quote:
Ik dacht vroeger wel dat dat de manier was om te zoenen. Ik had er verder geen beeld bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zoenervaring. Maar misschien ben ik zelf wel eens een wasmachine geweest
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stomme vragen krijgen stomme antwoorden.
Seks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?
Alsof je snel genoeg bent om dat te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Sammie, maar helaas zal ik een staak door je hart moeten slaan.
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar VA toch wel? Of ook niet?
Thxs art, door deze MI is mijn libido weer op normaal niveau.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan doe ik iets goed (of niet).
Lekker die keelclit verwennen. *Nomnom lebber*
Oh, ik dacht dat je nog maagdelijk was. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.
Nah weet niet. Ben zelf nog maagd dus dat weet ik niet.quote:
Waag hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Sammie, maar helaas zal ik een staak door je hart moeten slaan.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je snel genoeg bent om dat te doen.
Zelf heb ik niet gebloed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog maagdelijk was. :$
Gelukkig maar. Kon het me al niet voorstellenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik ben niet onbekend met bloeding bij ontmaagding hoor.
Maar indirect leidt dat ertoe dat m'n vriendin(netje) ook speciaal zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je 't over seks of over 'n vriendinnetje dat het speciaal moet zijn de eerste keer?
Ah, dat kan ik niet beoordelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar meer als ik echt onder die categorie val. Ik kan dat uiteraard zelf niet beoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |