Ik ook wel eens als het te ruig ging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, bij mijn derde keer ofzo, vet raar.
Ahh, autismequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben heel precies daarin
Het is VANDAAG precies 15.5
Niks. I want to get turned manquote:
Hey jij, al wat beter?quote:
Ik onthoud ook alles. Bijna elk gesprek onthoud ik, veel gezichtsuitdrukkingen en situaties etc. Maar ja, komt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah weet niet. Ben zelf nog maagd dus dat weet ik niet.
Ik ben wel een persoon die alles onthoudt dusja
Doodswensquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
Proberen we wel even dan.
Nja op deze leeftijd indirect wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Maar indirect leidt dat ertoe dat m'n vriendin(netje) ook speciaal zou moeten zijn.
Dat is zeker waar. Al heeft iedereen natuurlijk ook wel een beetje z'n eigen "stijl"quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik niet beoordelen![]()
Weet je, uiteindelijk is het de chemie tussen twee personen, het spel, dat de kwaliteit van een zoen bepaalt.
Oh nee dat ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik onthoud ook alles. Bijna elk gesprek onthoud ik, veel gezichtsuitdrukkingen en situaties etc. Maar ja, komt wel goed.
Damn, 365 is toch oneven of wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben heel precies daarin
Het is VANDAAG precies 15.5
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja op deze leeftijd indirect wel ja
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al heeft iedereen natuurlijk ook wel een beetje z'n eigen "stijl"
En dat ligt je of niet.
Maar goed, die stijlen sluiten idd wel aan wanneer er genoeg chemie is
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh nee dat ik niet
Maar bedoel qua zoenen relaties
Ik doe een Drusilladansje voor je, dan laat je me wel, want Drusilla is charmingquote:
Dan zitten we op dezelfde lijn :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat bedoel iklastig uit te leggen. Ik heb ook wel gezoend met vrouwen die geen gekke dingen deden, maar het me niet zoveel deed.
Werkt niet altijd. Soms heel veel chemie, maar zoenen kut.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik niet beoordelen![]()
Weet je, uiteindelijk is het de chemie tussen twee personen, het spel, dat de kwaliteit van een zoen bepaalt.
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel eens als het te ruig ging.
Dan oefenen. En slaan. Net zolang tot hij/zij het goed doetquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Werkt niet altijd. Soms heel veel chemie, maar zoenen kut.
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan oefenen. En slaan. Net zolang tot hij/zij het goed doet
Autschquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open ging.
Meh, dat is kut ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo irritant. Ik heb het een periode gehad bij de minste of geringste vorm van penetratie. Goddamn. Nog mee naar de dokter geweest ook, bleek een wondje te zitten dat steeds open ging.
Daarom heel rustig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel eens als het te ruig ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |