Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:22 schreef Smoofie het volgende:
NE 1st seed dus super bowl ticket is binnen. Zondag Brady, edelman, gronk, dont'a, jones, wilfork, vereen, revis en eig alle starters rust geven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las dat het zoontje van snoop ook aan amerikaans rugby doet.
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Ja. Is korte film:quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor n serie? Helemaal over het wielrennen?
Anime over wielrennen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anime over wielrennen.
Man wat is dat zaaddodend saai zeg.
Over wat dan nog meer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker je oordeel klaar voordat je het daadwerkelijk gezien hebt hoorde ik net.
Je bent zelf een mannetje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na mannetje.
Het liefst ook een explicite waarschuwingquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over zomaar dit soort dingen posten zonder spoilers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |