Mijn eerste keer seks was best oké hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, zal ik je wat verklappen? Allebei, de eerste keer, is suuuuuuuuuuperkut
Sja alles waar de ander niet tegen kan moet je gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt zo vies.Ik krijg wel eens een lik om me te pesten. Bah bah.
Eerste keer seks was niet kut hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog vrij jong. Ik was 15 bij mijn eerste zoen. Verder op de drugs na een vergelijkbaar verhaal als loka met binnen een paar weken drank, zoenen en seksquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerWat een drama. Deed maar wat.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Fas heeft mij verpest. Sorry.
quote:
So I've noticed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sja alles waar de ander niet tegen kan moet je gebruiken
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
Ik heb er ook geen verwachtingen van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer met vrouw dus niet. Damnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was best leuk.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naastquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.
Amen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerste keer met vrouw dus niet. Damn
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn eerste zoen was met een Fransoos toen ik op vakantie was in Zuid-Frankrijk.
Het was fijn en best exotisch. En toen wilde hij me een toilet in trekken en ben ik maar weggerend.
Eerste keer was met een schoolfeest. Ook niet geweldig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was best leuk.....
... Tot haar moeder ons betrapte
Whehe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Fas heeft mij verpest. Sorry.
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn eerste keer seks was best oké hoor.
Vond ik best kut toen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naast
Nu heb ik een MI van mijn tong over je hele gezichtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht altijd likken.
Wat, bloed? Daar had ik geen last van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Heb er ook wel eens heel hard om moeten lachen. Jongen stond er nog naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |