SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar Koerdische kennissen wonen daar. Ze hebben nooit iets racistisch meegemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
?quote:
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paar maanden geleden leek ik meer op stimo junior, weten jullie nog jong0ns. Elke keer huilen en klagen over hoe wreed mannen zijn en dan heb ik het niet over al die zielige liedjens die ik hier plaatste en quotte?er zit vooruitgang in mij!
Jij jongen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Jij?quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Landysh het volgende:
Ehm er is hier maar een Stimo junior, oke?
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Je had wel bovenop gemogen ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.
Ja ik.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?
Grapje, niet boos worden.Wie bedeol je?
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...quote:
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je had wel bovenop gemogen ja.![]()
Waar was Jan dan?
Hoezo nadruk op 'zijn'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...
Iedereen hier is toch je vriendje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?
het is toch JOUW privequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen hier is toch je vriendje.
Vriendje met voordelen?
Was vergeten in een quote te zettenquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Friendzone + FWB.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja daar ga je toch geen dingen zoals dagelijkse beslommeringen mee delen of wat
Jeej, we kunnen nu de helft van de bevolking afstrepen in de zoektocht naar zijn identiteit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Orphan blackquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ziet er heel vaag uit
[..]
Was vergeten in een quote te zetten
quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hallo wat kom jij aan mijn priverelatie met jan dan ga ga
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 23:49:05 ]
Ging trailer kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
Ik ben nu aan het kijken en is best oke.
Orphan Black dus.
Neee, film haha.quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging trailer kijken.
Gelijk afgezet toen ik series zag staan. Dacht film
quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet altijd aan Into the Wild denken wanneer ik in gedachten weer eens school, werk, huis en haard wil verlaten en een reis maken. Misschien toch nog eens bekijken. Was een goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben ik nummer 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhhquote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.Ik zal vanavond kijken. Leuke hoofdrolspeelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je begrijpt het niet he?quote:
Jij staat hoger.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
Echt jullie tweequote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent 3de of 4de keus vriend. Je staat niet zo hoog op de ladder met je hoofd.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moest hardop giechelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@deuce92 @mrstylo hhhhhh![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
moest ook meteen aan jou denkenquote:
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jullie twee![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Number%20two
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemdquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, jij bent kaka. Snap je, kaka. Want Koerd.
Ik wil je wel kaka noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben de jongste in mijn familie. Wordt nooit kaka genoemd
talk dirty to me, bbyquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je wel kaka noemen.
Wat liev.quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moest ook meteen aan jou denken![]()
http://imgur.com/gallery/WXtCLyX
Heb hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand al Marco Polo gezien? Ik wil 't zien, maar eigenlijk ook weer geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen.
where of were?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
Last christmas I gave you my heart
But the very next day, you said you where gay
Ik zou een tijdmachine maken voor Mariah Carey van vroegahquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel homo worden voor George Michael uit de 80's.
no homo
Leestipje voor onder de kerstboomquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Intressant en met de nodige humor, draaft soms wat ver voor mij door in de exacte wetenschappen maar al met al een bijzonder aangenaam SciFi boek.
Jaa man ik dacht dat George een lekkere vrouw was met pittig kapsel.. nou hele liefdesverklaring aan elkaar gegeven op gekke avond, volgende dag worden we naast elkaar wakker. George lepelt me, ik zeg "helaa je bent een kerel ?! Nee man sorry, ik heb er niks tegen maar dit gaat niet werken tussen ons"quote:
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een goede serie @ Netflix?
Behalve Breadking bad, Suits, Orange is the new Black, House of Cards.
New Girls, Home Land, How I met your Mother,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Heb je die film ook gecheckt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb
Slechts 10 afleveringen, maar erg sterk, vond ik.
Dexter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Die had ik jaren geleden al gezien, maar kan 't me niet meer zo goed herinneren. Had toen niet een bijzondere indruk gemaakt, maar de serie vond ik wel goed.quote:
Nog zo veel te lezen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leestipje voor onder de kerstboom
Download anders het Audiobook voor in het OV, heeft zelfs een prijs gewonnen en is makkelijk te downloaden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo veel te lezen...Maar ze gaan 'm verfilmen, lees ik. Lijkt me interessant.
The Martian (2015) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Turk met Balkanse roots?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Esra Bilgiç in de nieuwe serie van TRT...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |