Whyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk is liefde gewoon wreed.
Het gemis van liefde is wreed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk is liefde gewoon wreed.
Welke bedoel je nou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die ziet er gewoon niet uit
Dit. Al heeft mijn eerste ex sinds een half jaar een relatie en ze wonen al lang en breed samen. Ze is amper achttien en die dude is 24 ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ben sws wel benieuwd hoe het met die mensen nu gaat. Je hebt toch een tijd lief en leed gedeeld.
Heeft ze meerdere exen die er niet uitzien? Of is het een zware diss?quote:
Nee, ik weet niet zo goed het uiterlijk van al haar exen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze meerdere exen die er niet uitzien? Of is het een zware diss?
12 en 11 jaar stomdronken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak me soms alleen wat zorgen om de kinderen van m'n ex-zwager.
Zijn jonger dan de mijne en zitten gewoon aan de alcohol op m'n ex z'n verjaardag. De oudste twee stomdronken. 12 en 11 jaar..
En dan hoop ik zo dat mijn ex onze kinderen niet aan de alcohol helpt![]()
Of ze tatoeëert voor ze 18 zijn![]()
Ik ken dat probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
Het lijkt wel of ik een opvlieger heb. Ineens fucking warm.
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Al heeft mijn eerste ex sinds een half jaar een relatie en ze wonen al lang en breed samen. Ze is amper achttien en die dude is 24 ofzo.
Maar toch.
Vorige week de vraag gekregen of ik mijn ex (van dit jaar) nog zou willen spreken, alsof ik haar zou haten omdat ze het uitmaakte. Tuurlijk zou ik haar best willen spreken, mocht het daar toe komen. Ik heb niks tegen haar en hoop echt dat het goed met haar gaat.
Ik kan het anders nog steeds goed begrijpen hoor. Het is wel kut voor mij, maarjaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.
Dat had ik totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem
Die eerste week na het stoppen met hormonen was echt hel qua warm-koud belevenis.
sowieso liggen liefde en haat ERG dicht bij elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef yats het volgende:
Liefde is zowel het mooiste als het meest vervelende dat er bestaat. En toch kunnen we niet zonder.
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het anders nog steeds goed begrijpen hoor. Het is wel kut voor mij, maarja
Dat is het ook. Ik heb wel een hekel aan 'm wel om de manier waarop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.
Had ik toen ik jong was wel eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet eigenlijk.Ik weet niet wat dit is.
Ik haat haar ook niet, helemaal niet. Op een bepaalde manier geef ik nog echt wel om haar. Niet dat ik haar terug wil, no way. Maar toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.
Uit zelfbescherming, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat haar ook niet, helemaal niet. Op een bepaalde manier geef ik nog echt wel om haar. Niet dat ik haar terug wil, no way. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |