Awww, zonde.quote:
jij wéét hoe je m schrijftquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou jouw naam niet verkeerd schrijven
Hehe, ik ben wel een beetje jelly op je kalender.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
De Chinees van m'n dorp heeft me wel getrolld met hun kalender![]()
[ afbeelding ]
Zie dat kleine mormel me uitlachen![]()
Ligt eraan. Liggen er ook fapdoekjes in die vuilnisbak?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik kan 'm er nog wel uitvissen voor je?
Ik vind jou geen geit, hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Het is trouwens het jaar van de Geit. Mijn jaar.
Dan niet...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je springt gelijk in m'n armen als je me ziet
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
quote:
Ja maar :$quote:
Nee, wel wat klonten uit de kattenbakquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Liggen er ook fapdoekjes in die vuilnisbak?
Dan zou ik oppassen voor moslimsquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Nee joh, jij bent leukquote:
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigdquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik verdien ook een prijs want ik wist mijn naam ook.
Meh, laat maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, wel wat klonten uit de kattenbak
Nee een caviaquote:
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik oppassen voor moslims
Wij zijn H buddy's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
een draak is koel... ik ben ook schaap/geit volgens de chinese kalenderquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Maar het is m'n sterrenbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent leuk. Ga wel met je schaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |