fixedquote:
ruzie af en toe mag ook welquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
Geen ruzie, wel seks. Nog beter.
Met passie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
Geen ruzie, wel seks. Nog beter.
Ja tuurlijk, kan ook niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ruzie af en toe mag ook wel
okequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, erna naar huis. Beseffen dat t echt over is omdat de seks niet meer is wat t was
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit goedmaakseks gehad.
Ook geen break-up seks.
Mis ik iets?
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possiblequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dan nog. Hoop het nooit te hoeven meemaken. Beter gewoon boos zijn en reboundseks hebben.
Die moest ik weleens scannen toen ik nog caissière was. Schaamte alom bij beide partijen.quote:
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possible.
dus heb dan liever de breakupsex
Awh ik zie jouw rode wangen voor mequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die moest ik weleens scannen toen ik nog caissière was. Schaamte alom bij beide partijen.
nou ja, ik heb t geloof ik maar 1x gedaan, dus kan er niet veel over zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
okeNou het lijkt me niks nog snel ff seksen als het net uit is. Seks met je ex nadat het een tijdje uit is zou dan opzich wel weer kunnen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.
Of gewoon kunnen praten zonder te neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het boos zijn en elkaar volledig proberen te vergeten. blijf liever goed contact houden if possible.
Ja snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mentale erectiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
gaat snel voor mijn trage hoofd. bloed stroomt niet de goede kant op
Die ken ik helaas ook. Dat is echt pijnlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Exen die graag vrienden willen blijven maar je als nog keihard aan de kant zetten en negeren.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
nu alquote:
Mwah, niet echt pijnlijk. Mis er niets aan, zij wilden die vriendschap liever dan ik. Maar zeg dan niet dat je dat wil als je er toch niets mee doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik helaas ook. Dat is echt pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |