Hoeft ook niet toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er maar niks naar binnen ging.
Juistemquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.
Inca mummy girlquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I think the whole you sucking the life out of people would be a strain on our relationship.
Kudo's als je de aflevering kent.
Kun je ze toch lerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Ik ben soms een beetje bang voor mannen die verdomde aantrekkelijk zijn en ik een klik mee heb een bang dat ze dan niet kunnen zoenen.
Ik kan wel zoenen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Ik ben soms een beetje bang voor mannen die verdomde aantrekkelijk zijn en ik een klik mee heb een bang dat ze dan niet kunnen zoenen.
Altijd tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk is het best fijn hier in mijn zachte bedje met een warm kopje thee.
Dan is het niet de juiste man. NEXT!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef zeefje het volgende:
Dat dus. Alhoewel ik dat gelukkig maar 1x meegemaakt heb.quote:
Oh. Is dat zo zwart -witquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het niet de juiste man. NEXT!
Of faxquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, wat ben je hitsig de laatste tijd.
Je lijkt Art wel.
Ik leer veel van Art.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je lijkt Art wel.
Nee, kloptquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meh
Al hoeft dat niet persé natuurlijk
Nee, dat hoeft ook zeker nietquote:
Logisch. Zoenen isquote:
Als je nooit goed met ze kan zoenen…. Net als slechte sex… Als het nooit goed wordt gaat het mij tegenstaan, net zo goed gelijk mee ophouden!quote:
Ben ik altijd hitsig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je lijkt Art wel.
Geen hand vol maar een land vol dan tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Soms valt er niets meer aan te leren.
Als ik dat zeg, doet hij weer als een ongestelde tiener.quote:
Vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |