quote:Shooting on Warner Bros.’ movie version of the HBO series “Entourage” has started in Los Angeles.
The film includes the show’s original cast of Kevin Connolly, Adrian Grenier, Kevin Dillon, Jerry Ferrara and Jeremy Piven. Billy Bob Thornton and Haley Joel Osment also star as a father and son while returning cast members also include Perrey Reeves, Emmanuelle Chriqui and Rhys Coiro.
“Entourage” creator Doug Ellin is directing from his own screenplay. He posted a shot of the cast on his Twitter account over the weekend.
Mark Wahlberg, Stephen Levinson and Ellin are producing, with Wayne Carmona exec producing.
The show ended its eight-season run in September 2011. The series finale, watched by 2.6 million viewers, concluded with a cliffhanger to set up the movie.
Piven’s Ari Gold character, who had been a talent agency chief in the series, is portraying a studio chief in the movie.
The movie was chosen by lottery in June as one of 31 productions eligible to receive California’s Film and Television Tax Credit, landing seventh on the list with $5.81 million — the highest allocation among the 14 features selected. The commission lists the film as generating $29.1 million in production expenditures in California with 35 production days, 41 cast members, 265 crew members and 2,204 extras.
The film will also shoot in Miami.
Jij houdt vast niet van mooie vrouwtjes ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat sloan niet een al te grote rol krijgt, heeft al meer dan genoeg overbodige screentime gehad
Maar dat was een beetje het punt van die relatie. Omdat E altijd haar als nummer 1 zag en uiteindelijk alleen met haar verder wou.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar Sloane is wel erg lekker. Jammer dat het altijd van dat eeuwige gezeik met E is als ze aan bod komt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk gaan ze Turtle weer vetmesten voor de film. Fat Turtle > Skinny Turtle
mooie vrouwtjes genoeg in de serie, dat gedoe met Sloan heeft zich al een paar keer herhaald zodat het irritant werd.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij houdt vast niet van mooie vrouwtjes ofzo?
Sloan is een van de lekkerste in die hele serie.
Zeker in de top 5.
Ja ok, ieder zijn eigen gevoel bij een personage natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
mooie vrouwtjes genoeg in de serie, dat gedoe met Sloan heeft zich al een paar keer herhaald zodat het irritant werd.
Er is nooit genoeg Dramaquote:Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ok, ieder zijn eigen gevoel bij een personage natuurlijk.
Heb de serie nu een stuk of 5 keer front to back gekeken, en kijk juist uit naar de scenes waarin zij zit.
Sommige drama stukjes gaan wel iets te ver omdat er al zo veel drama is. Maar vond het nog wel mee vallen eigenlijk.
Die ep was echt leukquote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg Drama
[ afbeelding ]
nog bijna anderhalf jaar dusquote:After what seems like forever, the Entourage movie finally has a release date as well and will hit theaters on June 12, 2015. The film began shooting last week with original series cast members Adrian Grenier, Jeremy Piven, Kevin Connolly, Kevin Dillon and Jerry Ferrara. Series creator Doug Ellin wrote the script and, though the film will be premiering about four years after the series ended, the story will pick up only six months after the finale left off.
Unfortunately, Entourage might have a tough opening weekend as it will be going up against the much anticipated Jurassic Park sequel, Jurassic World.
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijvenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Sloan niet meer het lekkerste wijf van de serie
Precies, vind Sloan ook een stuk mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijven![]()
Ditquote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerste wijf van de serie blijven![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijven![]()
'Is anybody else turned on right now?'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:28 schreef Dos37 het volgende:
Ik was nu bij Seizoen 5, die scene dat die Duitse regisseur doordraait en op zoek gaat daar de baas van Dana Gordon Ramnstein onder de scene echt geniaal
Wat nee manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef -Mo- het volgende:
De grootste hottie was eigenlijk de dochter van Ari.
Malin Akermanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Zo'n lijst en danquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijstquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Nja ik heb de echte celebs een beetje er buiten gehouden, mensen die zich zelf spelen in de serie.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n lijst en danJamie Lynn Sigler
vergeten?
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijst
Ja ik zat te twijfelen om haar erin te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Fuck noquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef JDx het volgende:
En er was zo'n yoga instructeur waar Vince mee ging?
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Daar zou ik nog niet dood op gevonden willen worden. Niet alleen door haar uiterlijk, maar ook al hoe ze die rol speelt. Echt bahquote:
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef JDx het volgende:
Trouwens geven Satisfaction en Rush me wel een heel klein beetje het Entourage gevoel:
- TV / [USA] Satisfaction
- TV / [USA] Rush
Niet te vergelijken met Young & Hungry dat is gewoon een sitcom, only mentioned because of Lloyd.
Ik vind Rush leuker dan Ray Donovan, net mee gestopt, seizoen 2 ep 2 vond ik al niks meer en ep 3 kon me ook niet overtuigen. Maar goed Rush moet zich nog bewijzen kan je altijd nog proberen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggen
Was het net aan het typen. Het gaat gewoon nergens naartoe, begon leuk, maar dat is het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Ray Donovan is best wel een grote anti-climax, teleurstellende serie die maar niet op gang weet te komen vind ik. Misschien dat S2 beter is, maar ik heb het na het eerste seizoen opgegeven.
ik moet ook ALTIJD hieraan denken als ik weer geruchten en berichten over een mogelijke aquaman zie. En dat zal vermoedelijk altijd zo blijven. Vincent Chase = Aquaman. Fuck Jake Gyllenhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef JDx het volgende:
Aquaman bevestigd voor Batman v Superman
Beste seizoenen ooit, Aquaman!!!![]()
![]()
en dan vooral voor en na de productie, de productie met Mandy Moore was soort van crap
Fuck ja eindelijkquote:
Wow. Kan niet wachtenquote:
Oh shit, zou best kunnen ja, vroeg me al af wie het wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:19 schreef tjoptjop het volgende:
Is dat furry op 1:30?![]()
Was dit project al weer helemaal vergeten, tof om te zien dat het er nu echt aan komt
Wij gaan hem wel draaien in een NL-bios, iemand een grote woonkamer met beamer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Maastoren het volgende:
In het begin van de trailer dacht ik: wat is deze![]()
![]()
Toffe trailer![]()
![]()
Hij gaat niet in de de NL'se bioscopen draaien toch? Wordt toch een HBO exclusieve tv-film oid?
haha precies.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Maastoren het volgende:
In het begin van de trailer dacht ik: wat is deze![]()
![]()
Toffe trailer![]()
![]()
Geen idee hoe groot deze serie is/was in Nederland. Was wel op TV dus wie weet.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:31 schreef planethugo het volgende:
wow heerlijke trailer zeg!
Geeft me meteen weer het gevoel van de eerste seizoenen van de serie. Aquaman, Medillin
Mag toch hopen dat ie hier ook in de bios komt, al is het maar voor een weekje, geen zin om nóg langer te wachten op een dvd...
het is een beetje een Sex and the City voor mannen en die films zijn hier ook in de bios geweest. Al is die serie wel wat groter denk ik kwa bekendheid. Ik heb iig wel genoeg vrienden die de serie gezien hebben, we keken nieuwe afleveringen ook regelmatig met een paar manquote:Op woensdag 24 december 2014 11:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot deze serie is/was in Nederland. Was wel op TV dus wie weet.
Als die in de bios komt ga ik deze zeker in de bios kijken.
Alleen jammer dat niemand die ik ken deze serie leuk vind...
Ja dat is wel tof. Maar al mijn vrienden vinden de serie geen fuck aan :/ heb al weet ik hoe vaak geprobeerd ze aan die serie te helpen, maar helaas.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is een beetje een Sex and the City voor mannen en die films zijn hier ook in de bios geweest. Al is die serie wel wat groter denk ik kwa bekendheid. Ik heb iig wel genoeg vrienden die de serie gezien hebben, we keken nieuwe afleveringen ook regelmatig met een paar man
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindtquote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat is wel tof. Maar al mijn vrienden vinden de serie geen fuck aan :/ heb al weet ik hoe vaak geprobeerd ze aan die serie te helpen, maar helaas.
Maar eerlijk gezegd maakt me dat voor de film ook geen fuck uit. Dus ga dan gewoon alleen naar de biosboeit me echt 0,0 want ik wil alleen de film zien, meer niet.
Hier gemengde vrienden, sommige vinden het te populair gedoe ofzo, veel collega's vinden het wel tof.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindt.
Ik vind het ook raarquote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindt.
Dat doe ik voor geen 1 filmquote:Op maandag 12 januari 2015 20:13 schreef Houniet het volgende:
Leukmaar ik ga er niet voor naar de bios rennen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat doe ik voor geen 1 filmmaar deze waarschijnlijk wel.
Vind dit echt zo'n briljant leuke serie
Helemaal gemist dat Billy Bob Thronton meedoet. Hopelijk een toffe rol, Ik vind dat zo'n baasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
Met Wahlberg en Billy Bob ook wat namen die ze kunnen gebruiken om aan publiek te promoten dat niet bekend is met de serie. Hopelijk wordt het een leuke film voor zowel insiders als outsiders
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Tokus het volgende:
Ari Gold's got a book coming out called The Gold Standard: Rules to Rule By
Posted February 24 2015 — 5:37 PM EST
2015 is shaping up to be a big year for Entourage fans. In advance of the long-awaited Entourage movie’s release on June 5, Hachette Books is publishing a how-to-succeed-in-business manual by none other than Ari Gold. As played by Jeremy Piven in the long-running HBO show, Gold was a ruthless Hollywood agent. This book, titled The Gold Standard: Rules to Rule By, will offer strong-handed business advice in the vein of Gold’s character.
“In my humble opinion, if you want to run a successful business this is the only book you’ll ever have to read. And my humble opinion is never wrong,” said “Ari Gold” in a press release.
The Gold Standard is out May 12, complete with electronic and audiobook versions
http://www.ew.com/article(...)d-ari-gold-entourage
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.
Ik heb van de bro code ooit de audio versie gedownload en geluisterd. Wel grappig om een keer gehoord te hebben, mede omdat hij door NHP zelf ingesproken was. Maar daarna weinig meer mee gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
op de set van viking quest ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jaren![]()
Helaas is Kevin Dillon daar te oud voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |