'Is anybody else turned on right now?'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:28 schreef Dos37 het volgende:
Ik was nu bij Seizoen 5, die scene dat die Duitse regisseur doordraait en op zoek gaat daar de baas van Dana Gordon Ramnstein onder de scene echt geniaal
Wat nee manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef -Mo- het volgende:
De grootste hottie was eigenlijk de dochter van Ari.
Malin Akermanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Zo'n lijst en danquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijstquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Nja ik heb de echte celebs een beetje er buiten gehouden, mensen die zich zelf spelen in de serie.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n lijst en danJamie Lynn Sigler
vergeten?
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijst
Ja ik zat te twijfelen om haar erin te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Fuck noquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef JDx het volgende:
En er was zo'n yoga instructeur waar Vince mee ging?
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Daar zou ik nog niet dood op gevonden willen worden. Niet alleen door haar uiterlijk, maar ook al hoe ze die rol speelt. Echt bahquote:
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef JDx het volgende:
Trouwens geven Satisfaction en Rush me wel een heel klein beetje het Entourage gevoel:
- TV / [USA] Satisfaction
- TV / [USA] Rush
Niet te vergelijken met Young & Hungry dat is gewoon een sitcom, only mentioned because of Lloyd.
Ik vind Rush leuker dan Ray Donovan, net mee gestopt, seizoen 2 ep 2 vond ik al niks meer en ep 3 kon me ook niet overtuigen. Maar goed Rush moet zich nog bewijzen kan je altijd nog proberen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggen
Was het net aan het typen. Het gaat gewoon nergens naartoe, begon leuk, maar dat is het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Ray Donovan is best wel een grote anti-climax, teleurstellende serie die maar niet op gang weet te komen vind ik. Misschien dat S2 beter is, maar ik heb het na het eerste seizoen opgegeven.
ik moet ook ALTIJD hieraan denken als ik weer geruchten en berichten over een mogelijke aquaman zie. En dat zal vermoedelijk altijd zo blijven. Vincent Chase = Aquaman. Fuck Jake Gyllenhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef JDx het volgende:
Aquaman bevestigd voor Batman v Superman
Beste seizoenen ooit, Aquaman!!!![]()
![]()
en dan vooral voor en na de productie, de productie met Mandy Moore was soort van crap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |