Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.quote:
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was ook 18 met je eerste keer X toch? Meestal zit daar wel even tussen voor je er aan begint. Denk ik.
Owja, hehequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
gelijk helemaal losquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb binnen een paar weken voor het eerst gedronken, en wiet en xtc geprobeerd
En seks gehad, dat ook.
Zozoquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Jij kwam van de biblebelt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En seks gehad, dat ook.
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaanquote:
Neeeee. Nu ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Over eerste keren gesproken: Denk net terug aan mijn eerste zoen
Ja die gaan dan helemaal los.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er ineens zoveel mogelijkheden waar je wonend bij je ouders niet bij stil had gestaan
Hehe, die was ook in dezelfde weken voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
bekken deden we in de 6e klas lagere school (groep 8) al tijdens zoenspelletjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
mijn kinderen heb ik er nog nooit over gehoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
schijnt op een hoop scholen normaal te zijn dat in de brugklas de flessen drank al de klas rondgaan
Nee, snap ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel cute shirt.
Zou er zelf niet in lopen, maar toch.
Pls.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Fascination het volgende:
Eerste zoen nog niet gehad.Kijk ernaar uit.
Ahhhh, wat was dat kut zeg. Over haar heen gebogen, terwijl we op bed lagen, maar net in zo'n positie dat mijn armen snel vermoeid raakten. (I don't lift, bruh)quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Dacht dat na "onstabiele" kutwijven kwam of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Ongelooflijke, irritante, gore, onstabiele hoerenverbinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |