Klinkt Klingoniaansquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn naam wel eens omgekeerd gebruikt voor verdachte internetbestellingen
Ik stel me altijd voor als Sam. Dat is zoveel makkelijker dan van Engelsen en Duitsers verwachten mijn naam uit te sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
Mijn naam is wel afgezaagd. Maar verder wel blij dat 'ie vrij internationaal is. Bijna iedereen kan hem uitspreken.
Weet ik eigenlijk niet zeker.quote:
Mensen zijn niet zo slimquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat klopt.
Ook wel grappig hoe vaak mensen maar mij toe komen om te vragen of ik al wist dat ik mijn naam ook achterstevoren kan schrijven.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn naam wel eens omgekeerd gebruikt voor verdachte internetbestellingen
Ow zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was de derde die dat wel vond kloppen
een knuffel van mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt gewonnen. Wat je wint weet ik ook niet.
Ik zou jouw naam niet verkeerd schrijvenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn naam komt niet veel voor en bijna iedereen schrijft t verkeerd. Ook m'n achternaam, terwijl die maar uit drie letters bestaat. Mensen plakken er heel vaak n T achterof ipv 'van' zetten ze er 'van der' voor
Oh ja wat voor dingen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond het wel stoer staanquote:
Ja maar faxie was 6 seconden eerder en verdient gewoon de nr. 1 positie. Ik was gewoon te laat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een knuffel van mij
Vind faxie wel oke en btw aeque wel oke
win win zeg ik
Ik denk dat ik sneller ben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik gebruikte mijn naam wel eens bij drank spelletjes. Als ik een opdracht moest verzinnen dan zei ik dat je eerst snel je voornaam achterstevoren moest spellen. Was voor mij lekker makkelijk. Voor andere dronken mensen wat minder.
maar jij gaat ook naar taken3... dus jij hebt veel eerder de prijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar faxie was 6 seconden eerder en verdient gewoon de nr. 1 positie. Ik was gewoon te laat.
lol..... dan wordt die van mij na een aantal drankjes lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik gebruikte mijn naam wel eens bij drank spelletjes. Als ik een opdracht moest verzinnen dan zei ik dat je eerst snel je voornaam achterstevoren moest spellen. Was voor mij lekker makkelijk. Voor andere dronken mensen wat minder.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef Faxie het volgende:
De Chinees van m'n dorp heeft me wel getrolld met hun kalender![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |