Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Is ze joods?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Was prima te doen ja. Graadje of 17. Morgen nog warmer. Even lekker gemaakt worden voor de winter binnenvalt ;')quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genoten
Beetjequote:
Spreek voor jezelfquote:
Topfilm.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Walking on a dream op de speakers.
Beste plaat ooit
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag hequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!
quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag he
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
ohh 3 dagen lekker vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.
Duitse mentaliteit swsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |