trustenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Nu zelf effe een tukje plegen!
tja moet je daar op zeggenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zei
"Gefeliciteerd"
hij is jarig
dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
tja moet je daar op zeggen
bedankt![]()
goeie gesprekken
Scarlett dus sowieso 2 pluspuntenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb net Lucy gekeken, vermakelijk maar wel redelijk slecht.
Ik heb Prisoners gekeken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb net Lucy gekeken, vermakelijk maar wel redelijk slecht.
Beetje wijn welquote:Op woensdag 24 december 2014 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan we drinken vanavond jongens
Zo eventjes naar de makro lopen voor goede exemplarenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
6/10
[..]
9/10
[..]
Meer informatie voordat ik cijfer kan geven.
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijnquote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu thuis:
Cuvee van de keizer blauw 75 cl
Cantillion Iris 75 cl
Fantome de Noel 75 cl
Bush Noel premium 75 cl
Stille nacht van dolle brouwers
Mad Tom
2 bieren van wild beer
de molen BA
2 bieren van Harviestoun
Nog wat losse zooi uit de super
Ik denk dat ik het hier zeker tot 2e kerst mee ga redden.
Zou hier graag zat van worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu thuis:
Cuvee van de keizer blauw 75 cl
Cantillion Iris 75 cl
Fantome de Noel 75 cl
Bush Noel premium 75 cl
Stille nacht van dolle brouwers
Mad Tom
2 bieren van wild beer
de molen BA
2 bieren van Harviestoun
Nog wat losse zooi uit de super
Ik denk dat ik het hier zeker tot 2e kerst mee ga redden.
Ten opzichte van Knut zijn lijstje is dat een 2/10quote:Op woensdag 24 december 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijn
Teveel wijnquote:Op woensdag 24 december 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 3 kratten heineken en 20 flessen wijn
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou hier graag zat van worden.
De Mad Tom![]()
![]()
Alsnog beter dan een glaasje limo nietwaar?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ten opzichte van Knut zijn lijstje is dat een 2/10
Maar zoveel wijn en heinekenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsnog beter dan een glaasje limo nietwaar?
Nouja, niet te veel. Alleen voor vandaag en morgen. Daarna weer koudquote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Als ik nu in Bulgarije was had ik wel wat meer zomerse biertjes gepakt.
Hier wordt t ook koudquote:Op woensdag 24 december 2014 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, niet te veel. Alleen voor vandaag en morgen. Daarna weer koud
Zijn we er dan toch ingetuindquote:
Ik ben qua voeten nu echt goed voorzien. Net nieuwe overschoentjes binnen en nieuwe wintersokken. Icm winterschoenen kan ik wel wat hebben nu.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Voelde me wel een flandrien toen ik naar kantoor fietste.
Zomerschoenen, sokken en BBB waterflex hier. Moet wel effe nieuwe bestellen want ze zijn aardig af aan het raken. Welke overschoenen heb jij?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben qua voeten nu echt goed voorzien. Net nieuwe overschoentjes binnen en nieuwe wintersokken. Icm winterschoenen kan ik wel wat hebben nu.
Gripgrab arctic. Zien er goed uit en met zo'n handige klittenband aan de onderkant zodat je ze evt ook voor het schaatsen kan gebruiken.quote:
Zaterdag -15 op plekken.quote:
Hoezo een wereld van verschil? Ik heb nu geen koude voeten hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gripgrab arctic. Zien er goed uit en met zo'n handige klittenband aan de onderkant zodat je ze evt ook voor het schaatsen kan gebruiken.
Maar je moet vooral eens wintersokken proberen man. Voor niet veel meer dan een tientje een wereld van verschil
Veel warmer. Kan nu met die wintersokken langer zonder overschoenen rijden. Hoe minder ik met die dingen hoef te pielen hoe beter.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo een wereld van verschil? Ik heb nu geen koude voeten hoor.
[ afbeelding ]
Hebben die waterflexxen ook
Waren gister in de aanbieding bij bikediscount voor 120. Misschien nu nog wel. Even kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik draag ze meer om te zorgen dat m'n schoenen niet nat worden. En niet vies.
Zou nog wel waterdichte winterschoenen willen.
Ik ben arm.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren gister in de aanbieding bij bikediscount voor 120. Misschien nu nog wel. Even kijken.
Nee niet meer.
Grappig, je blijkt te kunnen denken.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Grappig, ik dacht dat we hier in VBL zaten
Gaan we moeilijk doen?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Klopt, daarom ben ik niet arm.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben arm.
[..]
Grappig, je blijkt te kunnen denken.
Ik denk het niet maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou t vanavond druk op de weg zijn
Ik heb een mooie selectie bijpassende wijnen bij ons kerstmaal. Voor mezelf heb ik ook nog een sloot Karmeliet en Orval gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
6/10
[..]
9/10
[..]
Meer informatie voordat ik cijfer kan geven.
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zomerschoenen, sokken en BBB waterflex hier. Moet wel effe nieuwe bestellen want ze zijn aardig af aan het raken. Welke overschoenen heb jij?
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.
Vertelquote:Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje hypocriet in je gedrag omtrent mijn maatje Knut.
Wil je mijn mening over wielrennen weten?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Jij was gisteren aan het verkondigen dat je helemaal niet blij was met zijn terugkomst. Maar bij gebrek aan aanspraak besluit je dan om toch met hem te communiceren op een "ouwe-jongens-krentenbrood" manier.quote:
Ja, graag.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je mijn mening over wielrennen weten?
Je ziet het verkeerd.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was gisteren aan het verkondigen dat je helemaal niet blij was met zijn terugkomst. Maar bij gebrek aan aanspraak besluit je dan om toch met hem te communiceren op een "ouwe-jongens-krentenbrood" manier.
Ik ben ook niet boos op je. Gewoon teleurgesteld en vind het getuigen van weinig ruggengraat.
Haha. Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
Fijne Feestdagen alvast jongensIk ben zo weg daarom een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Graagquote:Op woensdag 24 december 2014 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je mijn mening over wielrennen weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:25 schreef DonRaja het volgende:
Wow, zonder file naar kantoor gereden: 50 minuten!
Was ik alsnog pas om 9.45 binnen ivm verslapen...Het zou leuker zijn als je 1945 binnen kwam vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Over het algemeen vertrek ik dan. Dat is ook veel logischer.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je 1945 binnen kwam vallen.
Dankjequote:Op woensdag 24 december 2014 10:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig negersex. Maar eh, jij ook fijne feestdagen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, graag.
[..]
Je ziet het verkeerd.
Het is fucking gay, sport voor mensen die niet 100 zijn, het is een sport dat wegmoet. Wielrenners zijn de meest arrogante lui op de weg, als je ze zonder gevolgen kon scheppen was het terecht geweest ivm risico van het vak.quote:
Lijk je een beetje op de donkerharige vrouw?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
Fijne Feestdagen alvast jongensIk ben zo weg daarom een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Het is fucking gay, sport voor mensen die niet 100 zijn, het is een sport dat wegmoet. Wielrenners zijn de meest arrogante lui op de weg, als je ze zonder gevolgen kon scheppen was het terecht geweest ivm risico van het vak.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:25 schreef DonRaja het volgende:
Wow, zonder file naar kantoor gereden: 50 minuten!
Was ik alsnog pas om 9.45 binnen ivm verslapen...Begin je altijd om 09:45?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 10:41:14 ]
Zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Weer een neger doodgeschoten door de popoz in Amerika. Daar moet het geld van SR14 heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |