Japanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Japanners houden wel van lange intro's zeg...
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.quote:
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef napoleonfour het volgende:
Don, kan ik mij niet bij jou inschrijven zodat ik van die zorgverzekeringtroep af ben?
Da's een beste bips.quote:
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.
Cillessen > Vermeer ten alle tijden
quote:Cees 'Stervende-hoeren-kankerkachel' woont nog steeds op hetzelfde adres in Woensel en woont samen. Ik belde hem op, maar met weinig succes. Forumbezoekers van Fok hebben hem meerdere malen lastiggevallen via de telefoon. "Niks, niks meer mee te maken hebben," zei hij tegen me, vlak voordat hij met veel passie de hoorn erop gooide.
Want Cillessen is gewoon veel beterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want Cillessen is gewoon veel beter
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een VBL ban opleggen
quote:
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.
Nou nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.
Toen Cillessen erin kwam opeens veel minder tegengoals toen
Ik baseer het gewoon op de feiten hoor idioot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.
Is toch precies hetzelfde joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.
En daarna was ik gewoon FOK! moe. Jij bleef nog posten in het wielrennen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) topic
Ik ben wel meerderjarig he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.
"het is wel de eredivisie, als je daar niet kan scoren ben je een gefaalde spits"quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
Misschien Siggy een maandje uitlenen aan Feyenoord, die wordt dan ook binnen de kortste keren de beste spits van Nederland
op dit hele forum was er pietengezeik dan, dus dan kan je net zo goed helemaal van fok! af zijn in die periode.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Je kan hem moeilijk verwijten dat hij op zijn eigen forum post.quote:
Ah het ging over religie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was weer genot op WZV he jongens
Moeten we hier ook vaker doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah het ging over religie.
Topshow
Ik ga bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het alleen minder dat mijn vriend Saind me achterlijke gladiool ging noemen
Wie is FA.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |