SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar Koerdische kennissen wonen daar. Ze hebben nooit iets racistisch meegemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
?quote:
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paar maanden geleden leek ik meer op stimo junior, weten jullie nog jong0ns. Elke keer huilen en klagen over hoe wreed mannen zijn en dan heb ik het niet over al die zielige liedjens die ik hier plaatste en quotte?er zit vooruitgang in mij!
Jij jongen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Jij?quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Landysh het volgende:
Ehm er is hier maar een Stimo junior, oke?
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Je had wel bovenop gemogen ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.
Ja ik.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?
Grapje, niet boos worden.Wie bedeol je?
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...quote:
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je had wel bovenop gemogen ja.![]()
Waar was Jan dan?
Hoezo nadruk op 'zijn'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...
Iedereen hier is toch je vriendje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?
het is toch JOUW privequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen hier is toch je vriendje.
Vriendje met voordelen?
Was vergeten in een quote te zettenquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Friendzone + FWB.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja daar ga je toch geen dingen zoals dagelijkse beslommeringen mee delen of wat
Jeej, we kunnen nu de helft van de bevolking afstrepen in de zoektocht naar zijn identiteit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Orphan blackquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ziet er heel vaag uit
[..]
Was vergeten in een quote te zetten
quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hallo wat kom jij aan mijn priverelatie met jan dan ga ga
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 23:49:05 ]
Ging trailer kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
Ik ben nu aan het kijken en is best oke.
Orphan Black dus.
Neee, film haha.quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging trailer kijken.
Gelijk afgezet toen ik series zag staan. Dacht film
quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet altijd aan Into the Wild denken wanneer ik in gedachten weer eens school, werk, huis en haard wil verlaten en een reis maken. Misschien toch nog eens bekijken. Was een goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik nummer 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhhquote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.Ik zal vanavond kijken. Leuke hoofdrolspeelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je begrijpt het niet he?quote:
Jij staat hoger.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
Echt jullie tweequote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moest hardop giechelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
moest ook meteen aan jou denkenquote:
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemdquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.
Ik wil je wel kaka noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemd
talk dirty to me, bbyquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je wel kaka noemen.
Wat liev.quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moest ook meteen aan jou denken![]()
http://imgur.com/gallery/WXtCLyX
Heb hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand al Marco Polo gezien? Ik wil 't zien, maar eigenlijk ook weer geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen.
where of were?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
Last christmas I gave you my heart
But the very next day, you said you where gay
Ik zou een tijdmachine maken voor Mariah Carey van vroegahquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel homo worden voor George Michael uit de 80's.
no homo
Leestipje voor onder de kerstboomquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Intressant en met de nodige humor, draaft soms wat ver voor mij door in de exacte wetenschappen maar al met al een bijzonder aangenaam SciFi boek.
Jaa man ik dacht dat George een lekkere vrouw was met pittig kapsel.. nou hele liefdesverklaring aan elkaar gegeven op gekke avond, volgende dag worden we naast elkaar wakker. George lepelt me, ik zeg "helaa je bent een kerel ?! Nee man sorry, ik heb er niks tegen maar dit gaat niet werken tussen ons"quote:
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een goede serie @ Netflix?
Behalve Breadking bad, Suits, Orange is the new Black, House of Cards.
New Girls, Home Land, How I met your Mother,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Heb je die film ook gecheckt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
Dexter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.quote:
Nog zo veel te lezen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leestipje voor onder de kerstboom
Download anders het Audiobook voor in het OV, heeft zelfs een prijs gewonnen en is makkelijk te downloaden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo veel te lezen...Maar ze gaan 'm verfilmen, lees ik. Lijkt me interessant.
The Martian (2015) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Turk met Balkanse roots?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Esra Bilgiç in de nieuwe serie van TRT...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Best raar. Zo smooth....quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
dit ziet er echt mooi uit
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turk met Balkanse roots?Ze lijkt gewoon op een Anatolische Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turk met Balkanse roots?Niet dat ik weet. Hoezo denk je dat? Ze heeft geen atypische look in Turkije.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste die ik in mijn kelder wilde proppen... had verwacht dat jij daar wel oprecht van kon gaan soppen... zou haar nog met je delen ditdatallesquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
Valt mij tegen van je, Wammes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik vind ze allemaal niet zo heeel mooi ofzo. Maar is niet makkelijk duidelijke mooie foto's van meisjes met vlag vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die laatste die ik in mijn kelder wilde proppen... had verwacht dat jij daar wel oprecht van kon gaan soppen... zou haar nog met je delen ditdatalles
Kwam door haar ogen. Hier zie je het beter:quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoezo denk je dat? Ze heeft geen atypische look in Turkije.
Moet zeggen dat een eckte Mannenman alleen al van die vlag vrolijk kan worden dus opzich zou ik een dergelijke vlag iedere meid aanradenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ik vind ze allemaal niet zo heeel mooi ofzo. Maar is niet makkelijk duidelijke mooie foto's van meisjes met vlag vinden.
Even foto maken brb.
Nee. We zijn in Nederland. En in Nederland praten we Nederlandsquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedeavond iedereen.
Gelachen om de de "voordat je reageert"
iedereen die in de randstad is opgegroeid verstaat een redelijk woordje turks
Want blauwe ogen heb je niet in Turkije?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam door haar ogen. Hier zie je het beter:
https://twitter.com/esbilgic/status/515804279085355008
In Nederland praat ik gewoon Pools hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. We zijn in Nederland. En in Nederland praten we Nederlands
Was geen opmerking maar een vraagquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Want blauwe ogen heb je niet in Turkije?
Dit soort opmerkingen verwacht ik van Nederlanders, niet van een Koerd.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland praat ik gewoon Pools hoor.
Fuck the police.
Vragen dan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was geen opmerking maar een vraag
Dat is zij niet. Aan de reacties te zien heeft ze een foto van een look-alike gepost. Ze heeft zelf ook donkere ogen op andere foto's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam door haar ogen. Hier zie je het beter:
https://twitter.com/esbilgic/status/515804279085355008
kan ook goed met turken enzo, eigenlijk met iedereen welquote:
Je hebt ook een topic voor Belgen:quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook goed met turken enzo, eigenlijk met iedereen wel
daarom post ik hier
En omdat jij hier post natuurlijk
er zouden meer nationaliteiten toppas moeten izjn op FOK!
Rare ogenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ook blauwe ogen passen bij De Vlag
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
Je hebt ook een topic voor Belgen:
STA / [Limburg #219] Nuuj seizoen, nuuj topic
Dit is jammergenoeg niet zo populairquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Er is ook een toppa voor yugos maar niet voor Polen helaas.
Post gemaakt!quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is jammergenoeg niet zo populair
Topicreeks: Koerden op FOK?
Hij heeft wel uitstraling, Willem-Alexander ontslaan en deze baas inhuren als koning van NLquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
De hoofdrolspeler is ook wel een knappe kerel...
[ afbeelding ]
Als ik homo was geweest, had ik het wel geweten.
Ik wil een grappige plaatje sturen, maar ik durf niet. KB gaat mij slachten. Helemaal met PMS nuquote:
Ataturk is dood en Erdogan is aan de macht nu, dus nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
En anders ben je niets?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.
Mijn K/D ratio op COD is nu 3.81quote:
Ik vind die vage films niks. Net zoals Donnie Darko en Mulholland Drivequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.
denk aan Nick en Amy, denk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een grappige plaatje sturen, maar ik durf niet. KB gaat mij slachten. Helemaal met PMS nu
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Barbamama...
[ afbeelding ]
Mijn eerste na MW3. Maar die was kut. Black Ops was mijn favoriet. Alle prestiges vol gemaaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ohhh
ik speel nog steeds mw2 soms uit verveling
heb black ops oko nog maar weinig gespeeld manquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste na MW3. Maar die was kut. Black Ops was mijn favoriet. Alle prestiges vol gemaakt
Wanneer gaan we naar de bieb?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk aan Nick en Amy, denk.
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg altijd dreig berichten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb black ops oko nog maar weinig gespeeld man
haal altijd nukey op mw2
Al die mensen ragen op xbox live chat
MW2 was is best slecht in. Speelde het toen ook meer om de single player
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Rug, schouder en nekmassagequote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Vandaag hadden we het over spit en rugpijn enzo. En toen ging een collega met haar vinger over mijn ruggenwervel en omg mijn hoofd stond stil en ik smolt.![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat er iets fijner is dan een massage. Ik meen het.
Donnie Darko vond ik nog best oké, maar Mulholland Drive heb ik ook moeilijk uitgezeten. De serie van Fargo vond ik helemaal niet vaag. Was een goede mix van thriller en donkere komedie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind die vage films niks. Net zoals Donnie Darko en Mulholland Drive
Hipsterquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
Mensen die cod spelen
Battlefield voor die echte veteranen ja toch
Dit. Ik ging altijd stuk. Ook met Gears of War altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
Xbox live is toch wel het mooist, het gevoel dat je anderen op deze wereld vernedert met een spelletje, onbetaalbaar
Niemand heeft ooit mij een goede massage gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Echte nek en schoudermassage kan ik niet tegen, ben ik te kriebelig en gevoelig voor maar rug of heel voorzichtiger over nek en schouder.. Omg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rug, schouder en nekmassage
Vandaag nog gehad. Als ik moe ben val ik dan gelijk in slaap
Soms is zo'n ruwe massage lekker als je spieren vast zitten en soms die zachte strelingen met vingers en nagels over je rug en schoudersquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echte nek en schoudermassage kan ik niet tegen, ben ik te kriebelig en gevoelig voor maar rug of heel voorzichtiger over nek en schouder.. Omg.
Ogen dicht en buh bye gewoon.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Vandaag hadden we het over spit en rugpijn enzo. En toen ging een collega met haar vinger over mijn ruggenwervel en omg mijn hoofd stond stil en ik smolt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je wel eens in een Turks badhuis geweest, Che?
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met vastzittende spieren? Heb ik dat nou nooit of zitten mijn spieren gewoon altijd vast?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soms is zo'n ruwe massage lekker als je spieren vast zitten en soms die zachte strelingen met vingers en nagels over je rug en schouders
Nope. Aanrader?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je wel eens in een Turks badhuis geweest, Che?
Dat hebben alleen brede mensen jwtquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met vastzittende spieren? Heb ik dat nou nooit of zitten mijn spieren gewoon altijd vast?
Jazeker! Mocht je ooit in Turkije komen, zeker eentje bezoeken en je laten masseren door zo'n tellak (masseur). Die weten wel hoe een ruwe massage moet.quote:
Is ook beetje genetisch bepaald hoor. Heb ook familieleden die ook iedere seconden hun rug gekraakt willen hebben, terwijl ik dat gelukkig nooit hoef.quote:
In Limburg hebben ze vast ook van die tentjes met Asians die masseren voor drie tientjes toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Is juist belangrijker. Hun botten zie je altijdquote:
Maar ze zijn niet breed en hebben dus geen last van vastzittende spieren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is juist belangrijker. Hun botten zie je altijd
Vreselijk irritant wanneer iemand naast je steeds z'n knokkels of nek zit te kraken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook beetje genetisch bepaald hoor. Heb ook familieleden die ook iedere seconden hun rug gekraakt willen hebben, terwijl ik dat gelukkig nooit hoef.
Maar spiermassages wel (doet fucking pijn)
Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar de huisarts kan je ook capsules voorschrijven.. die zijn wel bijna 4 keer zo duur als bij die eerder genoemde winkel.
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 euroquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, daarom. 3 maanden 10 eur is niet veel, maar als ze er toch voor goedkoper zijn why not.
Ik slik sws elke dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 10 capsules, zgn voor elke week een en die kosten 8-9 eurobody en fitshop een maand voor 1.50 ofzo, maar dan moet je elke dag slikken volgens het doosje..
staan ook op mijn lijstje jeuujquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ja ik heb nu laten testen op bloedarmoede, schildklier en vit d dus.
Ook moe steeds?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
staan ook op mijn lijstje jeuuj, vit b, pfeiffer, nog wat andere dingen zoals calcium ook. Allesss.
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook moe steeds?
In mijn geval voor haaruitval ook
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaecht voel me soms een oma
ik eet redelijk gezond en het zal wel voornamelijk aan de stress liggen. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eet je wel gezond? Stress draagt er ook aan bij.
de andere D is haramquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wat is up met jullie vitamine D verslaving
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die komen wij tekort. Wij allochtonen dus.
Oh?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, ik ben ook een allochtoon...?
Tatta'squote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef zarGon het volgende:
WGR / graf geruimd zonder ervan te weten..
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wie raden jullie aan als elektriciteitsvoorzienings bedrijf?
Of als kabel aanbieder?
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsinquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Elektriciteit -> goedkoopste. Uiteindelijk is de leverancier altijd gelijk.
Internet/tv -> sowieso ziggo of upc. Of als je glasvezel hebt zou ik het eerst vergelijken met ziggo/upc.
Verschilt per regio en de hoeveelheid die je gebruikt. Gebruik een van de vergelijkingssites via googleeeeeequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is de goedkoopste volgens jou? Sen bu isleri bilirsin
Dacht lui doen tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Verschilt per regio en de hoeveelheid die je gebruikt. Gebruik een van de vergelijkingssites via googleeeeee
Ik heb Nuon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Of als kabel aanbieder?
Lol dat is maybe net genoeg voor een blonde tatta.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:44 schreef Peunage het volgende:
Ik neem multivitamines dus volgens mij zit daar ook vitamine D in.
They all want the D(euce).quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Hoe weet je dat je een tekort hebt dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol dat is maybe net genoeg voor een blonde tatta.
Moe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je een tekort hebt dan?
Heb je veel keuze dan kwa kabel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Of als kabel aanbieder?
Redelijk accuraat.quote:YOU ARE THE #BRAINCHILD OF
Ludwig Mozart
You're a true introvert and Type A perfectionist, with an attention to detail and focus that drives your success. You get these traits from Wolfgang Mozart, the prodigious and influential composer, and Ludwig van Beethoven, the German composer and pianist whose influence on music is immeasurable.
You might worry a little too much, but you believe people are good and the best outcome will always surface. You also take calculated risks that have the potential to pay off big time; you get this trait from Beethoven.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die tegen mn auto aanknallen met hun winkelwagen en niet eens even inspecteren.
Echt
Ik kreeg ook dezelfde uitkomstquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
http://mic.com/brain/map-your-mind/
[..]
Redelijk accuraat.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg ook dezelfde uitkomst
TFF zei niet tegen het bestuur van Galatasaray dat ze al die overschatte amateurs moesten kopen though.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Komt door beleid van TFF, ze moesten wel.
Voor spelers die bij de middenmoot spelen is het aantrekkelijk om naar Istanbul te gaan, voor iemand die toegang heeft tot europese topclubs niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:46 schreef Reddead het volgende:
[..]
TFF zei niet tegen het bestuur van Galatasaray dat ze al die overschatte amateurs moesten kopen though.
Ipv die 2 spelers konden ze bijv. Sinan Kurt halen - toptalent die nu naar Bayern (?) is gegaan.
Nu 1-4 btw
Michelangelo Lincolnquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
http://mic.com/brain/map-your-mind/
[..]
Redelijk accuraat.
Wel klein beetje slijmerig om vergeleken te worden met mensen die iets bereikt hebben, terwijl jezelf nog niets hebt gedaan.quote:
Aai Lincoln gmtaquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
You're a sociable, inwardly-powerful introvert who's dedicated to your work and hobbies. You share your introversion and conscientiousness with Emily Dickinson, the brilliant 19th-century poet, and your drive with Abraham Lincoln, the 16th President of the United States, who led the U.S. through the Civil War.
If you harness your potential, your impact on the larger world will be powerful.
aww yeah
quote:YOU ARE THE #BRAINCHILD OF
Leonardo da Dickinson
You're an introverted extrovert, or extroverted introvert, with an altruistic streak. You get your curiosity and quirkiness from Emily Dickinson, the brilliant 19th-century poet, and Leonardo Da Vinci, the artist, inventor, mathematician and all-around genius.
Your free spirit comes from Da Vinci, while your strong, inner introvert comes from Emily Dickinson. These combined traits make you a true force, and if you can get past your own fears, you'll be able to achieve almost anything.
Kijk, de test zegt ook dat je overgevoeligheid voor je privé je ontwikkeling in de weg staat.quote:
Ik wilde het eerst niet delen, omdat jullie aan mijn privé komen zo, maar heb het toch geplaatst. Stap voor stap.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk, de test zegt ook dat je overgevoeligheid voor je privé je ontwikkeling in de weg staat.
''and if you can get past your own fears''
Ze spelen al een tijdje verschrikkelijk slecht. Dat ze in de competitie zo hoog staan is te danken aan de penalty's die ze meekrijgenquote:
quote:You're an introverted extrovert, or extroverted introvert, with an altruistic streak. You get your curiosity and quirkiness from Emily Dickinson, the brilliant 19th-century poet, and Leonardo Da Vinci, the artist, inventor, mathematician and all-around genius.
Your free spirit comes from Da Vinci, while your strong, inner introvert comes from Emily Dickinson. These combined traits make you a true force, and if you can get past your own fears, you'll be able to achieve almost anything.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben ook introvert (met af en toe extrovert uitspattingen)
Je hebt dezelfde als die van mijquote:
inbe4 che die dit recht gaat pratenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef xaban06 het volgende:
echt koerdenbeetje fluitconcert houden tijdens istiklal marsi bij een voetbal wedstrijd
Terechtquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef xaban06 het volgende:
echt koerdenbeetje fluitconcert houden tijdens istiklal marsi bij een voetbal wedstrijd
Bullshit, Ik ben wie ik ben. Cunt Destroyer 69quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
YOU ARE THE #BRAINCHILD OF
Leonardo of Arc
You have an active imagination and free-spirited side, which means you dream big, believe anything can happen, and are open to new experiences that might present opportunities to learn and explore. You get these traits from Leonardo da Vinci, the genius artist, inventor and mathematician whose talent is still considered to be one of the greatest in the world.
But you're also very disciplined, and have a strong work ethic that grounds your personality and gives all your big dreams and ideas the fuel to become reality. You get these traits from Joan of Arc, the bold, fearless French heroine who was also canonized as a Catholic saint.
8 penalties in de laatste 14 wedstrijden.. maar geen sike hoor echt niet!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze spelen al een tijdje verschrikkelijk slecht. Dat ze in de competitie zo hoog staan is te danken aan de penalty's die ze meekrijgen
nazar degmesin zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze een clit van 18cm heeft, vriend.
jai, met je hoifd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook zeggen, als ik wist wat het betekent.
Maar misschien ook niet.
het is een turks gezegde dat gezegd wordt tegen mensen die het goed hebben, zodat hun geluk niet verloren gaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook zeggen, als ik wist wat het betekent.
Maar misschien ook niet.
Dan zou ik het wellicht overwegen, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Reddead het volgende:
[..]
het is een turks gezegde dat gezegd wordt tegen mensen die het goed hebben, zodat hun geluk niet verloren gaat.
Makes sense.
Gewoon tondeuse, a la Britney.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga het knippen
kort en pittig
new year new hair new me xxxxz
een knip is genoeg, haar in vlecht en dan knip en hoppa nieuw kapselquote:
Ik leef dagelijks in het hoofd van deze manquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 che die dit recht gaat praten
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Reddead het volgende:
Serieus de voetbalcommentatoren en voetbalbestuurders in Turkije moeten blind zijn als ze nog steeds denken dat Fenerbahce niemand heeft omgekocht. Penalty achter penalty achter penalty en er wordt nog steeds gedaan alsof ze onschuldig zijn. Jakkes
Zoveel liefde voor elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
Ik leef dagelijks in het hoofd van deze man
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je hoeveel man er in totaal zijn opgepakt toen met dat schandaal paar jaar terug.
Same shit, different day.
Fixed.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=1012
![]()
![]()
Gekken.
Dit kun je toch ook zelf makenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef Peunage het volgende:
Wie zei ook al weer dat dit lekker was?
[ afbeelding ]
Stylo met z'n hoofd?
Ik had net zo goed kraanwater kunnen drinken. Alleen in de laatste slok proef je citroen en munt. Het was niet vies of zo maar geen 1.75 of zelfs 1 euro waard.
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
Var bendequote:Op woensdag 24 december 2014 12:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij was volgens op zoek naar (goedkoop) spul.
Bosch wasmachine 6kg A+ oid, afgeprijsd bij de Makro. 361 euro.
Ik kom t reddennnnnnn!!!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Dit topic is beetje deaud trouwens how come.
DAT KAN IN DE TREIN TOCH HELEMAAL NIET A SCHAAPquote:Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook zelf maken
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:47 schreef xaban06 het volgende:
Bijenkorf heeft chille korting, veel producten 50%.
Overhemden voor 50 euro FTW!
Zomer 2015 met auto naar Turkije, dat wordt inkopen doen. Maar Bijenkorf helpen ze je ook voor nope hoor. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar bij ici paris heb ik dat totaal niet, is maar een parfumerie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, koop ze liever in Turkije. Kan je ook nog het een en ander laten verstellen voor nop.
Plus haat het om in de bijenkorf te shoppen, mensen daar denken dat ze wat zijn. Dit heb ik ook bijvoorbeeld bij ici paris.
Nog cheesecake gebakken?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toerist gespeeld in eigen stad, helemaal leuk.
samen 1tje openen?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, arrogante figuren met een air die ik zelfs bij investment bankers niet aantref.
Turkije exporteert wederom een keten by the way
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jesketen-simit-saray
hmmkeeeyyyquote:Op woensdag 24 december 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga ik tweede kerstdag doen
Zaken doe je met familie en niet met anderenquote:
Ga je warmen aan Crip.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
Het is binnen 20 graden maar ik bevries nog steeds.
Thanks maar voor mij is het een gewoon een dagje vrij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij ook!
Zit nu aldoor te gluren naar de presentjes onder de boom
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.quote:
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zelfs Spoonen met Crip helpt niet.
Ja blijf maar daar jij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel komen helpen. Geheel belangeloos.
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$quote:Op woensdag 24 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het enige wat hetzelfde is, is dat ze kunnen ademen en poepen en plassen.
Het is een hij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die linker ziet eruit alsof ze verstopte stoma heeft, zal daar niet zomaar van uitgaan :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |