abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147852948
Oké, moeilijk topic voor mij. Ik ben er een paar uur geleden achtergekomen dat het graf van mijn vader geruimd is. In 2008 hebben mijn broer en ik voor 10 jaar de rechten verlengd. Kan dit zomaar? Wij horen toch bericht te krijgen als zoiets gebeurd?
pi_147852996
Jeetje.

Nee dat kan niet overigens.
  maandag 22 december 2014 @ 20:19:51 #3
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_147853129
Gemeente al gebeld?
Trouwens, misschien staat http://www.uitvaart.nl/ju(...)uiming-begraafplaats daar iets tussen.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  maandag 22 december 2014 @ 20:22:35 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_147853244
Het is mij en m'n broer gebeurd met het graf van onze grootouders. Waarschijnlijk doordat we na het overlijden van onze ouders nooit een adreswijziging hebben gestuurd aan de begraafplaats die kennelijk niet bij machte was om zelf te achterhalen dat wij nu de directe nog levende nabestaanden waren...
pi_147853401
quote:
15s.gif Op maandag 22 december 2014 20:22 schreef remlof het volgende:
Het is mij en m'n broer gebeurd met het graf van onze grootouders. Waarschijnlijk doordat we na het overlijden van onze ouders nooit een adreswijziging hebben gestuurd aan de begraafplaats die kennelijk niet bij machte was om zelf te achterhalen dat wij nu de directe nog levende nabestaanden waren...
Wat ze hier op de begraafplaats doen is als ze geen reactie krijgen op hun post, een soort van sticker op het graf plakken met het dringende verzoek contact op te nemen voor datum xx-xx-xxxx (minimaal 6 maanden vooruit).

on-topic: onbegrijpelijk dat ze een graf ruimen terwijl je nog tot 2018 hebt betaald, wat een droevige situatie moet dit voor TS zijn, sterkte!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 20:28:01 ]
  maandag 22 december 2014 @ 20:29:04 #6
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147853509
Schandalig eigenlijk :{

Onbegrijpelijk dat ze jou en/of je broer niet hebben gebeld.
pi_147853542
Nee dit mag en kan niet TS. Als ik me niet vergis moet je hiervoor in het BW zijn, ivm overeenkomst.

Veel sterkte !
Ook in moeilijke tijden.
pi_147853702
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Wat ze hier op de begraafplaats doen is als ze geen reactie krijgen op hun post, een soort van sticker op het graf plakken met het dringende verzoek contact op te nemen voor datum xx-xx-xxxx (minimaal 6 maanden vooruit).

on-topic: onbegrijpelijk dat ze een graf ruimen terwijl je nog tot 2018 hebt betaald, wat een droevige situatie moet dit voor TS zijn, sterkte!
Dit is volgens mij gebruikelijk.
Make my day!
pi_147853723
Dank voor het begrip. Moet ook bekennen dat ik op dit moment een wrak ben. Mijn vader is jong overleden, het graf was het enige tastbare dat ik had. Ik ga morgen proberen te bellen met de gemeente, al ga ik er vanuit dat die al vrolijk kerstvakantie vieren. Iets wat voor mij nu totaal niet meer aan de orde is.
pi_147853791
---

[ Bericht 100% gewijzigd door ciskaatje op 22-12-2014 20:48:29 ]
pi_147853924
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef ciskaatje het volgende:
Stomme vraag misschien maar wat gebeurt er dan met de overblijfselen na het ruimen van een graf? en wat met het grafmonument?
Google het. Ik wil er even niet aan denken.
pi_147854152
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef ciskaatje het volgende:
: zot dat zoiets kon gebeuren. Er is voor betaald, dus hebben de ambtenaren er t/m 2018 af te blijven, of jullie nou bereikbaar waren of niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door blomke op 22-12-2014 21:02:16 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_147854251
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef kevin33 het volgende:
Gemeente al gebeld?
Trouwens, misschien staat http://www.uitvaart.nl/ju(...)uiming-begraafplaats daar iets tussen.
"Vaak is het zo dat bij ruiming alleen nog maar het grafmonument van het graf is afgehaald en is vernietigd. Maar dat de inhoud van het graf nog intact is. De inhoud van het graf wordt vaak pas verwijderd op de ochtend dat of de dag voordat een andere overledene in het graf wordt begraven."
Make my day!
pi_147854314
Er ligt niemand anders. Ik stond gewoon voor een lege zandplek.
pi_147854408
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Dan is wsl alleen het grafmonument verwijderd. Meteen bellen met de begraafplaats. Zij doen dat.
Make my day!
pi_147854440
oooh sorry het spijt me, mijn vraag was nu erg ongepast. Ik vind het voor jou erg naar dat dit gebeurd is.Hopelijk word je morgen wijzer bij de gemeente. Nogmaals mijn excuses, ik zal mn post verwijderen.
pi_147855631
Het lijkt mij dat hier een overeenkomst ernstig wordt geschonden. Er is huur voor de plek betaald tot en met 2018, dus dient iedereen van die plek af te blijven tenzij de rechthebbende huurder toestemming geeft om iets met die plek te doen.

Zoek even de contactgegevens op van de beheerder van de begraafplaats op en neem direct contact op. Het zal moeilijk zijn, maar probeer in je gesprekken de emoties zo veel mogelijk achterwege te laten.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 21:35:04 #18
43556 miss_dynastie
pi_147856660
Weet je zeker dat niet alleen het monument verwijderd is? Door de storm ernstig beschadigd oid?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2014 @ 21:52:43 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147857597
Ook al is het een vergissing, het is wel onherroepelijk -O- Wat afschuwelijk voor jou en je broer, friekin_

Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2014 @ 22:04:32 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_147858244
Harde klap dit, maar ik begrijp dat je nog helemaal géén contact hebt gehad met de beheerders van de begraafplaats.. misschien is het raadzaam om dat eerst te doen voordat je jezelf op gaat lopen vreten?
Het is wel heel erg apart dat zoiets zomaar gebeurt, maar je mag toch hopen dat e.e.a berust op een misverstand of iets dergelijks -O-

Mijn pa is ook veel te vroeg gegaan, maar die is gecremeerd en uitgestrooid, dus ik zal zoiets nooit aan de hand hebben, maar ik kan me een beetje voorstellen dat je zin hebt om de horlepiep op iemands hoofd te gaan dansen :(

Ga er voorlopig voor je eigen gemoedsrust gewoon even vanuit dat ze alleen de steen hebben verwijderd, en dat het overschot gewoon ongemoeid is gelaten.. dat is terug te draaien, niet goed te praten, maar wel ongedaan te maken. Als je tot 2018 betaald hebt, kan het niet anders als een misverstand zijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_147859415
quote:
15s.gif Op maandag 22 december 2014 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Harde klap dit, maar ik begrijp dat je nog helemaal géén contact hebt gehad met de beheerders van de begraafplaats.. misschien is het raadzaam om dat eerst te doen voordat je jezelf op gaat lopen vreten?
Het is wel heel erg apart dat zoiets zomaar gebeurt, maar je mag toch hopen dat e.e.a berust op een misverstand of iets dergelijks -O-

Mijn pa is ook veel te vroeg gegaan, maar die is gecremeerd en uitgestrooid, dus ik zal zoiets nooit aan de hand hebben, maar ik kan me een beetje voorstellen dat je zin hebt om de horlepiep op iemands hoofd te gaan dansen :(

Ga er voorlopig voor je eigen gemoedsrust gewoon even vanuit dat ze alleen de steen hebben verwijderd, en dat het overschot gewoon ongemoeid is gelaten.. dat is terug te draaien, niet goed te praten, maar wel ongedaan te maken. Als je tot 2018 betaald hebt, kan het niet anders als een misverstand zijn.
Ik was er om vijf uur en toen was er niemand meer. En ik was te emotioneel. Ik ga morgen aan de slag ermee. Dank jullie wel voor het begrip, wordt erg gewaardeerd.
pi_147861879
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Wat vreselijk -O-

Ik hoop voor je dat het een vergissing is die ze binnen een paar dagen weer netjes ongedaan kunnen maken. Veel sterkte in elk geval :*
pi_147862196
TS, heb je de nota en de betaling wel bij de hand?
Make my day!
pi_147862424
Wat een nare ontdekking zeg :( Sterkte!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147862512
Jeetje wat heftig -O-
Sterkte..
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')