dit. zonder aantrekking geen goede zoen, zonder goede zoen zeker minder aantrekkingskracht!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik niet beoordelen![]()
Weet je, uiteindelijk is het de chemie tussen twee personen, het spel, dat de kwaliteit van een zoen bepaalt.
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe een Drusilladansje voor je, dan laat je me wel, want Drusilla is charming
"I met an old man once. Didn't like him. He got stuck in my teeth"
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed helemaal geen pijn, eigenlijk. Maar mocht twee weken niet seksen, voor de zekerheid
. Zodat 't wondje goed genas.
Kaneel vindt dit leuk.quote:
Alleen met de hitachiquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksen
Masturberen ook niet?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.
You're in love with her!
Aren't you?
Niet goed zoenen? Weg geilheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dit. zonder aantrekking geen goede zoen, zonder goede zoen zeker minder aantrekkingskracht!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
How do i put this? I dont like you, end of the day I still think you're a vampire. But buffy has this thing for you, thinks you're human. Let's prove her right.
You're in love with her!
Aren't you?
Heftig welquote:
Als er maar niks naar binnen gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog autsch, maar dan voor de ziel. Twee weken niet mogen seksen
Masturberen ook niet?
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.quote:
Rawrquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Terwijl ik door een goede zoen juist ontzettend opgewonden kan raken.
I think the whole you sucking the life out of people would be a strain on our relationship.quote:
Iedereen tochquote:
Mehquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er maar niks naar binnen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |