'n eerste zoen snel m'n eerste keer seks komt. Maar ja.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Mijn eerste keer seks was best oké hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, zal ik je wat verklappen? Allebei, de eerste keer, is suuuuuuuuuuperkut
Sja alles waar de ander niet tegen kan moet je gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt zo vies.Ik krijg wel eens een lik om me te pesten. Bah bah.
Eerste keer seks was niet kut hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog vrij jong. Ik was 15 bij mijn eerste zoen. Verder op de drugs na een vergelijkbaar verhaal als loka met binnen een paar weken drank, zoenen en seksquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
quote:
So I've noticed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sja alles waar de ander niet tegen kan moet je gebruiken
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Ik heb er ook geen verwachtingen van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer met vrouw dus niet. Damnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was best leuk.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naastquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.
Amen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerste keer met vrouw dus niet. Damn
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn eerste zoen was met een Fransoos toen ik op vakantie was in Zuid-Frankrijk.
Het was fijn en best exotisch. En toen wilde hij me een toilet in trekken en ben ik maar weggerend.
Eerste keer was met een schoolfeest. Ook niet geweldig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was best leuk.....
... Tot haar moeder ons betrapte
Whehe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste keer seks was best oké hoor.
Vond ik best kut toen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naast
Nu heb ik een MI van mijn tong over je hele gezichtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht altijd likken.
Wat, bloed? Daar had ik geen last van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naast
quote:
quote:
Ik had een keer een broertje van 8 die binnen liep. 's avonds, bij het eten met die liefste schoonouders (quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was best leuk.....
... Tot haar moeder ons betrapte
Lijkt me vervelend ja. Zou ik vooraf ook om vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.
Wowquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.Ik kan het niet anders omschrijven.
Godver ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.Ik kan het niet anders omschrijven.
Ik heb wel eens gehandwerkt in het handwerk/technieklokaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerste keer was met een schoolfeest. Ook niet geweldig.
Heeft ook niet iedereen last van, so I've noticed. Maar zij dus welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, bloed? Daar had ik geen last van.
Jezusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn eerste keer het liefst vergeten.
Ik knorde een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. My. God.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer die endeldarm?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat alle vuigigheid zich in het donker afspeelde en ik niet in de gaten had dat mijn vingers helemaal onder zaten. Ik schrok me dood de ochtend erna.
We hadden het ook van te voren besproken, wat te verwachten enzo, allebei eerste keer, doe je iets niet goed, zeg het even enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend ja. Zou ik vooraf ook om vragen.
En daarom ga ik gewoon zoenen met iemand die 't een beetje kan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Ineens ongesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was geen poep. Meer opgedroogd bloed
That shit is nastyquote:
Hoe oud was je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden het ook van te voren besproken, wat te verwachten enzo, allebei eerste keer, doe je iets niet goed, zeg het even enzo.
Maar ik was aan het daten met een zeester
Ik denk dat ik een tease-zoener ben. Ofzo :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan zijn er nog de wasmachines die iedereen wel kent.
Ik heb niet zoveel zoenervaring. Maar misschien ben ik zelf wel eens een wasmachine geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig heb ik het snel anders geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Net als mijn beruchte verhaal uit 2012.quote:
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagdingquote:
Dan kunnen ze of niet beffen,of niet zoenen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagding?
Volgens mij had hij het niet over een ontmaagding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagding?
Dat zijn de leukste en fijnstequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tease-zoener ben. Ofzo :$
Help me out here?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als mijn beruchte verhaal uit 2012.
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes beginnen met zoentjes. Likje over haar lipquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
art hoeveel meiden heb je gezoend of raakte je de tel kwijt ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste en fijnste
Zal jou eens tease zoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ander kwijlt want is in slaap gevallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.
Ik weet het precieze aantal niet. Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
art hoeveel meiden heb je gezoend of raakte je de tel kwijt ?
Ah.quote:
Ze was geen maagd meer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.quote:
Als dat dan klopt eh, vind ik dit leuk om te lezen :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste en fijnste
*kokhalstquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Beetje die huig stimuleren toch :$
Hahaha godver Fasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.
Ongeveer? Meer dan 50? Meer dan 100?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het precieze aantal niet. Sorry
Nee, maar VA toch wel? Of ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet over een ontmaagding.
Het heeft allebei zijn voordelen en nadelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Ah.
Ik word ook gewoon niet makkelijk verliefd. Ben een beetje aan het twijfelen of ik gewoon yolo moet denken en 't avontuur met een leuke chick moet aangaan, of ofdat ik moet wachten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.
Dit dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes beginnen met zoentjes. Likje over haar lip.. Bijtje...
Wow Roycoquote:
Oh ja :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.
Nee, maar VA z'n vriendinnetje. Beetje onhandig gequotequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee meen ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat dan klopt eh, vind ik dit leuk om te lezen :$
Tevens leeft mijn telefoon ofzo. Jumped zo naast me op de bank, vanaf de leuning
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het heeft allebei zijn voordelen en nadelen
Nee niet zoveelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ongeveer? Meer dan 50? Meer dan 100?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Wow Royco!!!
[..]
Oh ja :$
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Not cool
Als je maar achter de keuze staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.
Ja, dat snap ikquote:
quote:
Ik dacht vroeger wel dat dat de manier was om te zoenen. Ik had er verder geen beeld bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zoenervaring. Maar misschien ben ik zelf wel eens een wasmachine geweest
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stomme vragen krijgen stomme antwoorden.
Seks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?
Alsof je snel genoeg bent om dat te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Sammie, maar helaas zal ik een staak door je hart moeten slaan.
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar VA toch wel? Of ook niet?
Thxs art, door deze MI is mijn libido weer op normaal niveau.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan doe ik iets goed (of niet).
Lekker die keelclit verwennen. *Nomnom lebber*
Oh, ik dacht dat je nog maagdelijk was. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.
Nah weet niet. Ben zelf nog maagd dus dat weet ik niet.quote:
Waag hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Sammie, maar helaas zal ik een staak door je hart moeten slaan.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je snel genoeg bent om dat te doen.
Zelf heb ik niet gebloed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog maagdelijk was. :$
Gelukkig maar. Kon het me al niet voorstellenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.
Maar indirect leidt dat ertoe dat m'n vriendin(netje) ook speciaal zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?
Ah, dat kan ik niet beoordelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar meer als ik echt onder die categorie val. Ik kan dat uiteraard zelf niet beoordelen
Ik ook wel eens als het te ruig ging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, bij mijn derde keer ofzo, vet raar.
Ahh, autismequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben heel precies daarin
Het is VANDAAG precies 15.5
Niks. I want to get turned manquote:
Hey jij, al wat beter?quote:
Ik onthoud ook alles. Bijna elk gesprek onthoud ik, veel gezichtsuitdrukkingen en situaties etc. Maar ja, komt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah weet niet. Ben zelf nog maagd dus dat weet ik niet.
Ik ben wel een persoon die alles onthoudt dusja
Doodswensquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
Proberen we wel even dan.
Nja op deze leeftijd indirect wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Maar indirect leidt dat ertoe dat m'n vriendin(netje) ook speciaal zou moeten zijn.
Dat is zeker waar. Al heeft iedereen natuurlijk ook wel een beetje z'n eigen "stijl"quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik niet beoordelen![]()
Weet je, uiteindelijk is het de chemie tussen twee personen, het spel, dat de kwaliteit van een zoen bepaalt.
Oh nee dat ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik onthoud ook alles. Bijna elk gesprek onthoud ik, veel gezichtsuitdrukkingen en situaties etc. Maar ja, komt wel goed.
Damn, 365 is toch oneven of wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben heel precies daarin
Het is VANDAAG precies 15.5
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja op deze leeftijd indirect wel ja
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al heeft iedereen natuurlijk ook wel een beetje z'n eigen "stijl"
En dat ligt je of niet.
Maar goed, die stijlen sluiten idd wel aan wanneer er genoeg chemie is
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh nee dat ik niet
Maar bedoel qua zoenen relaties
Ik doe een Drusilladansje voor je, dan laat je me wel, want Drusilla is charmingquote:
Dan zitten we op dezelfde lijn :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat bedoel iklastig uit te leggen. Ik heb ook wel gezoend met vrouwen die geen gekke dingen deden, maar het me niet zoveel deed.
Werkt niet altijd. Soms heel veel chemie, maar zoenen kut.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet je, uiteindelijk is het de chemie tussen twee personen, het spel, dat de kwaliteit van een zoen bepaalt.
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel eens als het te ruig ging.
Dan oefenen. En slaan. Net zolang tot hij/zij het goed doetquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Werkt niet altijd. Soms heel veel chemie, maar zoenen kut.
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan oefenen. En slaan. Net zolang tot hij/zij het goed doet
Autschquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open ging.
Meh, dat is kut ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open ging.
Daarom heel rustig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel eens als het te ruig ging.
Deed helemaal geen pijn, eigenlijkquote:
dit. zonder aantrekking geen goede zoen, zonder goede zoen zeker minder aantrekkingskracht!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe een Drusilladansje voor je, dan laat je me wel, want Drusilla is charming
"I met an old man once. Didn't like him. He got stuck in my teeth"
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed helemaal geen pijn, eigenlijk. Maar mocht twee weken niet seksen, voor de zekerheid
. Zodat 't wondje goed genas.
Kaneel vindt dit leuk.quote:
Alleen met de hitachiquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksen
Masturberen ook niet?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.
You're in love with her!
Aren't you?
Niet goed zoenen? Weg geilheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dit. zonder aantrekking geen goede zoen, zonder goede zoen zeker minder aantrekkingskracht!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.
You're in love with her!
Aren't you?
Heftig welquote:
Als er maar niks naar binnen gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksen
Masturberen ook niet?
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.quote:
Rawrquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.
I think the whole you sucking the life out of people would be a strain on our relationship.quote:
Iedereen tochquote:
Mehquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er maar niks naar binnen ging.
Hoeft ook niet toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er maar niks naar binnen ging.
Juistemquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.
Inca mummy girlquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I think the whole you sucking the life out of people would be a strain on our relationship.
Kudo's als je de aflevering kent.
Kun je ze toch lerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Ik ben soms een beetje bang voor mannen die verdomde aantrekkelijk zijn en ik een klik mee heb een bang dat ze dan niet kunnen zoenen.
Ik kan wel zoenen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Ik ben soms een beetje bang voor mannen die verdomde aantrekkelijk zijn en ik een klik mee heb een bang dat ze dan niet kunnen zoenen.
Altijd tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk is het best fijn hier in mijn zachte bedje met een warm kopje thee.
Dan is het niet de juiste man. NEXT!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Dat dus. Alhoewel ik dat gelukkig maar 1x meegemaakt heb.quote:
Oh. Is dat zo zwart -witquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het niet de juiste man. NEXT!
Of faxquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, wat ben je hitsig de laatste tijd.
Je lijkt Art wel.
Ik leer veel van Art.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je lijkt Art wel.
Nee, kloptquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meh
Al hoeft dat niet persé natuurlijk
Nee, dat hoeft ook zeker nietquote:
Logisch. Zoenen isquote:
Als je nooit goed met ze kan zoenen…. Net als slechte sex… Als het nooit goed wordt gaat het mij tegenstaan, net zo goed gelijk mee ophouden!quote:
Ben ik altijd hitsig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je lijkt Art wel.
Geen hand vol maar een land vol dan tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Soms valt er niets meer aan te leren.
Als ik dat zeg, doet hij weer als een ongestelde tiener.quote:
Vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |