Hij heeft wel uitstraling, Willem-Alexander ontslaan en deze baas inhuren als koning van NLquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
De hoofdrolspeler is ook wel een knappe kerel...
[ afbeelding ]
Als ik homo was geweest, had ik het wel geweten.
Ik wil een grappige plaatje sturen, maar ik durf niet. KB gaat mij slachten. Helemaal met PMS nuquote:
Ataturk is dood en Erdogan is aan de macht nu, dus nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
En anders ben je niets?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.
Mijn K/D ratio op COD is nu 3.81quote:
Ik vind die vage films niks. Net zoals Donnie Darko en Mulholland Drivequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.
denk aan Nick en Amy, denk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een grappige plaatje sturen, maar ik durf niet. KB gaat mij slachten. Helemaal met PMS nu
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Barbamama...
[ afbeelding ]
Mijn eerste na MW3. Maar die was kut. Black Ops was mijn favoriet. Alle prestiges vol gemaaktquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ohhh
ik speel nog steeds mw2 soms uit verveling
heb black ops oko nog maar weinig gespeeld manquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste na MW3. Maar die was kut. Black Ops was mijn favoriet. Alle prestiges vol gemaakt
Wanneer gaan we naar de bieb?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk aan Nick en Amy, denk.
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg altijd dreig berichten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb black ops oko nog maar weinig gespeeld man
haal altijd nukey op mw2
Al die mensen ragen op xbox live chat
MW2 was is best slecht in. Speelde het toen ook meer om de single player
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Rug, schouder en nekmassagequote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Vandaag hadden we het over spit en rugpijn enzo. En toen ging een collega met haar vinger over mijn ruggenwervel en omg mijn hoofd stond stil en ik smolt.![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat er iets fijner is dan een massage. Ik meen het.
Donnie Darko vond ik nog best oké, maar Mulholland Drive heb ik ook moeilijk uitgezeten. De serie van Fargo vond ik helemaal niet vaag. Was een goede mix van thriller en donkere komedie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind die vage films niks. Net zoals Donnie Darko en Mulholland Drive
Hipsterquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
Mensen die cod spelen
Battlefield voor die echte veteranen ja toch
Dit. Ik ging altijd stuk. Ook met Gears of War altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef JanPiraat het volgende:
Xbox live is toch wel het mooist, het gevoel dat je anderen op deze wereld vernedert met een spelletje, onbetaalbaar
Niemand heeft ooit mij een goede massage gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Echte nek en schoudermassage kan ik niet tegen, ben ik te kriebelig en gevoelig voor maar rug of heel voorzichtiger over nek en schouder.. Omg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rug, schouder en nekmassage
Vandaag nog gehad. Als ik moe ben val ik dan gelijk in slaap
Soms is zo'n ruwe massage lekker als je spieren vast zitten en soms die zachte strelingen met vingers en nagels over je rug en schoudersquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echte nek en schoudermassage kan ik niet tegen, ben ik te kriebelig en gevoelig voor maar rug of heel voorzichtiger over nek en schouder.. Omg.
Ogen dicht en buh bye gewoon.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Vandaag hadden we het over spit en rugpijn enzo. En toen ging een collega met haar vinger over mijn ruggenwervel en omg mijn hoofd stond stil en ik smolt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je wel eens in een Turks badhuis geweest, Che?
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met vastzittende spieren? Heb ik dat nou nooit of zitten mijn spieren gewoon altijd vast?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soms is zo'n ruwe massage lekker als je spieren vast zitten en soms die zachte strelingen met vingers en nagels over je rug en schouders
Nope. Aanrader?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je wel eens in een Turks badhuis geweest, Che?
Dat hebben alleen brede mensen jwtquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met vastzittende spieren? Heb ik dat nou nooit of zitten mijn spieren gewoon altijd vast?
Jazeker! Mocht je ooit in Turkije komen, zeker eentje bezoeken en je laten masseren door zo'n tellak (masseur). Die weten wel hoe een ruwe massage moet.quote:
Is ook beetje genetisch bepaald hoor. Heb ook familieleden die ook iedere seconden hun rug gekraakt willen hebben, terwijl ik dat gelukkig nooit hoef.quote:
In Limburg hebben ze vast ook van die tentjes met Asians die masseren voor drie tientjes toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Landysh het volgende:
Is juist belangrijker. Hun botten zie je altijdquote:
Maar ze zijn niet breed en hebben dus geen last van vastzittende spieren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is juist belangrijker. Hun botten zie je altijd
Vreselijk irritant wanneer iemand naast je steeds z'n knokkels of nek zit te kraken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook beetje genetisch bepaald hoor. Heb ook familieleden die ook iedere seconden hun rug gekraakt willen hebben, terwijl ik dat gelukkig nooit hoef.
Maar spiermassages wel (doet fucking pijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |