Frozenquote:
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
Bij deze accepteer ik je in de roedel.
Ik ga nu bier halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je je belofte nu helemaal in de prullenbak hebt gegooid.
Welkom terug!
Wel met de fiets ofquote:
Okequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we digitaal samen dronken worden
Konichi wa Knut-senpai. Alles goed hier. sugoi.quote:
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Is ze joods?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef Dven het volgende:
Voor opperkleurder en FA
Beerbench vandaag. Ben een beetje verbrand
[ afbeelding ]
Was prima te doen ja. Graadje of 17. Morgen nog warmer. Even lekker gemaakt worden voor de winter binnenvalt ;')quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw, lekker weertje daar joh. Vast en zeker genoten
Beetjequote:
Spreek voor jezelfquote:
Topfilm.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Walking on a dream op de speakers.
Beste plaat ooit
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag hequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DONDERDAG EN VRIJDAG FREEDOM corrie!
quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 23 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij ook wel, niet zo stoer doen.
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk altijd op donderdag en vrijdag he
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidtquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah je hebt geen idee hoe lekker het is om gewoon niet 5 voor 6 in de ochtend op te staanbinnenkort voorbij
ohh 3 dagen lekker vrijquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik stond toen ik werkte ook heel vroeg op. Alleen werkte ik dan sowieso nooit op vrijdag, ik werkte maar 4 dagen. Kon ik vrijdag nog wat doen voor het weekend.
Duitse mentaliteit swsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon werken voor je geld jonge #arbeidt
Ja lekker hoor. Kon ik op vrijdag boodschappen doen en schoonmaken, je weet wel. Dan hoefde ik in het weekend amper nog wat te doen.quote:
denk nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC. Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?
we moeten wat bedenken voor JC want Niemand mag met kerst alleen zijn ( mocht het zo zijn natuurlijk )quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi JC. Ga je nog wat leuks doen met de Kerst?
Niks bijzonders. Mijn neefje heeft mijn oude pc gerepareerd dus ik ga even kijken of alles werkt.quote:
Niet alleen maar familie enzo he en schreeuwende kinderen bahquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moeten wat bedenken voor JC want Niemand mag met kerst alleen zijn ( mocht het zo zijn natuurlijk )
oh god neequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet alleen maar familie enzo he en schreeuwende kinderen bah
Omdat het een neger is zeker? Positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ik hoorde deze man toen ik Lilyhammer zat te kijken. Hij trad op in de club van Johnny.
Ik vind het wel leuk.
nou ik vind dit wel leuk - ik ben niet van de rock en totaal mijn smaak niet maar ik maak hier een uitzondering voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ik hoorde deze man toen ik Lilyhammer zat te kijken. Hij trad op in de club van Johnny.
Ik vind het wel leuk.
Ja dat is het Lansquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het een neger is zeker? Positieve discriminatie.
Dacht ik al. Je bent net Anouk.quote:
Gelukkig niet zeg. Dat vind ik helemaal geen leuk mens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dacht ik al. Je bent net Anouk.
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
FOK! begint echt uit elkaar te vallen. Sherlock kaputski. De shop is kaputski. Het bolwerk begint af te brokkelen.
Dat is een vooroordeel. Ja toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dat vind ik helemaal geen leuk mens.
Hallo René,quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.
Nee dat is mijn mening. Ik erger me aan haar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Ja toch?
Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Rene,
Hoe ga jij kerst vieren?
lekker racistisch weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Ja toch?
Dank je. Edit doorgevoerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is mijn mening. Ik erger me aan haar.
Ken jij, als ultieme rap en R&B-kenner, Ice JJ Fish?quote:
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuisquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.
En jij?
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.
Aaawwhhquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuis
Ah, zonde. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie.
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.
Oh jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Die heeft allebei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zonde. Sterkte.
Ga je het wel op een andere manier vieren, of sla je er een over?
Welke game?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
ik zou even spelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.quote:
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.
Enfin; Wat ga je koken met kerst?
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.
Dat doet mijn droom toch een beetje in duigen vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigEerste kerstdag bij mijn zus en tweede is hier de AH open dus gaan we dan wat halen.
Ik heb het net nog eens geprobeerd dus ik denk dat ik echt ziek was toen. Kans acht ik ook groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ik![]()
Maar veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |