Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.quote:
Als dat dan klopt eh, vind ik dit leuk om te lezen :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste en fijnste
*kokhalstquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Beetje die huig stimuleren toch :$
Hahaha godver Fasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dat ik een omazoener ben. Zo traag en ongeinspireerd.
Ongeveer? Meer dan 50? Meer dan 100?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het precieze aantal niet. Sorry
Nee, maar VA toch wel? Of ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet over een ontmaagding.
Het heeft allebei zijn voordelen en nadelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Ah.
Ik word ook gewoon niet makkelijk verliefd. Ben een beetje aan het twijfelen of ik gewoon yolo moet denken en 't avontuur met een leuke chick moet aangaan, of ofdat ik moet wachten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.
Dit dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes beginnen met zoentjes. Likje over haar lip.. Bijtje...
Wow Roycoquote:
Oh ja :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik 's ochtends geil wakker werd en ging masturberen en er toen op onprettige wijze achterkwam dat ik ongesteld was. Dat verhaal is half FOK! overgegaan, blijkbaar.
Nee, maar VA z'n vriendinnetje. Beetje onhandig gequotequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee meen ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat dan klopt eh, vind ik dit leuk om te lezen :$
Tevens leeft mijn telefoon ofzo. Jumped zo naast me op de bank, vanaf de leuning
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het heeft allebei zijn voordelen en nadelen
Nee niet zoveelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ongeveer? Meer dan 50? Meer dan 100?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Wow Royco!!!
[..]
Oh ja :$
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Not cool
Als je maar achter de keuze staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Idd. Sommigen beweren dat de eerste keer speciaal moet zijn. Ik heb daar zo m'n twijfels over.
Ja, dat snap ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |