SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Maar als ik mensen zeg dat ik het wel snap en ik nogal wat te kort kwam in de relatie (nee dit gaat niet over mijn penis) zeggen ze dat ik mezelf onderdompel in zelfmedelijden.quote:
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
Ik vond het ook heel vies, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.
dat vind ik ook niet zo'n probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
eerste keer dat ik hem voelde zitten was in 4 HAVO pasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik alleen shandy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet zo'n probleem
Je blijft me verbazenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op mijn 18e voor het eerst gedronken
Ik had in Alice geen nirvana-fan gezocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft Alice in Wonderland geupdate naar onze tijd.
[ afbeelding ]
behoorlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeft. Maar wat jij net aanhaalt is wel over the top, ja
.
Op mijn dertiende wel Breezer op een verjaardag of Smirnoff Ice. Eén of twee, meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.
Mocht op mijn 15e wel eens een biertje drinken thuis, that's it.
Nou, zo ziet de gemiddelde tiener er toch niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ook shirts van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Jeugdzorg inschakelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
behoorlijk.
Sowieso is die vader helemaal achterlijk.
Zo erg zal het ook nog niet zijn toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Was groep 8 dat ik voor het eerst wat heb gedronken..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.quote:
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.
Owja, hehequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
gelijk helemaal losquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
Zozoquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Jij kwam van de biblebelt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaanquote:
Neeeee. Nu ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Over eerste keren gesproken: Denk net terug aan mijn eerste zoen
Ja die gaan dan helemaal los.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaan
Hehe, die was ook in dezelfde weken voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
bekken deden we in de 6e klas lagere school (groep 8) al tijdens zoenspelletjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
mijn kinderen heb ik er nog nooit over gehoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Nee, snap ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel cute shirt.
Zou er zelf niet in lopen, maar toch.
Pls.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Fascination het volgende:
Eerste zoen nog niet gehad.Kijk ernaar uit.
Ahhhh, wat was dat kut zeg. Over haar heen gebogen, terwijl we op bed lagen, maar net in zo'n positie dat mijn armen snel vermoeid raakten. (I don't lift, bruh)quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Dacht dat na "onstabiele" kutwijven kwam of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Ongelooflijke, irritante, gore, onstabiele hoerenverbinding
zit ik wel serieus over te denken jaquote:
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Als je dan toch niet heel veel kan posten, doe het met inhoud, hier hebben we niks aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Had gekund. Niet het geval, all is wellquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat na "onstabiele" kutwijven kwam of zo.
Ik zou het denk ik maar doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit ik wel serieus over te denken ja![]()
Kinderen zijn ook al eerder uig huis geplaatst geweest.
Godver, ik zie je echt met je tong over haar hele gezicht gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerWat een drama. Deed maar wat.
Zo moet het toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik zie je echt met je tong over haar hele gezicht gaan.
Bedankt voor deze MIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was op mijn 16e echt de allerlaatstequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was 13. Een van de laatsten, zo niet de laatste van de vriendengroep die voor het eerst zoende. Fantastisch dat ik eindelijk had gezoend, maar vind het niet echt lekkerWat een drama. Deed maar wat.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls don'tquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een hondje?
Nu weet ik wat ik verkeerd doe.
Houden jullie wel eens lan parties?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef netchip het volgende:
Nog nooit gezoend, nooit gerookt, nooit gedronken, nooit drugs gebruikt en nog nooit seks gehad.Niemand van mijn vrienden, trouwens.
En jullie zijn allen 12?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef netchip het volgende:
Nog nooit gezoend, nooit gerookt, nooit gedronken, nooit drugs gebruikt en nog nooit seks gehad.Niemand van mijn vrienden, trouwens.
denk t idd ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik maar doen. De situatie die jij schetste is echt niet gezond.
Ik was ook 13. Net.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hondjes zijn liefquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een hondje?
Nu weet ik wat ik verkeerd doe.
Haha, nee. Maar ik ga gewoon nooit uit, en m'n vrienden ook niet. Dus ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Houden jullie wel eens lan parties?
MIquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga gewoon nooit uit, en m'n vrienden ook niet. Dus ja.
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?quote:
Beetje fappen en fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de vrijdag en zaterdag avond?
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanradenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja laten we tong zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met je tong over het gezicht van een vrouw gaan?
Beetje tv-kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voelt zo vies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Je leven vullen met seks is moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Ik las endeldarm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
Even de make up erafquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is best raar, als iemand je gezicht likt
Bij Fas in de endeldarmquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
Mijn eerste zoen met een jongen was echt rampzalig.. Die zat echt gewoon bijna in m'n slokdarm
GMTAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las endeldarm.
Fas heeft mij verpest. Sorry.
Hey, zal ik je wat verklappen? Allebei, de eerste keer, is suuuuuuuuuuperkutquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef netchip het volgende:
[..]
Beetje tv-kijken.
Denk trouwens wel dat na m'n eerste zoen snel m'n eerste keer seks komt. Maar ja.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lege leven proberen te vullen met seks en drugs is ook niet echt iets wat ik de jongen zou aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |