Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Rene,
Hoe ga jij kerst vieren?
lekker racistisch weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Ja toch?
Dank je. Edit doorgevoerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te melden dat de site elke dag minimaal een half uur uit de lucht is.
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is mijn mening. Ik erger me aan haar.
Ken jij, als ultieme rap en R&B-kenner, Ice JJ Fish?quote:
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze heeft wel regelmatig 23 cm warm kloppend ponyvlees tussen haar benen. Respect wel voor een blanke deerne. Daarnaast weten we nu ook hoe ze aan zo een goede stem komt.
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuisquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij mijn moeder. Tweede kerstdag bij mijn vader.
En jij?
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. En verder geen commentaar trouwens.
Aaawwhhquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie. Gewoon thuis
Ah, zonde. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar niet wegens privéomstandigheden in de familie.
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik merkte al wat jaloezie, maar dat komt met deze post helemaal naar boven. Ben eens niet zo snel op je teentjes getrapt meid.
Oh jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was geen jaloezie Lans. Ik val op het karakter niet op het uiterlijk
Die heeft allebei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kerel mee leest.
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zonde. Sterkte.
Ga je het wel op een andere manier vieren, of sla je er een over?
Welke game?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
ik zou even spelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga denk ik even of de Xbox spelen.
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.quote:
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige comeback, maar het kwaad is denk ik geschied.
Enfin; Wat ga je koken met kerst?
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NBA 2K14 of Mortal Kombat. Ik had Dead Island geprobeerd, maar daar werd ik misselijk van. Wat een kutbesturing zeg.
Dat doet mijn droom toch een beetje in duigen vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk je dat ik ga koken? Wat schattigEerste kerstdag bij mijn zus en tweede is hier de AH open dus gaan we dan wat halen.
Ik heb het net nog eens geprobeerd dus ik denk dat ik echt ziek was toen. Kans acht ik ook groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook met sommige spellen. Vroeger met Doom en zo, kotsmisselijk werd ik![]()
Maar veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |