SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja die kunnen ook nog inderdaadquote:
dat klopt.quote:
Gun die ouders ook nog watquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Palindroomnamen, een beetje lekker gek doen voor pretentieuze ouders
Zulke mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat klopt.
Ook wel grappig hoe vaak mensen maar mij toe komen om te vragen of ik al wist dat ik mijn naam ook achterstevoren kan schrijven.
je hebt gewonnen. Wat je wint weet ik ook niet.quote:
Echt waar kan datquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat klopt.
Ook wel grappig hoe vaak mensen maar mij toe komen om te vragen of ik al wist dat ik mijn naam ook achterstevoren kan schrijven.
Een beurt van een Fokster?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt gewonnen. Wat je wint weet ik ook niet.
Vreselijke naam, Sanne.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen vakantie, ze is gewoon altijd de hort op.
En m'n zusje heet ook Sanne.
En ik vind Lis (Liz ook, maar minder) ook leuk, maar ik zou haar dan dus zo noemen en geen lange naam geven.
Chinezen nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
Mijn naam is wel afgezaagd. Maar verder wel blij dat 'ie vrij internationaal is. Bijna iedereen kan hem uitspreken.
prima. Wel zelf regelen.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in bed, ik zal haar even wakker maken.
Klinkt Klingoniaansquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn naam wel eens omgekeerd gebruikt voor verdachte internetbestellingen
Ik stel me altijd voor als Sam. Dat is zoveel makkelijker dan van Engelsen en Duitsers verwachten mijn naam uit te sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
Mijn naam is wel afgezaagd. Maar verder wel blij dat 'ie vrij internationaal is. Bijna iedereen kan hem uitspreken.
Weet ik eigenlijk niet zeker.quote:
Mensen zijn niet zo slimquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat klopt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn naam wel eens omgekeerd gebruikt voor verdachte internetbestellingen
Ow zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was de derde die dat wel vond kloppen
een knuffel van mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt gewonnen. Wat je wint weet ik ook niet.
Ik zou jouw naam niet verkeerd schrijvenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn naam komt niet veel voor en bijna iedereen schrijft t verkeerd. Ook m'n achternaam, terwijl die maar uit drie letters bestaat. Mensen plakken er heel vaak n T achterof ipv 'van' zetten ze er 'van der' voor
Oh ja wat voor dingen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het wel stoer staanquote:
Ja maar faxie was 6 seconden eerder en verdient gewoon de nr. 1 positie. Ik was gewoon te laat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een knuffel van mij
Vind faxie wel oke en btw aeque wel oke
win win zeg ik
Ik denk dat ik sneller ben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik gebruikte mijn naam wel eens bij drank spelletjes. Als ik een opdracht moest verzinnen dan zei ik dat je eerst snel je voornaam achterstevoren moest spellen. Was voor mij lekker makkelijk. Voor andere dronken mensen wat minder.
maar jij gaat ook naar taken3... dus jij hebt veel eerder de prijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar faxie was 6 seconden eerder en verdient gewoon de nr. 1 positie. Ik was gewoon te laat.
lol..... dan wordt die van mij na een aantal drankjes lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik gebruikte mijn naam wel eens bij drank spelletjes. Als ik een opdracht moest verzinnen dan zei ik dat je eerst snel je voornaam achterstevoren moest spellen. Was voor mij lekker makkelijk. Voor andere dronken mensen wat minder.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
De Chinees van m'n dorp heeft me wel getrolld met hun kalender![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel ontzettend leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat kleine mormel me uitlachen![]()
Niet als we nu afspreken dat fax eerder die knuffel krijgt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar jij gaat ook naar taken3... dus jij hebt veel eerder de prijs
[ afbeelding ]
Veel pandapunten toegewenst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
vast wel. Maar deden ook mensen mee met niet zulke makkelijke namen. Helemaal niet na een drank spelletje.quote:
Fax zijn probleem uitdagingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als we nu afspreken dat fax eerder die knuffel krijgt.
[ afbeelding ]
Awww, zonde.quote:
jij wéét hoe je m schrijftquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou jouw naam niet verkeerd schrijven
Hehe, ik ben wel een beetje jelly op je kalender.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Liggen er ook fapdoekjes in die vuilnisbak?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik kan 'm er nog wel uitvissen voor je?
Ik vind jou geen geit, hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Het is trouwens het jaar van de Geit. Mijn jaar.
Dan niet...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je springt gelijk in m'n armen als je me ziet
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
quote:
Ja maar :$quote:
Nee, wel wat klonten uit de kattenbakquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Liggen er ook fapdoekjes in die vuilnisbak?
Dan zou ik oppassen voor moslimsquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Nee joh, jij bent leukquote:
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigdquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik verdien ook een prijs want ik wist mijn naam ook.
Meh, laat maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, wel wat klonten uit de kattenbak
Nee een caviaquote:
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik oppassen voor moslims
Wij zijn H buddy's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
een draak is koel... ik ben ook schaap/geit volgens de chinese kalenderquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Maar het is m'n sterrenbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent leuk. Ga wel met je schaap.
Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.
schudt de hand van Feraquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.
beetje jammer dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigd
das lang geleden!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
2 was aardig kut ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopen
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden gingquote:
Ik ben schapenkopquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
Bovendien vind ik schapen leuk.Ik heb schapenknuffels en schapenbeeldjes.
Een gave om gelijk een spottekening te maken....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
nou 2 was kut. 1 was wel tof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...
en natuurlijk wordt Taken3 weer tof.... gewoon zinloos knokken
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden ging.
Honden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben schapenkopDordtenaar
Ik ben een hond
Samen op de boerderij staan?quote:
voor de chinese riem heb je je jaartal nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een waterman, what does that make me? Besides wet.
Wat is je geboortejaar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
varken erbij en tis helemaal erg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoeg
ik ken geen fokkers (meer) irl.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon kijken.... t is toch gratiessss en gezellig want veel fok!
jarig in februari of maart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
what did you do with them?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ken geen fokkers (meer) irl.
Ja nog beter inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
varken erbij en tis helemaal erg.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor de chinese riem heb je je jaartal nodig
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.quote:
van 1tje mijn ex gemaakt. De rest al een jaar of 6 niet meer gezien en die komen bijna allemaal niet meer op fok.quote:
Ik ben zelf vrouw, dan mag het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.
Dat geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Het kan nog erger door te vragen naar haar BMI of cyclusquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.
Dat doen schapen/geiten niet.quote:
1987quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is Samzz een Draak, als ik me haar leeftijd goed herinner.
oja dat kan jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
van 1tje mijn ex gemaakt. De rest al een jaar of 6 niet meer gezien en die komen bijna allemaal niet meer op fok.
Een Konijn dus.quote:
Jij zoekt graag ruzie hoor ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan nog erger door te vragen naar haar BMI of cyclusof als ze een beetje dik is vragen of ze zwanger is
Ik vond de Draak qua karakter ook meer bij je passen, denk ik.quote:
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan welquote:
Bohh die smileyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das lang geleden! [ afbeelding ]
achja. Vermaak me nog wel op fok. Post vooral als ik op mijn werk zit. Maar sinds kort nu hier ook wel in de avond. Zoals nu. Beetje in bed liggen en fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja dat kan ja
daar zijn er meer van... fok moe... hebben een soort van ander leven enzo ja
Mannen, zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan wel
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan wel
een jaar te vroeg geboren.quote:
de ander krijgt dat dan toch ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?
Ik weet niet wat de karakters zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de Draak qua karakter ook meer bij je passen, denk ik.
Ja en ik dus nietquote:
Ik zou dan niet veel zin hebben in seks, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de ander krijgt dat dan toch ook
Goede vraag inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?
Met zo'n schattig snoetje, en zo'n leuk wiebelend achterwerkje, en heerlijk zacht en lief kleinquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de karakters zijn.
[..]
Ja en ik dus niet. Nou ja, op zich wel.
Doen wij het toch beter als draken.quote:
Hanen zijn awesomequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Harmankardon het volgende:
Haan. Saai beest, maar beschrijving klopt wel aardig.
Nou, okéquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met zo'n schattig snoetje, en zo'n leuk wiebelend achterwerkje, en heerlijk zacht en lief klein![]()
Ja jij bent echt een konijntje hoor
Ik snap het ook niet zo. Ik dacht altijd dat goedmaakseks na de goedmaking kwam, maar het is dus bedoeld om tijdens de ruzie te doen. Dan heb je toch geen zin om met die pipo te seksen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
Gek begrip wel, goedmaakseks. Beter praten mensen gewoon met elkaar
And I'm still the icequeenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de karakters zijn.
[..]
Ja en ik dus niet. Nou ja, op zich wel.
Net als Heppie en mijn broertje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Harmankardon het volgende:
Haan. Saai beest, maar beschrijving klopt wel aardig.
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
Gek begrip wel, goedmaakseks. Beter praten mensen gewoon met elkaar
Ook nog nooit gehad. Op zulke momenten ben ik niet in de stemming.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit goedmaakseks gehad.
Ook geen break-up seks.
Mis ik iets?
Geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook geen break-up seks.
Mis ik iets?
Oh nee wacht.quote:
Ik heb voor jou wel een ruzie over hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo. Ik dacht altijd dat goedmaakseks na de goedmaking kwam, maar het is dus bedoeld om tijdens de ruzie te doen. Dan heb je toch geen zin om met die pipo te seksen?
ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dan niet veel zin hebben in seks, denk ik.
Ik moest even hard lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh nee wacht.
De Haan is altijd bezig, ze zijn zelden lui aan het niets doen.![]()
Die Chinezen snappen er niets van
Wat, heet het dan al zo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo. Ik dacht altijd dat goedmaakseks na de goedmaking kwam, maar het is dus bedoeld om tijdens de ruzie te doen. Dan heb je toch geen zin om met die pipo te seksen?
Goede vraag, dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook geen break-up seks.
Mis ik iets?
Dat is toch angry sex? Tijdens ruzie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een Tijger.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag, dat zou ik ook wel eens willen weten.
P.s. 1986 was een draak?
Oh dus wel na het goedmaken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch angry sex? Tijdens ruzie?
Volgens mij wel.quote:
Angry sex klinkt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch angry sex? Tijdens ruzie?
Ik ben wel fluffy. Net als in het echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een stoer dier zijn. Hanen
Ruilen? Ik ben een varkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een stoer dier zijn. Hanen
onder andere. En ook gewoon even iemand voelen, dat t toch wel goed is ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het dan een soort van afreageren, of waar komt het vandaan?
Meh. Als ik kwaad ben is dat het laatste waar ik aan denk.quote:
Je gaat me nu toch niet met een schattig konijntje vergelijken hèquote:
Dat is waar. Dan moet je bij 1985 kijken gok ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chinees nieuwjaar valt niet op 1 januari he? Dus het kan verschillen.
geen ervaring mee. Maar dat is maar beter ook denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
breakupsex. Exciting, intense, yet heartbreaking
Ik zou het niet kunnen. Gaat gepaard met liefde bij mij. Ik zou er kapot van zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
breakupsex. Exciting, intense, yet heartbreaking
Ah ok, wat zijn daar de eigenschappen van?quote:
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.quote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.
Of je bent een Os.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, wat zijn daar de eigenschappen van?
vond t wel n prettige afsluitingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
geen ervaring mee. Maar dat is maar beter ook denk ik.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet met een schattig konijntje vergelijken hè.
en daarna jankend in elkaars armen vallen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond t wel n prettige afsluiting
Oh ja, dat klinkt dan wel weer logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware ladingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Gaat gepaard met liefde bij mij. Ik zou er kapot van zijn.
Ja snap ik. Dan nog. Hoop het nooit te hoeven meemaken. Beter gewoon boos zijn en reboundseks hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware lading
nee, erna naar huis. Beseffen dat t echt over is omdat de seks niet meer is wat t wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en daarna jankend in elkaars armen vallen?
Nee, gewoon knuffelen en keihard huilen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware lading
fixedquote:
ruzie af en toe mag ook welquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
Geen ruzie, wel seks. Nog beter.
Met passie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
Geen ruzie, wel seks. Nog beter.
Ja tuurlijk, kan ook niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ruzie af en toe mag ook wel
okequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, erna naar huis. Beseffen dat t echt over is omdat de seks niet meer is wat t was
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook geen break-up seks.
Mis ik iets?
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possiblequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dan nog. Hoop het nooit te hoeven meemaken. Beter gewoon boos zijn en reboundseks hebben.
Die moest ik weleens scannen toen ik nog caissière was. Schaamte alom bij beide partijen.quote:
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possible.
dus heb dan liever de breakupsex
Awh ik zie jouw rode wangen voor mequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die moest ik weleens scannen toen ik nog caissière was. Schaamte alom bij beide partijen.
nou ja, ik heb t geloof ik maar 1x gedaan, dus kan er niet veel over zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
okeNou het lijkt me niks nog snel ff seksen als het net uit is. Seks met je ex nadat het een tijdje uit is zou dan opzich wel weer kunnen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.
Of gewoon kunnen praten zonder te neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possible.
Ja snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mentale erectiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
gaat snel voor mijn trage hoofd. bloed stroomt niet de goede kant op
Die ken ik helaas ook. Dat is echt pijnlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
nu alquote:
Mwah, niet echt pijnlijk. Mis er niets aan, zij wilden die vriendschap liever dan ik. Maar zeg dan niet dat je dat wil als je er toch niets mee doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik helaas ook. Dat is echt pijnlijk
Geen idee. Misschien dat ze plotseling toch ineens heel kwaad op me werden of zo. Na lang denken: "Gvd, eigenlijk is het ook gewoon een kuthoer zeg!"quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Ik zal je eens terugpakken!
" Of was het niet zo bedoeld, denk je?
hoezo niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen exen waar ik vrienden mee wilde blijven
Dat had ik met mijn ex.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat ze plotseling toch ineens heel kwaad op me werden of zo. Na lang denken: "Gvd, eigenlijk is het ook gewoon een kuthoer zeg!"
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
omdat ik met die relaties gewoon klaar was en er niets meer uit te halen viel. Ook niet op vriendschappelijk gebied.quote:
Maar ja, laat dan wel iets weten of zo. Anders kom ik zo lullig en dom over als ik eens leuk "Hallo" zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn ex.
Het besef kwam later.
Nee, ik ook niet. Ging altijd klote uit en dan zeg je dingen waar je spijt van krijgt. Achja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is wel echt een uitzondering, hoor. Mijn andere exen spreek ik nooit. Ook geen behoefte aan, eigenlijk.quote:
exen op Facebook terugvinden na 20 jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb mijn exen allemaal later teruggezien en was altijd pijnlijk voor iedereen.
o nee, dat niet perse.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb mijn exen allemaal later teruggezien en was altijd pijnlijk voor iedereen.
[..]
Nee, ik ook niet. Ging altijd klote uit en dan zeg je dingen waar je spijt van krijgt. Achja.
Sneu dan eerder jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, niet echt pijnlijk. Mis er niets aan, zij wilden die vriendschap liever dan ik. Maar zeg dan niet dat je dat wil als je er toch niets mee doet.
ik heb 1 ex later nog gevraagd hoe het met hem ging enzo. Maar daar zou ik ook geen vriendschap meer mee willen en nu interesseert t me eigenlijk sowieso niet meer echt, ik weet t nu en dat is ook klaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef over_hedge het volgende:
Naja vrienden blijven. Ik heb meer zoiets van wil ze soms mog wel spreken. Hoe het met ze gaat enzo. Maar niet echt vrienden als in laat ik gezellig met ze naar de bios gaan of wat gaan drinken.
Eentje hoef ik geen contact mee, de ander wel, het liefst met de voorkant van een bus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb met 1 ex nog 'contact'. Als ik die tegenkom dan kan ik daar nog leuk mee kletsen.
ik heb nog wel contact met 1tje. Niet vaak maar gewoon soms. En haar zou ik best nog wel eens een keer willen zien. Maar is nou ook weer niet zo dat we gaan afspreken. En de andere heb ik geen contact meer mee ondat het nog te kort geleden is. Maar dat komt vanzelf wel weer denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb 1 ex later nog gevraagd hoe het met hem ging enzo. Maar daar zou ik ook geen vriendschap meer mee willen en nu interesseert t me eigenlijk sowieso niet meer echt, ik weet t nu en dat is ook klaar
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje hoef ik geen contact mee, de ander wel, het liefst met de voorkant van een bus.
Nee precies, komt ook omdat ik zelf nooit de ballen had om het uit te maken en dan sleept het te lang door. Wordt niemand beter van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had nooit behoefte om om te blijven gaan met dames waar ik nog iets voor voelde
ik heb geen exen waar ik nig genoeg voor voelde om er zoveel moeite mee te hebben. Ja, eentje, n week of drie, tot we break up sex hadden gehad en dat voor mij ook klaar wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had nooit behoefte om om te blijven gaan met dames waar ik nog iets voor voelde
dat heb ik dus ook. En ook wel benieuwd naar haar familie. Kwam ik toch 3.5 jaar en 2.5 jaar bij de andere familie over de vloer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ben sws wel benieuwd hoe het met die mensen nu gaat. Je hebt toch een tijd lief en leed gedeeld.
Dat voelt wel raar inderdaad, als dat ineens wegvalt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. En ook wel benieuwd naar haar familie. Kwam ik toch 3.5 jaar en 2.5 jaar bij de andere familie over de vloer.
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ben sws wel benieuwd hoe het met die mensen nu gaat. Je hebt toch een tijd lief en leed gedeeld.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen exen waar ik nig genoeg voor voelde om er zoveel moeite mee te hebben. Ja, eentje, n week of drie, tot we break up sex hadden gehad en dat voor mij ook klaar was
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.
tot aan mijn huidige relatie duurde relaties bij mij nooit langer dan een paar maandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee precies, komt ook omdat ik zelf nooit de ballen had om het uit te maken en dan sleept het te lang door. Wordt niemand beter van.
i give a lot of tossesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
i give a lot of tosses
/gevoelig meisje post
Als ik ooit nog eens een dode ezel tegenkom, zou ik eens voor je kijken.quote:
Ik ben een stoere man zonder gevoelens en emoties he, dan krijg je datquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
i give a lot of tosses
/gevoelig meisje post
Dat heb ik ook één keer gehad. Maar misschien ook m'n eigen domheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sneu dan eerder ja
Wel pijnlijk wanneer je dat zelf graag wil en dat ze dus eigenlijk nog een laatste keer aan t lijntje leggen
Gelukkig waren niet al mn exen zo
Graag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens een dode ezel tegenkom, zou ik eens voor je kijken.
[..]
Ik ben een stoere man zonder gevoelens en emoties he, dan krijg je dat
zou wel wat exen weten waar ik nu nog een eind-sex ronde mee zou willenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werkte voor mij dus wel heel goed
Does't make it easier but it is (mostly) rewarding in the endquote:
domheid niet denk ik. gewoon goede hoop en goed vertrouwenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer gehad. Maar misschien ook m'n eigen domheid.Kon niet helder nadenken.
dat heb ik dan weer niet. Sterker, van twee van heb wálg ik nu echt van t idee van seks met ze hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wel wat exen weten waar ik nu nog een eind-sex ronde mee zou willen
alhoewel ze in mijn gedachten nog < 25 zijn
Bij eentje snap ik dat, wat is het verhaal van de ander?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet. Sterker, van twee van heb wálg ik nu echt van t idee van seks met ze hebben![]()
Das best erg
die ziet er gewoon niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij eentje snap ik dat, wat is het verhaal van de ander?
Dat valt best wel mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk is liefde gewoon wreed.
Whyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Het gemis van liefde is wreed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Welke bedoel je nou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die ziet er gewoon niet uit
Dit. Al heeft mijn eerste ex sinds een half jaar een relatie en ze wonen al lang en breed samen. Ze is amper achttien en die dude is 24 ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Heeft ze meerdere exen die er niet uitzien? Of is het een zware diss?quote:
Nee, ik weet niet zo goed het uiterlijk van al haar exen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze meerdere exen die er niet uitzien? Of is het een zware diss?
12 en 11 jaar stomdronken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak me soms alleen wat zorgen om de kinderen van m'n ex-zwager.
Zijn jonger dan de mijne en zitten gewoon aan de alcohol op m'n ex z'n verjaardag. De oudste twee stomdronken. 12 en 11 jaar..
En dan hoop ik zo dat mijn ex onze kinderen niet aan de alcohol helpt![]()
Of ze tatoeëert voor ze 18 zijn![]()
Ik ken dat probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
Het lijkt wel of ik een opvlieger heb. Ineens fucking warm.
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Al heeft mijn eerste ex sinds een half jaar een relatie en ze wonen al lang en breed samen. Ze is amper achttien en die dude is 24 ofzo.
Maar toch.
Vorige week de vraag gekregen of ik mijn ex (van dit jaar) nog zou willen spreken, alsof ik haar zou haten omdat ze het uitmaakte. Tuurlijk zou ik haar best willen spreken, mocht het daar toe komen. Ik heb niks tegen haar en hoop echt dat het goed met haar gaat.
Ik kan het anders nog steeds goed begrijpen hoor. Het is wel kut voor mij, maarjaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.
Dat had ik totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem
Die eerste week na het stoppen met hormonen was echt hel qua warm-koud belevenis.
sowieso liggen liefde en haat ERG dicht bij elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef yats het volgende:
Liefde is zowel het mooiste als het meest vervelende dat er bestaat. En toch kunnen we niet zonder.
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het anders nog steeds goed begrijpen hoor. Het is wel kut voor mij, maarja
Dat is het ook. Ik heb wel een hekel aan 'm wel om de manier waarop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te haten omdat 'ie het uitmaakt. Nogal kinderachtig.
Had ik toen ik jong was wel eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet eigenlijk.Ik weet niet wat dit is.
Ik haat haar ook niet, helemaal niet. Op een bepaalde manier geef ik nog echt wel om haar. Niet dat ik haar terug wil, no way. Maar toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.
Uit zelfbescherming, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je iemand haten puur vanwege het uitmaken? Dat er andere bijkomende redenen kunnen zijn staat daar dan even los van.
Ik had het ook niet over jou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat haar ook niet, helemaal niet. Op een bepaalde manier geef ik nog echt wel om haar. Niet dat ik haar terug wil, no way. Maar toch.
ja... Ik schrok ook toen ik t hoorde en was blij dat de kinderen daar niet waren..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
12 en 11 jaar stomdronken?
Kinderen krijgen mag geen recht meer zijn, maar een voorrecht, met dat soort types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |