Nou nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dad deed je zelf ook na Ajax - PSV achterlijke kankermongool.
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh jawel, dat was duidelijk te merken bij Ajax.
Toen Cillessen erin kwam opeens veel minder tegengoals toen
Ik baseer het gewoon op de feiten hoor idioot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je dom bent. Geeft niet. Maar loop er niet zo mee te koop.
Is toch precies hetzelfde joh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was na een weddenschap, bedorven salmonella.
En daarna was ik gewoon FOK! moe. Jij bleef nog posten in het wielrennen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) topic
Ik ben wel meerderjarig he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Heb sinds kort weer een kamer vrij in de kelder.
"het is wel de eredivisie, als je daar niet kan scoren ben je een gefaalde spits"quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
Misschien Siggy een maandje uitlenen aan Feyenoord, die wordt dan ook binnen de kortste keren de beste spits van Nederland
op dit hele forum was er pietengezeik dan, dus dan kan je net zo goed helemaal van fok! af zijn in die periode.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde joh.
Ik was even klaar met dat pietengezeik en bepaalde users hier; dus poste ik niet meer. Ik zie geen verschil met geheel fok moe zijn.
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat die bepaalde persoon nog steeds post.
Je kan hem moeilijk verwijten dat hij op zijn eigen forum post.quote:
Ah het ging over religie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was weer genot op WZV he jongens
Moeten we hier ook vaker doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah het ging over religie.
Topshow
Ik ga bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het alleen minder dat mijn vriend Saind me achterlijke gladiool ging noemen
Wie is FA.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Frozenquote:
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
Bij deze accepteer ik je in de roedel.
Ik ga nu bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.
Welkom terug!
Wel met de fiets ofquote:
Okequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we digitaal samen dronken worden
Konichi wa Knut-senpai. Alles goed hier. sugoi.quote:
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
[ afbeelding ]
Is ze joods?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
[ afbeelding ]
Was prima te doen ja. Graadje of 17. Morgen nog warmer. Even lekker gemaakt worden voor de winter binnenvalt ;')quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genoten
Beetjequote:
Spreek voor jezelfquote:
Topfilm.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Walking on a dream op de speakers.
Beste plaat ooit
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag hequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!
quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag he
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
ohh 3 dagen lekker vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.
Duitse mentaliteit swsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |