Een gave om gelijk een spottekening te maken....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoop het. En al zou ik een spotprent maken. Ik kan toch niet tekenen.
nou 2 was kut. 1 was wel tof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben de kwaadste niet.... 2 knuffels dan maar...
en natuurlijk wordt Taken3 weer tof.... gewoon zinloos knokken
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas later achter dat 't over sterrenbeelden ging.
Honden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben schapenkopDordtenaar
Ik ben een hond
Samen op de boerderij staan?quote:
voor de chinese riem heb je je jaartal nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een waterman, what does that make me? Besides wet.
Wat is je geboortejaar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
varken erbij en tis helemaal erg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, man met baard en mohammed eronder is genoeg
ik ken geen fokkers (meer) irl.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon kijken.... t is toch gratiessss en gezellig want veel fok!
jarig in februari of maart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
what did you do with them?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ken geen fokkers (meer) irl.
Ja nog beter inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
varken erbij en tis helemaal erg.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor de chinese riem heb je je jaartal nodig
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.quote:
van 1tje mijn ex gemaakt. De rest al een jaar of 6 niet meer gezien en die komen bijna allemaal niet meer op fok.quote:
Ik ben zelf vrouw, dan mag het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.
Dat geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Het kan nog erger door te vragen naar haar BMI of cyclusquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Niet netjes een vrouw vraag je niet naar haar leeftijd.
Dat doen schapen/geiten niet.quote:
1987quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is Samzz een Draak, als ik me haar leeftijd goed herinner.
oja dat kan jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
van 1tje mijn ex gemaakt. De rest al een jaar of 6 niet meer gezien en die komen bijna allemaal niet meer op fok.
Een Konijn dus.quote:
Jij zoekt graag ruzie hoor ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan nog erger door te vragen naar haar BMI of cyclusof als ze een beetje dik is vragen of ze zwanger is
Ik vond de Draak qua karakter ook meer bij je passen, denk ik.quote:
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan welquote:
Bohh die smileyquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das lang geleden! [ afbeelding ]
achja. Vermaak me nog wel op fok. Post vooral als ik op mijn werk zit. Maar sinds kort nu hier ook wel in de avond. Zoals nu. Beetje in bed liggen en fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja dat kan ja
daar zijn er meer van... fok moe... hebben een soort van ander leven enzo ja
Mannen, zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan wel
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daarna goedmaakseks krijg dan wel
een jaar te vroeg geboren.quote:
de ander krijgt dat dan toch ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?
Ik weet niet wat de karakters zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de Draak qua karakter ook meer bij je passen, denk ik.
Ja en ik dus nietquote:
Ik zou dan niet veel zin hebben in seks, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de ander krijgt dat dan toch ook
Goede vraag inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou jij goedmaakseks krijgen als jij de ruzie veroorzaakt?
Met zo'n schattig snoetje, en zo'n leuk wiebelend achterwerkje, en heerlijk zacht en lief kleinquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de karakters zijn.
[..]
Ja en ik dus niet. Nou ja, op zich wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |