kan ook goed met turken enzo, eigenlijk met iedereen welquote:
Je hebt ook een topic voor Belgen:quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook goed met turken enzo, eigenlijk met iedereen wel
daarom post ik hier
En omdat jij hier post natuurlijk
er zouden meer nationaliteiten toppas moeten izjn op FOK!
Rare ogenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ook blauwe ogen passen bij De Vlag
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
Je hebt ook een topic voor Belgen:
STA / [Limburg #219] Nuuj seizoen, nuuj topic
Dit is jammergenoeg niet zo populairquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Er is ook een toppa voor yugos maar niet voor Polen helaas.
Post gemaakt!quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is jammergenoeg niet zo populair
Topicreeks: Koerden op FOK?
Hij heeft wel uitstraling, Willem-Alexander ontslaan en deze baas inhuren als koning van NLquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
De hoofdrolspeler is ook wel een knappe kerel...
[ afbeelding ]
Als ik homo was geweest, had ik het wel geweten.
Ik wil een grappige plaatje sturen, maar ik durf niet. KB gaat mij slachten. Helemaal met PMS nuquote:
Ataturk is dood en Erdogan is aan de macht nu, dus nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mag je hier niet over je afkomst praten
is iedereen hier turks
En anders ben je niets?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen als je een 23andme test hebt gedaan.
Mijn K/D ratio op COD is nu 3.81quote:
Ik vind die vage films niks. Net zoals Donnie Darko en Mulholland Drivequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |