Geen idee. Misschien dat ze plotseling toch ineens heel kwaad op me werden of zo. Na lang denken: "Gvd, eigenlijk is het ook gewoon een kuthoer zeg!"quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Ik zal je eens terugpakken!
" Of was het niet zo bedoeld, denk je?
hoezo niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen exen waar ik vrienden mee wilde blijven
Dat had ik met mijn ex.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat ze plotseling toch ineens heel kwaad op me werden of zo. Na lang denken: "Gvd, eigenlijk is het ook gewoon een kuthoer zeg!"
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
omdat ik met die relaties gewoon klaar was en er niets meer uit te halen viel. Ook niet op vriendschappelijk gebied.quote:
Maar ja, laat dan wel iets weten of zo. Anders kom ik zo lullig en dom over als ik eens leuk "Hallo" zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn ex.
Het besef kwam later.
Nee, ik ook niet. Ging altijd klote uit en dan zeg je dingen waar je spijt van krijgt. Achja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is wel echt een uitzondering, hoor. Mijn andere exen spreek ik nooit. Ook geen behoefte aan, eigenlijk.quote:
exen op Facebook terugvinden na 20 jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb mijn exen allemaal later teruggezien en was altijd pijnlijk voor iedereen.
o nee, dat niet perse.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb mijn exen allemaal later teruggezien en was altijd pijnlijk voor iedereen.
[..]
Nee, ik ook niet. Ging altijd klote uit en dan zeg je dingen waar je spijt van krijgt. Achja.
Sneu dan eerder jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, niet echt pijnlijk. Mis er niets aan, zij wilden die vriendschap liever dan ik. Maar zeg dan niet dat je dat wil als je er toch niets mee doet.
ik heb 1 ex later nog gevraagd hoe het met hem ging enzo. Maar daar zou ik ook geen vriendschap meer mee willen en nu interesseert t me eigenlijk sowieso niet meer echt, ik weet t nu en dat is ook klaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef over_hedge het volgende:
Naja vrienden blijven. Ik heb meer zoiets van wil ze soms mog wel spreken. Hoe het met ze gaat enzo. Maar niet echt vrienden als in laat ik gezellig met ze naar de bios gaan of wat gaan drinken.
Eentje hoef ik geen contact mee, de ander wel, het liefst met de voorkant van een bus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb met 1 ex nog 'contact'. Als ik die tegenkom dan kan ik daar nog leuk mee kletsen.
ik heb nog wel contact met 1tje. Niet vaak maar gewoon soms. En haar zou ik best nog wel eens een keer willen zien. Maar is nou ook weer niet zo dat we gaan afspreken. En de andere heb ik geen contact meer mee ondat het nog te kort geleden is. Maar dat komt vanzelf wel weer denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb 1 ex later nog gevraagd hoe het met hem ging enzo. Maar daar zou ik ook geen vriendschap meer mee willen en nu interesseert t me eigenlijk sowieso niet meer echt, ik weet t nu en dat is ook klaar
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje hoef ik geen contact mee, de ander wel, het liefst met de voorkant van een bus.
Nee precies, komt ook omdat ik zelf nooit de ballen had om het uit te maken en dan sleept het te lang door. Wordt niemand beter van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had nooit behoefte om om te blijven gaan met dames waar ik nog iets voor voelde
ik heb geen exen waar ik nig genoeg voor voelde om er zoveel moeite mee te hebben. Ja, eentje, n week of drie, tot we break up sex hadden gehad en dat voor mij ook klaar wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had nooit behoefte om om te blijven gaan met dames waar ik nog iets voor voelde
dat heb ik dus ook. En ook wel benieuwd naar haar familie. Kwam ik toch 3.5 jaar en 2.5 jaar bij de andere familie over de vloer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ben sws wel benieuwd hoe het met die mensen nu gaat. Je hebt toch een tijd lief en leed gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |