Ik denk dat ik een tease-zoener ben. Ofzo :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan zijn er nog de wasmachines die iedereen wel kent.
Ik heb niet zoveel zoenervaring. Maar misschien ben ik zelf wel eens een wasmachine geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig heb ik het snel anders geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Net als mijn beruchte verhaal uit 2012.quote:
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagdingquote:
Dan kunnen ze of niet beffen,of niet zoenen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.Ik kan het niet anders omschrijven.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagding?
Volgens mij had hij het niet over een ontmaagding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat vrouwen bloed kunnen verliezen bij hun ontmaagding?
Dat zijn de leukste en fijnstequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tease-zoener ben. Ofzo :$
Help me out here?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als mijn beruchte verhaal uit 2012.
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes beginnen met zoentjes. Likje over haar lipquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
art hoeveel meiden heb je gezoend of raakte je de tel kwijt ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste en fijnste
Zal jou eens tease zoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ander kwijlt want is in slaap gevallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.
Ik weet het precieze aantal niet. Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
art hoeveel meiden heb je gezoend of raakte je de tel kwijt ?
Ah.quote:
Ze was geen maagd meer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |