where of were?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
Last christmas I gave you my heart
But the very next day, you said you where gay
Ik zou een tijdmachine maken voor Mariah Carey van vroegahquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel homo worden voor George Michael uit de 80's.
no homo
Leestipje voor onder de kerstboomquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Intressant en met de nodige humor, draaft soms wat ver voor mij door in de exacte wetenschappen maar al met al een bijzonder aangenaam SciFi boek.
Jaa man ik dacht dat George een lekkere vrouw was met pittig kapsel.. nou hele liefdesverklaring aan elkaar gegeven op gekke avond, volgende dag worden we naast elkaar wakker. George lepelt me, ik zeg "helaa je bent een kerel ?! Nee man sorry, ik heb er niks tegen maar dit gaat niet werken tussen ons"quote:
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een goede serie @ Netflix?
Behalve Breadking bad, Suits, Orange is the new Black, House of Cards.
New Girls, Home Land, How I met your Mother,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Heb je die film ook gecheckt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
Dexter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.quote:
Nog zo veel te lezen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leestipje voor onder de kerstboom
Download anders het Audiobook voor in het OV, heeft zelfs een prijs gewonnen en is makkelijk te downloaden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo veel te lezen...Maar ze gaan 'm verfilmen, lees ik. Lijkt me interessant.
The Martian (2015) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |