quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet altijd aan Into the Wild denken wanneer ik in gedachten weer eens school, werk, huis en haard wil verlaten en een reis maken. Misschien toch nog eens bekijken. Was een goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik nummer 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhhquote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.Ik zal vanavond kijken. Leuke hoofdrolspeelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je begrijpt het niet he?quote:
Jij staat hoger.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
Echt jullie tweequote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moest hardop giechelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
moest ook meteen aan jou denkenquote:
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemdquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.
Ik wil je wel kaka noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemd
talk dirty to me, bbyquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je wel kaka noemen.
Wat liev.quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moest ook meteen aan jou denken![]()
http://imgur.com/gallery/WXtCLyX
Heb hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand al Marco Polo gezien? Ik wil 't zien, maar eigenlijk ook weer geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen.
where of were?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
Last christmas I gave you my heart
But the very next day, you said you where gay
Ik zou een tijdmachine maken voor Mariah Carey van vroegahquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel homo worden voor George Michael uit de 80's.
no homo
Leestipje voor onder de kerstboomquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Intressant en met de nodige humor, draaft soms wat ver voor mij door in de exacte wetenschappen maar al met al een bijzonder aangenaam SciFi boek.
Jaa man ik dacht dat George een lekkere vrouw was met pittig kapsel.. nou hele liefdesverklaring aan elkaar gegeven op gekke avond, volgende dag worden we naast elkaar wakker. George lepelt me, ik zeg "helaa je bent een kerel ?! Nee man sorry, ik heb er niks tegen maar dit gaat niet werken tussen ons"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |