SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OF NIET OMG DAT WAS ZO EEN GOEDE VAKANTIE. Nooit meer zo fucking goed vakantie gehad.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GOEDE TT!!!!!
Verder wilde ik dit plaatsen:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
HAHAH DISKO PARTIZANI, SHANTEL FUCKING BAASSSSS.
nou die vakantie ken ik me nie herinnere dus denk idd hele goeiequote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OF NIET OMG DAT WAS ZO EEN GOEDE VAKANTIE. Nooit meer zo fucking goed vakantie gehad.
Wat voor een feest?quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand welk nummer ik zoek? Is van Stromae en in de clip zie je een bruiloft of feest... Ik kan het niet vinden
Neequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeeHet is een niet oud nummer...
up saw liz?quote:Op maandag 22 december 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeeHet is een niet oud nummer...
kutleef manquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt abnormaal druk op school.
Ja nu ook. Maar niet volle dagen meer. Alleen maar een project nu, in plaats van ook lessen te volgen.quote:
werkleef > schoolleefquote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je dat al kut vindt wens ik je succes in het werkende leven.
rustige werk leef. maar heb nu 1 week vakantie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja nu ook. Maar niet volle dagen meer. Alleen maar een project nu, in plaats van ook lessen te volgen.
En jij?
Wat ga je doen en waar? In London is school toch duurder dan hier?quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rustige werk leef. maar heb nu 1 week vakantie.
en vanaf januari ook school erbij. beetje jammer allemaal
Dit. Was vandaag naar Nike Outlet. Schoenen voor maar 20 euro.quote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
overal sale baby. overal. OVERAL.
Ja, maar moet gierig zijn. Moet deze maand nog veel kopen voor mijn huisquote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
overal sale baby. overal. OVERAL.
Gewoon dit doenquote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar moet gierig zijn. Moet deze maand nog veel kopen voor mijn huis
Ik vraag haar om die dikke knallers die ik zeker niet moet missen, dingil.quote:Op maandag 22 december 2014 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom vraag je dan?
Om depressief van te worden dat vroege donker worden. Dat het weer snel lente mag worden...
Wat denk je dat ik op bruiloften doe?quote:Op maandag 22 december 2014 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon dit doen
https://www.facebook.com/video.php?v=10152801965086337&permPage=1
dan mag je niks kopen!quote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar moet gierig zijn. Moet deze maand nog veel kopen voor mijn huis
take meeeequote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit. Was vandaag naar Nike Outlet. Schoenen voor maar 20 euro.
Knappe manquote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraag dan meteen specifiek naar wat je zoekt. Wat is 'online tips' voor vage bewoording...
Jij bent een vent. Om dit te snappen heb je een vagina nodig. DIe kunnen we voor je fixen, als je wil?quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraag dan meteen specifiek naar wat je zoekt. Wat is 'online tips' voor vage bewoording...
Dat was toch in de winkel?!quote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
jfm ik heb twee mascara's online besteld met extra 5 euro korting hehe.
En binnekort ook mod op FOK!. Wat zoek je nog meer in een man.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
stylo compenseert het met andere dingen.
wanneer huwelijk je mij uit aan heM?quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Money tog.quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En binnekort ook mod op FOK!. Wat zoek je nog meer in een man.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg JFM wat zeg jij?!quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Denk je dat ik Danny vertrouw met een kopie van mijn ID?quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En binnekort ook mod op FOK!. Wat zoek je nog meer in een man.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent een vent. Om dit te snappen heb je een vagina nodig. DIe kunnen we voor je fixen, als je wil?
Middelbare school profiel beetje aanpassen, moet paar vakken halen zodat ik een fatsoenlijke studie kan doenquote:Op maandag 22 december 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ga je doen en waar? In London is school toch duurder dan hier?
ach je hebt er toch 4, 1tje kan je wel missenquote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je dat ik Danny vertrouw met een kopie van mijn ID?
Nice man.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Middelbare school profiel beetje aanpassen, moet paar vakken halen zodat ik een fatsoenlijke studie kan doen
beetje kutleef allemaal naast het werk maar ach.
en gewoon hier in southampton, en in zomer verhuizen naar london.
Die was vrouw. Althans zo deed ze zich voor op Fok. Toen kwam die rare Belg dat het een travo was. En zo werd Adora ge-out. En toen kwam ze gewoon real doen jwt. Foto's en alles.quote:Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees die naam voor de tweede keer vandaag, wat is daar mee toch?
Heb nog 1 over.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach je hebt er toch 4, 1tje kan je wel missen
Ik doe versneld, dus hopelijk in een half jaar. Maar je weet hoe die dingen gaanquote:Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice man.
Hoelang ben je bezig daarmee?
quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nog 1 over.
1tje voor uitwonend
1tje voor wajong
1tje voor Syri en uitkering
Als je belooft dat je niet Gone Girl op me gaatquote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer huwelijk je mij uit aan heM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je FOK opgeeft, komt het goedquote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe versneld, dus hopelijk in een half jaar. Maar je weet hoe die dingen gaan
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Maar wanneer was dit dan? Want ze heeft al heel lang foto's in haar fotoboek en alles? Is dit iets recents of van daarvoor?quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die was vrouw. Althans zo deed ze zich voor op Fok. Toen kwam die rare Belg dat het een travo was. En zo werd Adora ge-out. En toen kwam ze gewoon real doen jwt. Foto's en alles.
hou hem liever zelf.quote:Op maandag 22 december 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer huwelijk je mij uit aan heM?
hallo jij vult zomaar dingen in!quote:
Hmm. Goed ideequote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Misschien 1tje om de levensverzekering mee te tillen?
quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je belooft dat je niet Gone Girl op me gaatoke bedankt zal ik doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt verkaasd, deelt niks enzoquote:
Jij deelt de rekening in ieder gevalquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke bedankt zal ik doen
[..]
echt verkaasd, deelt niks enzo
2013?quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wanneer was dit dan? Want ze heeft al heel lang foto's in haar fotoboek en alles? Is dit iets recents of van daarvoor?
ja sure als jij daar blij van wordtquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij deelt de rekening in ieder geval
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij deelt de rekening in ieder geval
ja echt vieze streken en dat noemt zichzelf vrome moslimquote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.
Volgende week afspreken?quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sure als jij daar blij van wordt
niet stoken.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wow. KB ze noemt je weer gierig.
ewa dan nietquote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt vieze streken en dat noemt zichzelf vrome moslim
doei ik kom niet naar rotterdam meer, raar mens dat het is
Ow pls JFM. Ga weg.quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgende week afspreken?
[..]
niet stoken.
Eerste plaatje is wel lekker. Daarna wat minder. Tieten lijken me nep.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
@Deuce,
http://www.theladbible.co(...)revenge-on-ex-fiance
je mening
Lavalamp figuur noem je dit toch?quote:
Ik weet het niet, vind het zelf viesquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lavalamp figuur noem je dit toch?
Of je slikt dingen niet zo snelquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt al dat gebitch dat ik steeds krijg.En ik ben degene die ongsteld is nota bene.
nee joh schat.quote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt al dat gebitch dat ik steeds krijg.En ik ben degene die ongsteld is nota bene.
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je slikt dingen niet zo snel
Geintjes weet je wel.
nee volgende week komt serieus niet goed uitquote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee joh schat.
KOM JE NOU VOLGENDE WEEK? dan hou ik een dag vrij
Waarom neem je dingen zo serieus, KB?quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.
Wowowow. Goede booty.quote:
Omdat het irritant is? Elke keer dezelfde 'geintjes'? Ja echt keileuk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom neem je dingen zo serieus, KB?Vind je het echt niet leuk?
Ik kan alleen donderdag as dan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik slik niks. Vind het gewoon niet grappig meer.
[..]
nee volgende week komt serieus niet goed uit
Dus ik sta boven JMF?quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee volgende week komt serieus niet goed uit
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag danquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan alleen donderdag as dan.
jij moet helemaal een end gaan fietsenquote:
lunch.quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag dan
[..]
jij moet helemaal een end gaan fietsen
Maar je draagt er zelf ook aan bij he?.quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat het irritant is? Elke keer dezelfde 'geintjes'? Ja echt keileuk.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en wat kunnen we doen met eerste kerstdag dan
[..]
jij moet helemaal een end gaan fietsen
Met Beyonc?quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Montelly het volgende:
Stimo wat deed jij in Club Vie?
[ afbeelding ]
Toen ik op de site kwam stond er dat als ik mij inschreef voor de mail, ik 5 euro korting kreeg. Dus ik een van mijn tig fake adressen gebruiken. Maar ik kon de code alleen gebruiken wanneer ik niet was ingelogd. Prima. Fak die paar punten als ik meteen die 5 euro korting haha.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat was toch in de winkel?!
Die Dior waterproof komt er NOOIT vanaf. Ik kijk altijd ertegen op om weg te halen.
turkish delight jwt.quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
Die wenkbrauwen van die rechter though.
ik scrub, remover,reinigingsschuim.quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen ik op de site kwam stond er dat als ik mij inschreef voor de mail, ik 5 euro korting kreeg. Dus ik een van mijn tig fake adressen gebruiken. Maar ik kon de code alleen gebruiken wanneer ik niet was ingelogd. Prima. Fak die paar punten als ik meteen die 5 euro korting haha.
En ik heb ook Dior waterproof? Ik was altijd eerst mijn gezicht en daarna wat over is met remover. Gaat prima.
Voor hoe lang?quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Montelly het volgende:
Deuce veel suc6 met de dames hier, ik ben out
Kom je nog weleens in Vroeger?quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof ik naar een tent vol apen zou gaan.
suxquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik scrub, remover,reinigingsschuim.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
borte moest aan jou denken
HAHAHAHAquote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga dit halen.
[ afbeelding ]
Deze gaat mrstylo halen...quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga dit halen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze gaat mrstylo halen...
[ afbeelding ]
ha-ha met je dikke boobiesquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Even zeiken: 90% van H&M valt weer af. Met hun topjes van 60 cm. Stomme Indiers die deze shit maken.
Picsquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben serieus bezems. Weet je hoe leuk dit soort shit staan met krullen??@
Die gaan er af. Ben nu srs bezig met mijn dieet. Wallah. Ik word schijtziek van mn fat boobies, vind ze blegh.quote:
Bana ver azicik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die gaan er af. Ben nu srs bezig met mijn dieet. Wallah. Ik word schijtziek van mn fat boobies, vind ze blegh.
Heb vandaag 1600 kcal. gegeten.
Che, wat pics. IRL bby.
Niks mis meequote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis allemaal vetGIng van C naar D/E. Allemaal vieze gore vet.
Iehl.
TIETEN ZIJN VET. Ze bestaan voor 90% uit vet ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis allemaal vetGIng van C naar D/E. Allemaal vieze gore vet.
Iehl.
Tieten zijn niet alleen vet. Ik zie soms dikke wijven zonder tieten. Wil dan echt uitlachen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
TIETEN ZIJN VET. Ze bestaan voor 90% uit vet ofzo.
Ik heb dadelijk helemaal niks meer als ik eenmaal een skinny bitch ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn shoplust ontgaat me bij deze vrouw.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik gewoon weer mooi volslank ben heb ik genoeg nog. Het harde leven van een peerfiguur jwz.
Maar goed, spreek me over 10 weken aan hierover.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik gewoon weer mooi volslank ben heb ik genoeg nog. Het harde leven van een peerfiguur jwz.
Ja maar dat ligt aan hun genen. Dat zij hun vet ergens anders opslaan betekent niet dat tieten niet vooral vet zijn he.quote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tieten zijn niet alleen vet. Ik zie soms dikke wijven zonder tieten. Wil dan echt uitlachen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik snap niet dat hun gezicht dan zo mooi slank is.
Ik gok op bewerkt..quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zei je ook toen ik ging stoppen met roken.quote:
Ze hebben wel een mooiere gezicht vaak.quote:Op maandag 22 december 2014 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee ook in real life hoor. I dont get it.
Is Borte 2face ja?quote:Op maandag 22 december 2014 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ok, dan kan Borte pics maken en delen.
Science, bitch.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
X, sws dat het mij lukt.
Mijn app zegt dat ik over 5 weken al 4k minder weeg.
Goede genen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja dit. Tieten heb je of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, ik snap dat je fan bent van squattende wijven, maar je tieten kun je niet trainen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Che, ik snap dat je fan bent van squattende wijven, maar je tieten kun je niet trainen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Liever van je face maar boobs is ook goed.quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je serieus foto van mijn boobs?
Als je meer tips wilt, dan kan je mij altijd appen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Goede tip.
Vannacht weer opblijven he.
Mijn hoofd heb je al gehad toch? Of nee, die brakke gare foto had je gehadquote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Liever van je face maar boobs is ook goed.
Dan iig ook naar mij aangezien ik je al heb gezienquote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je serieus foto van mijn boobs?
Valla ik ben vergeten op te slaan man.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hoofd heb je al gehad toch? Of nee, die brakke gare foto had je gehad
Heb je nog filmtips btw?quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je meer tips wilt, dan kan je mij altijd appen.
Maar ik ga eerder slapen vandaag. Moet 9 uur op
Whats appquote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan iig ook naar mij aangezien ik je al heb gezien
Wat opslaan homo. Doe ik toch ook niet bij jou?!quote:Op maandag 22 december 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla ik ben vergeten op te slaan man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.![]()
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whats app
[..]
Wat opslaan homo. Doe ik toch ook niet bij jou?!
quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Hey Che ken je deze:Jij ben helemal beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.
Ik zoek altijd naar kruiden voor bbq smaak. Ook voor burgers.
Waar haal je dit?
zG gespot.quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Hey Che ken je deze:Waar heb je dit gehaald? Kon het laatst niet vinden in de supermarkt voor in de saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een beetje van dit door de kipkruiden gedaan en dunnow of het hierdoor kwam of omdat ik beter heb gegrild maar mijn kip smaakte echt naar bbq kip.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
What's the point als ik hem niet op mijn fok! prikbord op mijn kamer kan hangen.
Supermarkt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je dit gehaald? Kon het laatst niet vinden in de supermarkt voor in de saus.
Gisteren alle choco weggegooid. Nu al spijt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zG gespot.
Kk mennnnnn beneden chocola var. Canim cekti. Die wilskracht van mij als ik inat voel is echt geweldig.
Goedzo. Wil je dun zijn of niet?! TELL MEquote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gisteren alle choco weggegooid. Nu al spijt.
Oh bestellenquote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Supermarkt.![]()
Internet. Foodelicious of zo heette die site.
Ah, te veel moeite. Ik zoek wel een toko op.quote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Supermarkt.![]()
Internet. Foodelicious of zo heette die site.
ja.quote:Op maandag 22 december 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goedzo. Wil je dun zijn of niet?! TELL ME
Ja, blijkbaar.quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had je niet kunnen steunen he. Zulke bitchen heb je ook
'mijn nicht'quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik wil dat mijn nicht afvalt. Het zit mij echt dwars dat ze op haar 28ste er al eruitziet als een 40jarige. Ze heeft zichzelf helemaal laten gaan na twee kinderen.
Zeg het eerlijk tegen haarquote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik wil dat mijn nicht afvalt. Het zit mij echt dwars dat ze op haar 28ste er al eruitziet als een 40jarige. Ze heeft zichzelf helemaal laten gaan na twee kinderen.
Got it.quote:Op maandag 22 december 2014 21:45 schreef Landysh het volgende:
Ik heb geen kinderen. ben niet getrouwd. geen man.
Oh geloof me we hebben het er te vaak over. Zij is zich er ook van bewust dat ze zichzelf heeft laten gaan. Ze probeert ook vaak te dieeten maar het lukt niet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg het eerlijk tegen haarIk heb een vriendin die heel zwaar weegt. Ze wil kinderen en het lukt niet zo, dus als ze daarover begint krijgt ze het ook. 50 kilo overgewicht en zwanger kan niet. Klaar.
Heb je het weleens besproken?
Man gestrikt, buit is binnen: lekker uitleven.quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
En het rare is, vroeger was ze altijd heel slank. Nooit dik geweest. Toen getrouwd, twee kinderen poef.
Mijn droomquote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wedding zonder friends en family. Alleen jij en ik.
Hij smaakt wel heel sterk als je het rauw eet zeg maar, maar met de kip smaakte het guuut.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat jij de ultieme BBQ-baas was.
Dieet doen werkt niet. Het is een kwestie van anders eten en gewoon niet boven een bepaald aantal kcal uitkomen. Zolang ik geen chocola of shit eet kom ik ook niet boven een bepaald kcal merk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh geloof me we hebben het er te vaak over. Zij is zich er ook van bewust dat ze zichzelf heeft laten gaan. Ze probeert ook vaak te dieeten maar het lukt niet.
En het rare is, vroeger was ze altijd heel slank. Nooit dik geweest. Toen getrouwd, twee kinderen poef.
Er spelen andere dingen mee maar mijn punt is, ze hield zich nooit echt bezig met haar gewicht. Hoefde niet op haar eten te letten enzo.quote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Man gestrikt, buit is binnen: lekker uitleven.
Dat is toch een dieet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dieet doen werkt niet. Het is een kwestie van anders eten en gewoon niet boven een bepaald aantal kcal uitkomen.
En sowieso erbij sporten, anders gaat het heeeeeel langzaamquote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dieet doen werkt niet. Het is een kwestie van anders eten en gewoon niet boven een bepaald aantal kcal uitkomen. Zolang ik geen chocola of shit eet kom ik ook niet boven een bepaald kcal merk ik.
En vind het zonde men als mensen steeds falen. Caus that feeling sucks.
I know.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dieet doen werkt niet. Het is een kwestie van anders eten en gewoon niet boven een bepaald aantal kcal uitkomen. Zolang ik geen chocola of shit eet kom ik ook niet boven een bepaald kcal merk ik.
En vind het zonde men als mensen steeds falen. Caus that feeling sucks.
Dus ze was een echte chi-meidquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
I know.
En ze had zoo'n mooi lichaam he. Echt zandloper met ass en tieten enzo. Zo zonde. Nu is ze een tonnetje. (ze is 1.57 ofzo)
Brrquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
I know.
En ze had zoo'n mooi lichaam he. Echt zandloper met ass en tieten enzo. Zo zonde. Nu is ze een tonnetje. (ze is 1.57 ofzo)
So disagree on this one.quote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En sowieso erbij sporten, anders gaat het heeeeeel langzaam
Ey bitch let op je woorden. Is mijn sista he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ey bitch let op je woorden. Is mijn sista he!Chi meid is een compliment hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Als je BMR 2000 is en jij eet 1500 val je af. Sporten is goed voor je idd en het helpt wel wat, maar het is niet dat de een niet lukt zonder de ander.quote:
Een dieet volgen betekent gewoon dat je je aan bepaalde regels/richtlijnen houdt m.b.t. voeding.quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee? Eten naar wat je BMR is, is geen dieet?
Ik denk dat jij een andere definitie hanteert van een dieet. Jij bent dan ook een sportjunk.quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een dieet volgen betekent gewoon dat je je aan bepaalde regels/richtlijnen houdt m.b.t. voeding.
Niet dat je je uithongert en alleen maar sla eet ofzo.
KARAMEL EN ZEEZOUTTTquote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bortysh, raad eens welke chocoladereep (smaak) ik gekregen heb vandaag?
Je zal best afvallen ja, maar in combinatie met sporten lijkt me toch het meest idealequote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je BMR 2000 is en jij eet 1500 val je af. Sporten is goed voor je idd en het helpt wel wat, maar het is niet dat de een niet lukt zonder de ander.
Niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zal best afvallen ja, maar in combinatie met sporten lijkt me toch het meest ideale
Git laquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
ja, beter uit sicilie bestellen togg.
Deze mensen... En zo'n dieet is zoveel geld he wat ze besteden... .:Nquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Een kennis was iets van 30 kg kwijtgeraakt in korte tijd met Cambridge (shakes enzo), maar toen bijna alles weer teruggekregen omdat ze haar veranderde eetpatroon niet blijvend heeft kunnen doorzetten en niet genoeg aan sporten deed na het dieet. Tijdens het dieet mocht ze niet sporten omdat ze sowieso hooguit 500 kcal per dag binnenkreeg met die shakes. Zodra je dus stopt met die shakes kom je geheid weer aan, dus je eetpatroon van begin af aan aanpassen en genoeg sporten is the way to go voor een blijvende oplossing.
Had het hier laatst nog over. Bijna alle Turkse wijven hier doen aan extreem strenge dieeten maar van de 99% die zijn afgevallen is het maybe 1% gelukt om slank te blijven.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Een kennis was iets van 30 kg kwijtgeraakt in korte tijd met Cambridge (shakes enzo), maar toen bijna alles weer teruggekregen omdat ze haar veranderde eetpatroon niet blijvend heeft kunnen doorzetten en niet genoeg aan sporten deed na het dieet. Tijdens het dieet mocht ze niet sporten omdat ze sowieso hooguit 500 kcal per dag binnenkreeg met die shakes. Zodra je dus stopt met die shakes kom je geheid weer aan, dus je eetpatroon van begin af aan aanpassen en genoeg sporten is the way to go voor een blijvende oplossing.
Op de site verkopen ze ook mini's heeequote:Op maandag 22 december 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DING DING DING WE HAVE A WINNNERRRRR
Haha in zo'n doosquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op de site verkopen ze ook mini's heee
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Had het hier laatst nog over. Bijna alle Turkse wijven hier doen aan extreem strenge dieeten maar van de 99% die zijn afgevallen is het maybe 1% gelukt om slank te blijven.
Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga op mijn verjaardag zo'n goodiebag maken denk ik.
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Over een paar maanden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Leuk idee wel!
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Steun van fam maybe, maar vooral ook omdat ze echt weinig weten over goede voeding.
Ik zei het laatst nog, ik volg een paar Turkse afvalchicks op instagram en dan post er een een foto met een bord vol sla met inimini stukjes vlees en allemaal reacties daaronder: omg dat is zo veeel, hoe val je af terwijl je zoooo veel eet.
Terwijl dat hele bord maybe net 200 calorieen is.
Ze denken inderdaad dat ze weer normaal kunnen eten na hun streefgewicht behaald te hebben, maar de echte struggle begint dan juist pas, want je lichaam is gretig om weer vetvoorraden aan te leggen omdat het na lange tijd weer normaal voedsel binnenkrijgt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook wellicht zo omdat zij dieeten als een fanaticus maar dan weer gaan peuzelen bij visite en 0,0 steun van de standaard peuzelende familie krijgen
Oh als mensen zo tegen mij praten terwijl ik weet dat ze veel eten dan zeg ik het ook eerlijk tbh.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dit. Isyerinde vreet er een elke fucking lunchpauze en hele bak kwark leegStraciatella mi ne boksa.
Of die andere sisko, die eet een bak yoghurt met cruesli. Dat is fucking 600 kcal ofzo voor ontbijt man
Ik val maar niet af, sprak ze vorige keer, terwijl ze net een groot stuk banketstaaf op had.
http://m.ndtv.com/article(...)ol-as-treason-638353quote:Turkish President Recep Tayyip Erdogan described efforts to promote birth control as "treason", saying contraception risked causing a whole generation to "dry up", reports said today
Ik dacht dat je dit jaar een vriend had gevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook.
Still kinderloos en manloos.
Weer een jaar voor niets geleefd.
Geen fan van dietiste.... Ik kreeg standaard meuk voorgeschoteld.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh als mensen zo tegen mij praten terwijl ik weet dat ze veel eten dan zeg ik het ook eerlijk tbh.
Maar ik ken best veel Turken die naar een dietist gaan en vervolgens niet doen wat ze zegt omdat ze te veel moeten eten.Doen ze waar ze zelf zin in hebben en een paar maanden later zijn ze weer dik.
Vriend. Niet mijn man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar een vriend had gevonden.
Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat ik nooit zou trouwen en kinderen krijgen dus ik hou mij er ook niet echt mee bezig.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook.
Still kinderloos en manloos.
Weer een jaar voor niets geleefd.
Oh dunnow, ik ben nog nooit bij een dietist geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen fan van dietiste.... Ik kreeg standaard meuk voorgeschoteld.
Ontbijt: 2 sneetjes met broodbeleg
T: Liga
Lunch: 2 sneetjes en een kop soep
T: Appel of kwark
A: Aardappel, groent en vlees.
terwijl brood niet iets is wat je elke dag zou moeten eten. Net als die liga.
Ik heb flink wat afgegoogled, gelezen en gekeken naar recepten om nu gewoon zelf te bepalen wat ik kan eten en doen. praktijk is alleen lastig
Good luck. Wel foto maken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, weer dit onderwerp.
Deze week ga ik cheesecake maken!
Ja! Bedankt TM!quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Good luck. Wel foto maken.
Moet je ook niet doen.. Dat gevoel is leeftijdsgebonden sws, zou het vreemd vinden als je je daar nu mee bezighoudt. Ontplooi jezelf maar eens eerst.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat ik nooit zou trouwen en kinderen krijgen dus ik hou mij er ook niet echt mee bezig.
Ik heb dit jaar wel serieuze stappen gezet en andere dingen gedaan waar ik al jaren van droomde (alleen op vakantie gaan bv). Dus het was wel een goed jaar.
ga ajb, ik geloof je niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, weer dit onderwerp.
Deze week ga ik cheesecake maken!
Ik ben 24. Is toch niet zo'n rare leeftijd om jezelf daarmee bezig te houden? Of je, ik hou mij er wel mee bezig, maar het is een ver van mijn bed show zeg maar. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Soms denk ik bij mezelf van ik moet echt vaart maken, en dan denk ik fak it. Het zijn vooral anderen die mij het gevoel geven dat ik mij moet haasten.quote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.. Dat gevoel is leeftijdsgebonden sws, zou het vreemd vinden als je je daar nu mee bezighoudt. Ontplooi jezelf maar eens eerst.
Bende kafama taktim over dat alleen reizen. Vind dat namelijk echt een uitdaging en zeg het al best lang, maar doe het maar niet. Wilde ook iets met de auto doenQua reis.
oke wel fotoverslag hequote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef me de tijd geloof in mij wallahi
ja bby, zal ik doenquote:
Hahaha cheesecake is zo makkelijk te maken dat je gerust even een seconde een pauze kan nemen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bby, zal ik doen
misschien mn zusje al het werk laten doen en ik mooie foto's maken, en eten
Het is mijn vriend, maar ik weet niet echt of dat mijn man wordt. Sws zoek ik geen man. Samenwonen is voldoende. Ik was gwn aan het dollen hoor?quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan toch je man worden later. Of is het slechts 'een' vriend, niet 'je' vriend?
Tja, Thailand zal dat ook niet doen denk ik. Het is allemaal erg toeristisch.quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben 24. Is toch niet zo'n rare leeftijd om jezelf daarmee bezig te houden? Of je, ik hou mij er wel mee bezig, maar het is een ver van mijn bed show zeg maar. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Soms denk ik bij mezelf van ik moet echt vaart maken, en dan denk ik fak it. Het zijn vooral anderen die mij het gevoel geven dat ik mij moet haasten.
Alleen reizen valt echt reuze mee als je naar een Westers land gaat. Ik kan nou niet zeggen dat mijn NY vakantie mijn horizon heeft verbreed ofzo.
maar die stappenlijst mennn krijg er stress vanquote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahaha cheesecake is zo makkelijk te maken dat je gerust even een seconde een pauze kan nemen.
Ow.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is mijn vriend, maar ik weet niet echt of dat mijn man wordt. Sws zoek ik geen man. Samenwonen is voldoende. Ik was gwn aan het dollen hoor?
Een auto lijkt me een blok aan het been in een omgeving die je niet kent en met het parkeren enzo steeds.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, Thailand zal dat ook niet doen denk ik. Het is allemaal erg toeristisch.
Denk dat ik met de auto naar Wenen en daar alleen op pad spannender vind dan een weekje NY eigk
Ligt eraan though. Ik wil een keer doen wat clumsy_clown heeft gedaan. Een kleine rondreis in Azie of Zuid-Amerika. Lijkt mij ook echt een uitdaging.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, Thailand zal dat ook niet doen denk ik. Het is allemaal erg toeristisch.
Denk dat ik met de auto naar Wenen en daar alleen op pad spannender vind dan een weekje NY eigk
Nee joh. Gewoon ergens achterlaten en niet meer naar om kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een auto lijkt me een blok aan het been in een omgeving die je niet kent en met het parkeren enzo steeds.
Als koobn00bs zoals stylo en tm het voor elkaar hebben gekregen lukt het jou ook wel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar die stappenlijst mennn krijg er stress van
je hebt gelijk!quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als koobn00bs zoals stylo en tm het voor elkaar hebben gekregen lukt het jou ook wel.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt gelijk!ik ga het doen!
You go girl!quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt gelijk!ik ga het doen!
Zou nog wel een keer een tour in Centraal-Azi willen maken en dat tot en met Mongoli.quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt eraan though. Ik wil een keer doen wat clumsy_clown heeft gedaan. Een kleine rondreis in Azie of Zuid-Amerika. Lijkt mij ook echt een uitdaging.
Aman ormanda falan kaybolmada.
Wel een gratis parkeerplaats weten te vinden dan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon ergens achterlaten en niet meer naar om kijkenTot je weggaat tabi.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gaat meer om de kwaliteit van je springvorm.
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou nog wel een keer een tour in Centraal-Azi willen maken en dat tot en met Mongoli.
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nediyon la.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.
Hard en glad.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Landysh het volgende:
Mijn bodem wordt altijd hard en de onderkant glad.
Jullie werken samen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was niet Rusland wat hij zei, maar Wit-Rusland, hij zelf is nooit in Rusland geweest.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie werken samen?
Ben jij die korte opdringerige vent die Bortsyh lastig viel?
Samen werken? Nee joh, Borte komt bij ons altijd Baklava halen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie werken samen?
Ben jij die korte opdringerige vent die Bortsyh lastig viel?
Lijkt me ook vet, maar aan de andere kant weet ik niet of zo lang in de trein zitten lang boeiend blijft.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil zoo graag de Transiberie express doen. Een Afghaanse man op mijn werk (heeft jarenlang in Rusland gewoond en is in ieder hoekje van Rusland geweest) zegt dat ik het zeker een keer moet doen.
Wowowow.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
Jaa, maar toch raden veel buitenlanders Rusland aan. Twee mannen op werk hebben jaaaarenlang in Rusland gewoond en hebben daar hun vrouw gevonden. Eentje een hele donkere Irakees en de andere die Afghaan, lijkt een beetje op mij qua kleur. Allebei zijn ze verliefd op Rusland.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
Die vrouw van die Irakees is een Siberisch-Mongoolse btw. Hele mooie en aparte kinderen hebben ze.quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
Je hoeft toch niet naar Rusland te gaan om een Russische vrouw te vinden. Gewoon via PostNL.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest? Toen je 4 was?
Jakoetsk waarschijnlijk, ik geloof de koudste stad van de wereld. Bewoond door de Turkse Jakoeten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
Ooit zo'n repo op discovery gezien. Ze wilden in n van de koudste plekken daar in een tent slapen buiten. Moesten ze uiteindelijk staken. Camera's gingen stuk..oogleden konden vast vriezen etc. Was iets van -70. Die mensen daar hadden ook speciale leer en bont.
Kan best ja. Industriestadje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jakoetsk waarschijnlijk, ik geloof de koudste stad van de wereld. Bewoond door de Turkse Jakoeten.
Wat zeg jij! Ik ben de laatste tijd niet eens zo vaak in dit topic geweest en ik klaag zo weinig hier dus ik weet niet waar je het over hebt. En daarbij ben ik ongesteld, dus niks tweede stimo. Laat mij ook mn bui hebben. Maar bedankt, zal over paar dagen wel minder zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Bedankt, heb me echt niet anders gedragen afgelopen dagen, behalve vanavond misschien een beetje irritatie na de zoveelste 'gierig-grapje'.quote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, ik vind KB gewoon normaal doen vandaag.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als koobn00bs zoals stylo en tm het voor elkaar hebben gekregen lukt het jou ook wel.
Te gierig om te postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij! Ik ben de laatste tijd niet eens zo vaak in dit topic geweest en ik klaag zo weinig hier dus ik weet niet waar je het over hebt. En daarbij ben ik ongesteld, dus niks tweede stimo. Laat mij ook mn bui hebben. Maar bedankt, zal over paar dagen wel minder zijn.
[..]
Bedankt, heb me echt niet anders gedragen afgelopen dagen, behalve vanavond misschien een beetje irritatie na de zoveelste 'gierig-grapje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |