Deel 4045quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
Donequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
:")quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
hej, ik heb dezelfde stuurpenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Shimanoquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej, ik heb dezelfde stuurpen
Kumo frame dus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ShimanoJapangoden
![]()
Volgende fiets monteer ik alleen japanse onderdelen.
Sony eert Yakuza-serie met getattoeėrde PlayStation 4quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb wel mooie japanse frames gezien maar allemaal custom, staal en ontzettend duur.
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Zo. De spelerscarrousel is met deze wereldtransfer weer op gang. Ben benieuwd wanneer Real instapt.
RKC Waalwijk huurt Nando Wormgoor
Dat kun je hem wel toevertrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.
cowgirls ook doorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |