Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga gewoon nooit uit, en m'n vrienden ook niet. Dus ja.
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?quote:
Beetje fappen en fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanradenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja laten we tong zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?
Beetje tv-kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voelt zo vies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Je leven vullen met seks is moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Ik las endeldarm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
Even de make up erafquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Bij Fas in de endeldarmquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
GMTAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Fas heeft mij verpest. Sorry.
Hey, zal ik je wat verklappen? Allebei, de eerste keer, is suuuuuuuuuuperkutquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef netchip het volgende:
[..]
Beetje tv-kijken.
Denk trouwens wel dat na m'n eerste zoen snel m'n eerste keer seks komt. Maar ja.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |