Nee, wel wat klonten uit de kattenbakquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Liggen er ook fapdoekjes in die vuilnisbak?
Dan zou ik oppassen voor moslimsquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Het is trouwens het jaar van de Geit. Mijn jaar.
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Nee joh, jij bent leukquote:
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigdquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik verdien ook een prijs want ik wist mijn naam ook.
Meh, laat maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, wel wat klonten uit de kattenbak
Nee een caviaquote:
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik oppassen voor moslims
Wij zijn H buddy's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
een draak is koel... ik ben ook schaap/geit volgens de chinese kalenderquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben een draak. Vind ik toch wel een tof sterrenbeeld. En bij de normale een stier. Ook beter dan een vis of zo.
Maar het is m'n sterrenbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent leuk. Ga wel met je schaap.
Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou ik sowieso voor oppassen. Welk sterrenbeeld je dan ook bent.
schudt de hand van Feraquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jelly. Was ook liever een draak. Maar ben ook een Schorpioen.
beetje jammer dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmsss je hebt t iig niet gezegd... hoogstens bevestigd
das lang geleden!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar :$
Nee, maar volgens mij (weet ik niet zeker) had ik m vanaf t begin al wel goed. Dacht ik
2 was aardig kut ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geen spotprenten maakt zal dat wel loslopen
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
Hoop trouwens voor jullie dat taken3 wat beter dan 2 is. Die viel best wel tegen.
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden gingquote:
Ik ben schapenkopquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
Bovendien vind ik schapen leuk.Ik heb schapenknuffels en schapenbeeldjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |