quote:
quote:
Ik had een keer een broertje van 8 die binnen liep. 's avonds, bij het eten met die liefste schoonouders (quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Was best leuk.....
... Tot haar moeder ons betrapte
Lijkt me vervelend ja. Zou ik vooraf ook om vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat ik beter kon fappen. Was wel leuk, maar ik wist niet waar ik mee bezig was, kreeg geen feedback, duurde me allemaal veel te lang en het bloed lekte door tot mijn matras.
Wowquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.Ik kan het niet anders omschrijven.
Godver ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje alsof ze je beffen, maar dan in je mond.Ik kan het niet anders omschrijven.
Ik heb wel eens gehandwerkt in het handwerk/technieklokaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerste keer was met een schoolfeest. Ook niet geweldig.
Heeft ook niet iedereen last van, so I've noticed. Maar zij dus welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, bloed? Daar had ik geen last van.
Jezusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn eerste keer het liefst vergeten.
Ik knorde een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. My. God.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer die endeldarm?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat alle vuigigheid zich in het donker afspeelde en ik niet in de gaten had dat mijn vingers helemaal onder zaten. Ik schrok me dood de ochtend erna.
We hadden het ook van te voren besproken, wat te verwachten enzo, allebei eerste keer, doe je iets niet goed, zeg het even enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend ja. Zou ik vooraf ook om vragen.
En daarom ga ik gewoon zoenen met iemand die 't een beetje kan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gehad die heel raar en snel gingen bewegen met de tong. Dat ik echt dacht wat doe je.
Wow. Ineens ongesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was geen poep. Meer opgedroogd bloed
That shit is nastyquote:
Hoe oud was je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden het ook van te voren besproken, wat te verwachten enzo, allebei eerste keer, doe je iets niet goed, zeg het even enzo.
Maar ik was aan het daten met een zeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |