Dat voelt wel raar inderdaad, als dat ineens wegvalt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. En ook wel benieuwd naar haar familie. Kwam ik toch 3.5 jaar en 2.5 jaar bij de andere familie over de vloer.
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ben sws wel benieuwd hoe het met die mensen nu gaat. Je hebt toch een tijd lief en leed gedeeld.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen exen waar ik nig genoeg voor voelde om er zoveel moeite mee te hebben. Ja, eentje, n week of drie, tot we break up sex hadden gehad en dat voor mij ook klaar was
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.
tot aan mijn huidige relatie duurde relaties bij mij nooit langer dan een paar maandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee precies, komt ook omdat ik zelf nooit de ballen had om het uit te maken en dan sleept het te lang door. Wordt niemand beter van.
i give a lot of tossesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I don't give two tosses of a dead donkey's floppy cock.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
i give a lot of tosses
/gevoelig meisje post
Als ik ooit nog eens een dode ezel tegenkom, zou ik eens voor je kijken.quote:
Ik ben een stoere man zonder gevoelens en emoties he, dan krijg je datquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
i give a lot of tosses
/gevoelig meisje post
Dat heb ik ook één keer gehad. Maar misschien ook m'n eigen domheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sneu dan eerder ja
Wel pijnlijk wanneer je dat zelf graag wil en dat ze dus eigenlijk nog een laatste keer aan t lijntje leggen
Gelukkig waren niet al mn exen zo
Graag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens een dode ezel tegenkom, zou ik eens voor je kijken.
[..]
Ik ben een stoere man zonder gevoelens en emoties he, dan krijg je dat
zou wel wat exen weten waar ik nu nog een eind-sex ronde mee zou willenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werkte voor mij dus wel heel goed
Does't make it easier but it is (mostly) rewarding in the endquote:
domheid niet denk ik. gewoon goede hoop en goed vertrouwenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer gehad. Maar misschien ook m'n eigen domheid.Kon niet helder nadenken.
dat heb ik dan weer niet. Sterker, van twee van heb wálg ik nu echt van t idee van seks met ze hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wel wat exen weten waar ik nu nog een eind-sex ronde mee zou willen
alhoewel ze in mijn gedachten nog < 25 zijn
Bij eentje snap ik dat, wat is het verhaal van de ander?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet. Sterker, van twee van heb wálg ik nu echt van t idee van seks met ze hebben![]()
Das best erg
die ziet er gewoon niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij eentje snap ik dat, wat is het verhaal van de ander?
Dat valt best wel mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk is liefde gewoon wreed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |