Japanquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Japanners houden wel van lange intro's zeg...
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.quote:
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso en Elan zeiden dat je was weggevlucht, nadat ze jou anaal hadden vernederd in een discussie over Vermeer.
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef napoleonfour het volgende:
Don, kan ik mij niet bij jou inschrijven zodat ik van die zorgverzekeringtroep af ben?
Da's een beste bips.quote:
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee hoor want ik had gewoon gelijk.
Cillessen > Vermeer ten alle tijden
quote:Cees 'Stervende-hoeren-kankerkachel' woont nog steeds op hetzelfde adres in Woensel en woont samen. Ik belde hem op, maar met weinig succes. Forumbezoekers van Fok hebben hem meerdere malen lastiggevallen via de telefoon. "Niks, niks meer mee te maken hebben," zei hij tegen me, vlak voordat hij met veel passie de hoorn erop gooide.
Want Cillessen is gewoon veel beterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Dan snap ik dat je gevlucht was ja.
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want Cillessen is gewoon veel beter
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een VBL ban opleggen
quote:
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vast wel in iets. Maar niet in keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |