Deel 4045quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
Donequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was mijn topic Raja![]()
Als goedmaker graag japan plaatje in de op.
:")quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
hej, ik heb dezelfde stuurpenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Shimanoquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej, ik heb dezelfde stuurpen
Kumo frame dus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ShimanoJapangoden
![]()
Volgende fiets monteer ik alleen japanse onderdelen.
Sony eert Yakuza-serie met getattoeërde PlayStation 4quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb wel mooie japanse frames gezien maar allemaal custom, staal en ontzettend duur.
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Zo. De spelerscarrousel is met deze wereldtransfer weer op gang. Ben benieuwd wanneer Real instapt.
RKC Waalwijk huurt Nando Wormgoor
Dat kun je hem wel toevertrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat Rubbereend hier een literair kunstwerk van heeft gemaakt.
cowgirls ook doorquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Ja. Is korte film:quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?
Anime over wielrennen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anime over wielrennen.
Man wat is dat zaaddodend saai zeg.
Over wat dan nog meer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.
Je bent zelf een mannetje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na mannetje.
Het liefst ook een explicite waarschuwingquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over zomaar dit soort dingen posten zonder spoilers?
Japanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Japanners houden wel van lange intro's zeg...
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.quote:
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef napoleonfour het volgende:
Don, kan ik mij niet bij jou inschrijven zodat ik van die zorgverzekeringtroep af ben?
Da's een beste bips.quote:
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.
Cillessen > Vermeer ten alle tijden
quote:Cees 'Stervende-hoeren-kankerkachel' woont nog steeds op hetzelfde adres in Woensel en woont samen. Ik belde hem op, maar met weinig succes. Forumbezoekers van Fok hebben hem meerdere malen lastiggevallen via de telefoon. "Niks, niks meer mee te maken hebben," zei hij tegen me, vlak voordat hij met veel passie de hoorn erop gooide.
Want Cillessen is gewoon veel beterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want Cillessen is gewoon veel beter
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een VBL ban opleggen
quote:
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |