Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen er hier nog mensen iets me de slimste mens app op de telefoon?
Ik ben wel op zoek naar uitdaging inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoen
Interessant. Ga het morgen eens downloaden.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek naar uitdaging inderdaad.
Je hebt je school niet afgemaakt ksssstquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik je daarbij op intelligentie verslaan. Want dan wil ik wel eens meedoen
Autodidact.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je school niet afgemaakt ksssst
pffff discussie heeft grtd dood gemaakt elanquote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je school niet afgemaakt ksssst
Discussie niet maar de manier waarop bepaalde mensen er mee omgaan welquote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pffff discussie heeft grtd dood gemaakt elan
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.quote:
Bitches kunnen niet handelenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Discussie niet maar de manier waarop bepaalde mensen er mee omgaan wel
nu nog zoiets voor android uitvindenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.
Heb trouwens flux gedownload een tijd geleden. Zwaar relaxt voor de oogjes in de nacht, al is het wel effe wennen
hoe is de zuipquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Nu wel eventjes m'n hersenen wat rust geven door een paar uurtjes te tukken.
Heb trouwens flux gedownload een tijd geleden. Zwaar relaxt voor de oogjes in de nacht, al is het wel effe wennen
Wordt ontwikkeldquote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
nu nog zoiets voor android uitvinden
Vandaag paar bieries met m'n vriendin gedronken om de zon te vieren. Niets schokkends. Zal morgen wel anders zijn vrees ik.quote:
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag paar bieries met m'n vriendin gedronken om de zon te vieren. Niets schokkends. Zal morgen wel anders zijn vrees ik.
Jij nog steeds van de zuip/
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken tochquote:
Goed bezig nog steeds.quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Dven het volgende:
[..]
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken toch
Hoeveelste.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:31 schreef Dven het volgende:
[..]
April op zn vroegst denk ik. Effe verjaardagsdoekoe binnentrekken toch
Zo tegen het eindequote:
Geniet ervan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
Gaat wel een witte kerst worden dit
In elk opzicht denkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |