Deel 4045quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
Donequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
:")quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
hej, ik heb dezelfde stuurpenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Shimanoquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej, ik heb dezelfde stuurpen
Kumo frame dus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ShimanoJapangoden
![]()
Volgende fiets monteer ik alleen japanse onderdelen.
Sony eert Yakuza-serie met getattoeërde PlayStation 4quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb wel mooie japanse frames gezien maar allemaal custom, staal en ontzettend duur.
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Zo. De spelerscarrousel is met deze wereldtransfer weer op gang. Ben benieuwd wanneer Real instapt.
RKC Waalwijk huurt Nando Wormgoor
Dat kun je hem wel toevertrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.
cowgirls ook doorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Ja. Is korte film:quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?
Anime over wielrennen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anime over wielrennen.
Man wat is dat zaaddodend saai zeg.
Over wat dan nog meer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.
Je bent zelf een mannetje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na mannetje.
Het liefst ook een explicite waarschuwingquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over zomaar dit soort dingen posten zonder spoilers?
Japanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Japanners houden wel van lange intro's zeg...
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.quote:
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef napoleonfour het volgende:
Don, kan ik mij niet bij jou inschrijven zodat ik van die zorgverzekeringtroep af ben?
Da's een beste bips.quote:
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.
Cillessen > Vermeer ten alle tijden
quote:Cees 'Stervende-hoeren-kankerkachel' woont nog steeds op hetzelfde adres in Woensel en woont samen. Ik belde hem op, maar met weinig succes. Forumbezoekers van Fok hebben hem meerdere malen lastiggevallen via de telefoon. "Niks, niks meer mee te maken hebben," zei hij tegen me, vlak voordat hij met veel passie de hoorn erop gooide.
Want Cillessen is gewoon veel beterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want Cillessen is gewoon veel beter
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een VBL ban opleggen
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.
Nou nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.
Toen Cillessen erin kwam opeens veel minder tegengoals toen
Ik baseer het gewoon op de feiten hoor idioot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.
Is toch precies hetzelfde joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.
En daarna was ik gewoon FOK! moe. Jij bleef nog posten in het wielrennen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) topic
Ik ben wel meerderjarig he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.
"het is wel de eredivisie, als je daar niet kan scoren ben je een gefaalde spits"quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
Misschien Siggy een maandje uitlenen aan Feyenoord, die wordt dan ook binnen de kortste keren de beste spits van Nederland
op dit hele forum was er pietengezeik dan, dus dan kan je net zo goed helemaal van fok! af zijn in die periode.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Je kan hem moeilijk verwijten dat hij op zijn eigen forum post.quote:
Ah het ging over religie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was weer genot op WZV he jongens
Moeten we hier ook vaker doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah het ging over religie.
Topshow
Ik ga bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het alleen minder dat mijn vriend Saind me achterlijke gladiool ging noemen
Wie is FA.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Frozenquote:
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
Bij deze accepteer ik je in de roedel.
Ik ga nu bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.
Welkom terug!
Ik uh..quote:
Wel met de fiets ofquote:
Okequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we digitaal samen dronken worden
Konichi wa Knut-senpai. Alles goed hier. sugoi.quote:
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
[ afbeelding ]
Is ze joods?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
[ afbeelding ]
Was prima te doen ja. Graadje of 17. Morgen nog warmer. Even lekker gemaakt worden voor de winter binnenvalt ;')quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genoten
Beetjequote:
Spreek voor jezelfquote:
Topfilm.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Walking on a dream op de speakers.
Beste plaat ooit
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag hequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!
quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag he
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
ohh 3 dagen lekker vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.
Duitse mentaliteit swsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidt
Ja lekker hoor. Kon ik op vrijdag boodschappen doen en schoonmaken, je weet wel. Dan hoefde ik in het weekend amper nog wat te doen.quote:
denk nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC. Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?
we moeten wat bedenken voor JC want Niemand mag met kerst alleen zijn ( mocht het zo zijn natuurlijk )quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC. Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?
Niks bijzonders. Mijn neefje heeft mijn oude pc gerepareerd dus ik ga even kijken of alles werkt.quote:
Niet alleen maar familie enzo he en schreeuwende kinderen bahquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moeten wat bedenken voor JC want Niemand mag met kerst alleen zijn ( mocht het zo zijn natuurlijk )
oh god neequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet alleen maar familie enzo he en schreeuwende kinderen bah
Omdat het een neger is zeker? Positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ik hoorde deze man toen ik Lilyhammer zat te kijken. Hij trad op in de club van Johnny.
Ik vind het wel leuk.
nou ik vind dit wel leuk - ik ben niet van de rock en totaal mijn smaak niet maar ik maak hier een uitzondering voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ik hoorde deze man toen ik Lilyhammer zat te kijken. Hij trad op in de club van Johnny.
Ik vind het wel leuk.
Ja dat is het Lansquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het een neger is zeker? Positieve discriminatie.
Dacht ik al. Je bent net Anouk.quote:
Gelukkig niet zeg. Dat vind ik helemaal geen leuk mens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dacht ik al. Je bent net Anouk.
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
FOK! begint echt uit elkaar te vallen. Sherlock kaputski. De shop is kaputski. Het bolwerk begint af te brokkelen.
Dat is een vooroordeel. Ja toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dat vind ik helemaal geen leuk mens.
Hallo René,quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.
Nee dat is mijn mening. Ik erger me aan haar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Ja toch?
Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Rene,
Hoe ga jij kerst vieren?
lekker racistisch weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Ja toch?
Dank je. Edit doorgevoerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.
Graag gedaan.quote:
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is mijn mening. Ik erger me aan haar.
Ken jij, als ultieme rap en R&B-kenner, Ice JJ Fish?quote:
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuisquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.
En jij?
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.
Aaawwhhquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuis
Ah, zonde. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie.
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.
Oh jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Die heeft allebei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zonde. Sterkte.
Ga je het wel op een andere manier vieren, of sla je er een over?
Welke game?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
ik zou even spelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.quote:
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.
Enfin; Wat ga je koken met kerst?
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.
Dat doet mijn droom toch een beetje in duigen vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigEerste kerstdag bij mijn zus en tweede is hier de AH open dus gaan we dan wat halen.
Ik heb het net nog eens geprobeerd dus ik denk dat ik echt ziek was toen. Kans acht ik ook groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ik![]()
Maar veel plezier
Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen er hier nog mensen iets me de slimste mens app op de telefoon?
Ik ben wel op zoek naar uitdaging inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoen
Interessant. Ga het morgen eens downloaden.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek naar uitdaging inderdaad.
Je hebt je school niet afgemaakt ksssstquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoen
Autodidact.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je school niet afgemaakt ksssst
pffff discussie heeft grtd dood gemaakt elanquote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je school niet afgemaakt ksssst
Discussie niet maar de manier waarop bepaalde mensen er mee omgaan welquote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pffff discussie heeft grtd dood gemaakt elan
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.quote:
Bitches kunnen niet handelenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Discussie niet maar de manier waarop bepaalde mensen er mee omgaan wel
nu nog zoiets voor android uitvindenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.
Heb trouwens flux gedownload een tijd geleden. Zwaar relaxt voor de oogjes in de nacht, al is het wel effe wennen
hoe is de zuipquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.
Heb trouwens flux gedownload een tijd geleden. Zwaar relaxt voor de oogjes in de nacht, al is het wel effe wennen
Wordt ontwikkeldquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
nu nog zoiets voor android uitvinden
Vandaag paar bieries met m'n vriendin gedronken om de zon te vieren. Niets schokkends. Zal morgen wel anders zijn vrees ik.quote:
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag paar bieries met m'n vriendin gedronken om de zon te vieren. Niets schokkends. Zal morgen wel anders zijn vrees ik.
Jij nog steeds van de zuip/
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken tochquote:
Goed bezig nog steeds.quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Dven het volgende:
[..]
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken toch
Hoeveelste.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Dven het volgende:
[..]
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken toch
Zo tegen het eindequote:
Geniet ervan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
Gaat wel een witte kerst worden dit
In elk opzicht denkbaar
trustenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Nu zelf effe een tukje plegen!
tja moet je daar op zeggenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zei
"Gefeliciteerd"
hij is jarig
dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
tja moet je daar op zeggen
bedankt![]()
goeie gesprekken
Scarlett dus sowieso 2 pluspuntenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb net Lucy gekeken, vermakelijk maar wel redelijk slecht.
Ik heb Prisoners gekeken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb net Lucy gekeken, vermakelijk maar wel redelijk slecht.
Beetje wijn welquote:Op woensdag 24 december 2014 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan we drinken vanavond jongens
Zo eventjes naar de makro lopen voor goede exemplarenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
6/10
[..]
9/10
[..]
Meer informatie voordat ik cijfer kan geven.
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijnquote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu thuis:
Cuvee van de keizer blauw 75 cl
Cantillion Iris 75 cl
Fantome de Noel 75 cl
Bush Noel premium 75 cl
Stille nacht van dolle brouwers
Mad Tom
2 bieren van wild beer
de molen BA
2 bieren van Harviestoun
Nog wat losse zooi uit de super
Ik denk dat ik het hier zeker tot 2e kerst mee ga redden.
Zou hier graag zat van worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu thuis:
Cuvee van de keizer blauw 75 cl
Cantillion Iris 75 cl
Fantome de Noel 75 cl
Bush Noel premium 75 cl
Stille nacht van dolle brouwers
Mad Tom
2 bieren van wild beer
de molen BA
2 bieren van Harviestoun
Nog wat losse zooi uit de super
Ik denk dat ik het hier zeker tot 2e kerst mee ga redden.
Ten opzichte van Knut zijn lijstje is dat een 2/10quote:Op woensdag 24 december 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijn
Teveel wijnquote:Op woensdag 24 december 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijn
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou hier graag zat van worden.
De Mad Tom![]()
![]()
Alsnog beter dan een glaasje limo nietwaar?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ten opzichte van Knut zijn lijstje is dat een 2/10
Maar zoveel wijn en heinekenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsnog beter dan een glaasje limo nietwaar?
Nouja, niet te veel. Alleen voor vandaag en morgen. Daarna weer koudquote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Als ik nu in Bulgarije was had ik wel wat meer zomerse biertjes gepakt.
Hier wordt t ook koudquote:Op woensdag 24 december 2014 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet te veel. Alleen voor vandaag en morgen. Daarna weer koud
Zijn we er dan toch ingetuindquote:
Ik ben qua voeten nu echt goed voorzien. Net nieuwe overschoentjes binnen en nieuwe wintersokken. Icm winterschoenen kan ik wel wat hebben nu.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Voelde me wel een flandrien toen ik naar kantoor fietste.
Zomerschoenen, sokken en BBB waterflex hier. Moet wel effe nieuwe bestellen want ze zijn aardig af aan het raken. Welke overschoenen heb jij?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben qua voeten nu echt goed voorzien. Net nieuwe overschoentjes binnen en nieuwe wintersokken. Icm winterschoenen kan ik wel wat hebben nu.
Gripgrab arctic. Zien er goed uit en met zo'n handige klittenband aan de onderkant zodat je ze evt ook voor het schaatsen kan gebruiken.quote:
Zaterdag -15 op plekken.quote:
Hoezo een wereld van verschil? Ik heb nu geen koude voeten hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gripgrab arctic. Zien er goed uit en met zo'n handige klittenband aan de onderkant zodat je ze evt ook voor het schaatsen kan gebruiken.
Maar je moet vooral eens wintersokken proberen man. Voor niet veel meer dan een tientje een wereld van verschil
Veel warmer. Kan nu met die wintersokken langer zonder overschoenen rijden. Hoe minder ik met die dingen hoef te pielen hoe beter.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo een wereld van verschil? Ik heb nu geen koude voeten hoor.
[ afbeelding ]
Hebben die waterflexxen ook
Waren gister in de aanbieding bij bikediscount voor 120. Misschien nu nog wel. Even kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik draag ze meer om te zorgen dat m'n schoenen niet nat worden. En niet vies.
Zou nog wel waterdichte winterschoenen willen.
Ik ben arm.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren gister in de aanbieding bij bikediscount voor 120. Misschien nu nog wel. Even kijken.
Nee niet meer.
Grappig, je blijkt te kunnen denken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Grappig, ik dacht dat we hier in VBL zaten
Gaan we moeilijk doen?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Klopt, daarom ben ik niet arm.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben arm.
[..]
Grappig, je blijkt te kunnen denken.
Ik denk het niet maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou t vanavond druk op de weg zijn
Ik heb een mooie selectie bijpassende wijnen bij ons kerstmaal. Voor mezelf heb ik ook nog een sloot Karmeliet en Orval gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
6/10
[..]
9/10
[..]
Meer informatie voordat ik cijfer kan geven.
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zomerschoenen, sokken en BBB waterflex hier. Moet wel effe nieuwe bestellen want ze zijn aardig af aan het raken. Welke overschoenen heb jij?
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.
Vertelquote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.
Wil je mijn mening over wielrennen weten?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Jij was gisteren aan het verkondigen dat je helemaal niet blij was met zijn terugkomst. Maar bij gebrek aan aanspraak besluit je dan om toch met hem te communiceren op een "ouwe-jongens-krentenbrood" manier.quote:
Ja, graag.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je mijn mening over wielrennen weten?
Je ziet het verkeerd.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was gisteren aan het verkondigen dat je helemaal niet blij was met zijn terugkomst. Maar bij gebrek aan aanspraak besluit je dan om toch met hem te communiceren op een "ouwe-jongens-krentenbrood" manier.
Ik ben ook niet boos op je. Gewoon teleurgesteld en vind het getuigen van weinig ruggengraat.
Haha. Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
Fijne Feestdagen alvast jongensIk ben zo weg daarom een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Graagquote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je mijn mening over wielrennen weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:25 schreef DonRaja het volgende:
Wow, zonder file naar kantoor gereden: 50 minuten!
Was ik alsnog pas om 9.45 binnen ivm verslapen...Het zou leuker zijn als je 1945 binnen kwam vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Over het algemeen vertrek ik dan. Dat is ook veel logischer.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je 1945 binnen kwam vallen.
Dankjequote:Op woensdag 24 december 2014 10:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig negersex. Maar eh, jij ook fijne feestdagen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, graag.
[..]
Je ziet het verkeerd.
Het is fucking gay, sport voor mensen die niet 100 zijn, het is een sport dat wegmoet. Wielrenners zijn de meest arrogante lui op de weg, als je ze zonder gevolgen kon scheppen was het terecht geweest ivm risico van het vak.quote:
Lijk je een beetje op de donkerharige vrouw?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
Fijne Feestdagen alvast jongensIk ben zo weg daarom een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Het is fucking gay, sport voor mensen die niet 100 zijn, het is een sport dat wegmoet. Wielrenners zijn de meest arrogante lui op de weg, als je ze zonder gevolgen kon scheppen was het terecht geweest ivm risico van het vak.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:25 schreef DonRaja het volgende:
Wow, zonder file naar kantoor gereden: 50 minuten!
Was ik alsnog pas om 9.45 binnen ivm verslapen...Begin je altijd om 09:45?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 10:41:14 ]
Zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Weer een neger doodgeschoten door de popoz in Amerika. Daar moet het geld van SR14 heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |