Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.
schudt de hand van Feraquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.
beetje jammer dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigd
das lang geleden!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
2 was aardig kut ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopen
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden gingquote:
Ik ben schapenkopquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
Bovendien vind ik schapen leuk.Ik heb schapenknuffels en schapenbeeldjes.
Een gave om gelijk een spottekening te maken....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
nou 2 was kut. 1 was wel tof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...
en natuurlijk wordt Taken3 weer tof.... gewoon zinloos knokken
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden ging.
Honden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben schapenkopDordtenaar
Ik ben een hond
Samen op de boerderij staan?quote:
voor de chinese riem heb je je jaartal nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een waterman, what does that make me? Besides wet.
Wat is je geboortejaar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
varken erbij en tis helemaal erg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoeg
ik ken geen fokkers (meer) irl.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon kijken.... t is toch gratiessss en gezellig want veel fok!
jarig in februari of maart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
what did you do with them?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ken geen fokkers (meer) irl.
Ja nog beter inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
varken erbij en tis helemaal erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |