SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Maar als ik mensen zeg dat ik het wel snap en ik nogal wat te kort kwam in de relatie (nee dit gaat niet over mijn penis) zeggen ze dat ik mezelf onderdompel in zelfmedelijden.quote:
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
Ik vond het ook heel vies, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. En toen vond ik het vies en moest de hele familie lachen. Toen hoefde ik ook niet meer.
dat vind ik ook niet zo'n probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op die leeftijd wel eens een slokje bier gehad, maar het bleef ook bij één slokje.
eerste keer dat ik hem voelde zitten was in 4 HAVO pasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik alleen shandy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet zo'n probleem
Je blijft me verbazenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb op mijn 18e voor het eerst gedronken
Ik had in Alice geen nirvana-fan gezocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft Alice in Wonderland geupdate naar onze tijd.
[ afbeelding ]
behoorlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele ouder dar echt een probleem mee heeft. Maar wat jij net aanhaalt is wel over the top, ja
.
Op mijn dertiende wel Breezer op een verjaardag of Smirnoff Ice. Eén of twee, meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slokje wijn op je 12e en dat vind je dan vies, supervies. Alle ooms en tantes lachen, klaar.
Mocht op mijn 15e wel eens een biertje drinken thuis, that's it.
Nou, zo ziet de gemiddelde tiener er toch niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ook shirts van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Jeugdzorg inschakelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
behoorlijk.
Sowieso is die vader helemaal achterlijk.
Zo erg zal het ook nog niet zijn toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Was groep 8 dat ik voor het eerst wat heb gedronken..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |