Ruilen? Ik ben een varkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een stoer dier zijn. Hanen
onder andere. En ook gewoon even iemand voelen, dat t toch wel goed is ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het dan een soort van afreageren, of waar komt het vandaan?
Meh. Als ik kwaad ben is dat het laatste waar ik aan denk.quote:
Je gaat me nu toch niet met een schattig konijntje vergelijken hèquote:
Dat is waar. Dan moet je bij 1985 kijken gok ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chinees nieuwjaar valt niet op 1 januari he? Dus het kan verschillen.
geen ervaring mee. Maar dat is maar beter ook denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
breakupsex. Exciting, intense, yet heartbreaking
Ik zou het niet kunnen. Gaat gepaard met liefde bij mij. Ik zou er kapot van zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
breakupsex. Exciting, intense, yet heartbreaking
Ah ok, wat zijn daar de eigenschappen van?quote:
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.quote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.
Of je bent een Os.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, wat zijn daar de eigenschappen van?
vond t wel n prettige afsluitingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
geen ervaring mee. Maar dat is maar beter ook denk ik.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet met een schattig konijntje vergelijken hè.
en daarna jankend in elkaars armen vallen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond t wel n prettige afsluiting
Oh ja, dat klinkt dan wel weer logisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij is t niet perse na praten, maar wel als je al niet meer echt boos bent.
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware ladingquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Gaat gepaard met liefde bij mij. Ik zou er kapot van zijn.
Ja snap ik. Dan nog. Hoop het nooit te hoeven meemaken. Beter gewoon boos zijn en reboundseks hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware lading
nee, erna naar huis. Beseffen dat t echt over is omdat de seks niet meer is wat t wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en daarna jankend in elkaars armen vallen?
Nee, gewoon knuffelen en keihard huilen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
heartbreaking eh. dus incl liefde. wrang wel maar het heeft ook wel weer wat moois ondanks de zware lading
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |